Hop til indhold

Gulerod!?

Gæst Marie Svane
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane

Vanilie er fuldstændig vild med gulerødder?! :shock::shock:

Må hun gerne få dem?

Er så bange for at hun får dem galt i halsen :genert:

Det gør jeg selv nemlig tit :oops::roll:

Har jeres hunde også noget underligt de er helt vilde med :slem:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Mine elsker gulerødder og får det deraf flere gange om ugen.

Du behøver ikke bekymre dig om at de får det galt i halsen, risikoen er ikke større end hvad andet føde.

Grunden til at vi mennesker ofte kan få noget galt i halsen, skyldes at være hals er designet helt anderledes. Vi fik talens brug, men på bekostning af at vi har langt højere risiko for at få noget galt i halsen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sophus elsker også gulerødder :lol:

Og agurk og æbleskrog :klap:

Han sidder gerne om morgenen og venter på, at jeg har skåret æble ud til min morgenmad, for så får han skroget og løber stolt med det ind i sin kurv :-) Det har så resulteret i, at alle der spiser et æble, får en hund, der sidder MEGET pænt til at sidde foran sig og vente, for når man spiser æbler her i huset, så skal man dele - blev der sagt :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Vanilie er fuldstændig vild med gulerødder?! :shock::shock:

Må hun gerne få dem?

Er så bange for at hun får dem galt i halsen :genert:

Det gør jeg selv nemlig tit :oops::roll:

Har jeres hunde også noget underligt de er helt vilde med :slem:?

SPIS PÆNT!!!!:mrgreen:

Pablo råguffede gulerødder da han var mindre...:engel:..de er gode til ømme gummer når man skifter tænder...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Alto spiser også rigtig gerne gulerødder - men han simpelthen eeellsker rød peber :mrgreen:

Sookie sætter sig pænt og venter, hvis vi skræller appelsin eller clementin :blink:

Nårh ja, rød peber, hvordan kunne jeg dog glemme det :stupid: Rød peber er så godt, at man lige skal snuse en tur i hele køkkenet, når man er færdig, for er der mon ikke mere??? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, rød peber og agurk (min tidligere hund kunne ikke fordrage agurk) er et hit - også her.

Men specielt pærer hitter :5up:

Hvis jeg ikke har en pære (eller æble) med i min taske når jeg kommer fra arbejde bliver hun skuffet, for jeg får altid en stor dans :banan::banan::banan: flere gange rundt om tasken når jeg kommer hjem.

Så hovedet helt ned i tasken og fat i en pære, og så spurter hun hen på tæppet (den SKAL spises der) og guffer :madtid:

Så har hun tid til at sige goddag :engel:

Man skal også passe på med at lade dem ligge på køkkenbordet, ligesom man skal huske at lukke tasken hvis der er flere i - ellers laver hun selvbetjening :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva har det med at "hjælpe" med at lave mad, dvs. tigge sig til grøntsager, mens jeg står og laver mad.

Gulerødder er et hit. Det er clementiner og bananer også.

En dag skulle jeg have grønne bønner. Tøsen sidder og vil gerne smage. Hun får en bønne og går ind i stuen med den. ½ minut efter sidder hun der igen "nå skal du have en mere". Det gentager sig så et par gange.

Da jeg kommer ind i stuen lidt efter, ligger der en 5-6 bønner urørt på stuegulvet ... :stupid:

Bønner er ikke blevet serveret for hende siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
mmmm :mums: gulerødder :klap: Izzie og mig er store fans af gulerødder :mums:

Der var en der sagde at hvis hunden får én gulerod om dagen sådan cirka :blink: så skulle det være lige så godt som en tur med tandbørsten :engel:

Uhh det er da en god nyhed!!! :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Sjovt som hunde er forskellige mht mad, men det er jo bare ligesom os :lol:

Coco er - som de fleste labrador - stort set altædende! Men hun vil på ingen måde have agurk, rød peber, clementin eller salat!

Men hele gulerødder er et STORT hit :vuf:!

Link til indlæg
Del på andre sites