Besvaret Januar 6, 201016 år comment_290961 mosens snetråd, der vil løbende blive lagt billeder ind :blink: Rapporter
Besvaret Januar 6, 201016 år comment_290980 Ha ha, ja du har da fået kreeret en helt ny race der :klap: Skønne billeder Rapporter
Besvaret Januar 6, 201016 år Forfatter comment_291038 Ha ha, ja du har da fået kreeret en helt ny race der :klap: Skønne billeder Det har altid været noget med andalusisk, ved ikke hvor vi har det fra. Andalusisk møghund, Andalusisk tæppetisser, o.s.v. Rapporter
Besvaret Januar 6, 201016 år comment_291420 Det har altid været noget med andalusisk, ved ikke hvor vi har det fra. Andalusisk møghund, Andalusisk tæppetisser, o.s.v. Haha, det minder mig om, at min far altid fortæller folk, at Pero er en andalusisk kamphund når nogen spørger hvad race han er :stupid::klap: Folk han har mødt på gåture har bare sagt "Nåååå... ok" og set meget forvirrede ud Dejlige billeder :hjerte: Rapporter
Besvaret Januar 7, 201016 år Forfatter comment_292107 Haha, det minder mig om, at min far altid fortæller folk, at Pero er en andalusisk kamphund når nogen spørger hvad race han er :stupid::klap: Folk han har mødt på gåture har bare sagt "Nåååå... ok" og set meget forvirrede ud Dejlige billeder :hjerte: Din far lyder herlig. Rapporter
Besvaret Januar 7, 201016 år comment_292142 Dejlige billeder - og så er det jo dejligt at have en sort hund, når alt andet er hvidt Rapporter