Hop til indhold

Disse to titler søger jeg info om:-)


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst k9lover

 

 

 

Samlet pris inkl. porto 425,- :engel:

 

Århhhh det er så genialt at handle på amazon.

 

Glæder mig til at høre havd du syntes om bøgerne:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg har linket til bogen på amazon.com (USA), da man her kan smugkigge i bogen og læse anmeldelser, men jeg købte den hos amazon.co.uk, hvilket er langt lettere mht. told og forsendelse.

 

Kan vi - eller i alt mig - ignoranter ikke lige for en uddybning ti told omkostninger mv. på køb af bøger mv. fra england kontra USA?

 

Skal snart bestille en ordentlig stak bøger (10-15) i England. Havde også bestilt et telt i england, men det er udsolgt, så overvejer at købe det fra USA, men ved fra hundehandel at handel med USA er pålagt ekstra gebyrer mv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på udkig efter lidt nyt mht. hundebøger, og har kig på disse tre.

Er de værd at købe?

 

"Hundesprog" - Roger Abrantes

 

På talefod med hunden - af Turid Rugaas

 

 

Drivkraft og motivation af Anders Hallgren

 

Blev heller ikke fanget af Hundesprog, det er en ældre bog, meget sjove små tegninger, men ja, husker egentlig heller ikke rigtigt noget fra den.

 

På talefod med hunden er sådan ok, nem læsning og beskrivelser af scener hvor det sker - hvilket måske gør at man nemmere ser det for sig = husker det.

 

Hvad jeg har læst af Fra hvalp til hund (Irene Jarnved) er det meget godt. Ikke totalt i dybden, men der er klart nogle ting hun skriver om, som jeg så tænker at jeg gerne vil læse mere om. Hun har vist også skrevet Familiehunden, tror jeg den hedder. Den har jeg ikke læst endnu.

 

Anders Hallgren har jeg faktisk lige bestilt bøger med - ikke på amazon, men på biblioteket (jeg bruger vist alle mine penge på barf, så jeg må ikke shoppe :cry:). De har ret mange hundebøger hvis man søger på forfattere - hvis man søger på emnet kommer der næsten ingenting frem.

 

Har også lige lokket dem til at købe Susann Wheadon: Tricks og smarte øvelser, mental motion for hunde :klap: Rare bibliotek for fattigrøve som mig :engel:

 

Nogle af bøgerne jeg har lånt køber jeg helt sikkert på et tidspunkt. Visse hundebøger MÅ man bare eje :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...