Hop til indhold

Stop manden....


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Ok, helt så vildt er det ikke. Jeg tog en tur med hele ddb banden da jeg var på en af min besøg hos vores opdrætter og gode venner. Alle overlevede og alle har det godt. Gud hvor var det sjovt, jeg er ret sikker på hundene også syntes det var og stadig er sjovt når jeg kommer på besøg, de er i alle tilfælde utrolig glade når de ser mig *GG* ;)

 

Noget andet er at jeg synes det viser meget godt at racen ikke er aggresiv og har en god "situations fornemmelse" det kan godt gå vildt for sig med en flok store hund uden at det er farligt og uden nogen risiko for liv og lemmer :D

 

2705_DSC05825_1.jpg

2705_DSC05826_1.jpg

2705_DSC05835_1.jpg

2705_DSC05837_1.jpg

2705_DSC05846_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk, så har de jo slet ikke gået hårdt til dig, når du kunne holde fast i den :lol:

 

men nedlæg menneske legen er altid god, en af sheila yndlings... desværre synes det implicerede familiemedlem ikke altid det samme (ikke mig) :lol:

Nej, nej de er slet ikke voldsom, de er blide som små lam. Min skulder var lidt øm. På det sidste billede kan du se Keeper har lidt fat i min skulder.. den skøre dreng ;)

 

Den tager jeg da med Sheila næste gang vi mødes...Hvis hun gider;) og hvis alså mit knæ er helet til den tid.. Men mon ikke det er :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...