Hop til indhold

Glathåret jack russell


Gæst cotonmor
 Share

Recommended Posts

Gæst cotonmor

Jeg vil spørge om nogen ved om det er normalt at en glathåret jack russell fælder så meget.

Min fars hund skifter jo praktisk talt pels hver dag - der ligger hår alle vegne efter den hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også en glathåret Jack Russel.... og den fælder også EKSTREMT meget.... og vi har forsøgt med forskellig hundefoder, for at se om det måske kunne hjælpe på det... men nej....

 

Han fælder så meget, at hvis solen står ind på ham og han ryster sig, så kan man se pels sky omkring ham og hvordan hårene falder ligeså langsomt :shock:

 

Så jeg lytter lige med her ..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst cotonmor
Vi har også en glathåret Jack Russel.... og den fælder også EKSTREMT meget.... og vi har forsøgt med forskellig hundefoder, for at se om det måske kunne hjælpe på det... men nej....

 

Han fælder så meget, at hvis solen står ind på ham og han ryster sig, så kan man se pels sky omkring ham og hvordan hårene falder ligeså langsomt :shock:

 

Så jeg lytter lige med her ..

 

Det er det samme med min fars jack russel, når han ryster sig - ja selv udenfor så vælter der hår af hunden - det er helt vildt og min far strigler ham også men ligemeget hjælper det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst mikallo

Jeg har også en Jack Russell, han er dog ''broken'' og han fælder også rigtig meget, de små hvide hår er i hver en sprække. Vi boede før i et hus med sort gulv i køkkenet, der kunne støvsugeren køre hele tiden:stupid:

Nu har vi heldigvis noget der skjuler det lidt lettere:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Jeg ville også prøve at skifte foder og har oså hørt man kan tilsætte lidt olie til foderet.

 

En af vores katte fældede helt enormt meget da vi fik ham og der hjalp det altså rigtig meget at skifte foder (men ved selvfølgelig ikke om det også gælder for hunde).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst Sarah de Ville

Jeg ville helt klart begynde at fodre med barf. Godt nok er min en Golden Retriever, men hun lavede også konstant en pels-sky når hun bare GIK igennem stuen, og fældningen er stort set stoppet efter jeg begyndte at fodtre med BARF.

Hilsen fra Katja

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville helt klart begynde at fodre med barf. Godt nok er min en Golden Retriever, men hun lavede også konstant en pels-sky når hun bare GIK igennem stuen, og fældningen er stort set stoppet efter jeg begyndte at fodtre med BARF.

Hilsen fra Katja

 

Jeg har råfodret i 6 år og min hund (labrador) fælder lige så meget/lidt som da hun var på tørfoder:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sarah de Ville

Ja, det er jo desvæære ikke en garanti:o)) men jeg tænkte bare, at hvis hunden fældede Unasturligt meget, kunne det afprøves:o))

Jeg har kun fodret med BARF i 1½ måned så jeg er stadig i gang med at opleve miraklet:o))

 

Hej fra Katja

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...