Hop til indhold

Det er koldt derude.... (Billedspam)


 Share

Recommended Posts

Puh, det er dumt at køre til vandet i den kulde her - heldigvis nød hundene det, men vi andre var stivfrosne efter 500 meter langs stranden i strid modvind :evil: Vil ha' sommer snart!

 

Billederne ligner det de plejer at ligne.... 3 sindssyge tosser, der nyder lidt vinterbadning og at løbe forvildede rundt :mrgreen: Og så lidt af Splint som kat - desværre ikke så gode, som jeg kunne ønske mig :oops:

 

DSC_0014.JPG

 

Splint

 

DSC_0015.JPG

 

Mere Splint

 

DSC_0021.JPG

 

DSC_0023.JPG

 

DSC_0024.JPG

 

Splint og mor - med typisk Kimmilook :roll:

 

DSC_0025.JPG

 

Vilya

 

DSC_0032.JPG

 

DSC_0033.JPG

 

En meget sort Kimmi

 

DSC_0042.JPG

 

DSC_0044.JPG

 

Ved virkelig ikke, hvordan hun har fået et frugt klistermærke i nakken :confused:

 

DSC_0045.JPG

 

Vilya på Splint

 

DSC_0055.JPG

 

Splint - klør sit hovede i sneen :confused::confused:

 

DSC_0062.JPG

 

og ryster sig bagefter

 

DSC_0065.JPG

 

Farvel....

 

DSC_0080.JPG

 

Kimmi og Splint

 

DSC_0091.JPG

 

Vilya ligger på lur

 

DSC_0108.JPG

 

DSC_0109.JPG

 

DSC_0110.JPG

 

Kimmi

 

DSC_0111.JPG

 

Sandwich Splint

 

DSC_0154.JPG

 

Vilya

 

DSC_0158.JPG

 

Meget indpakket mig med hunde

 

DSC_0197.JPG

 

Vilya

 

DSC_0233.JPG

 

Kimmi og Splint

 

DSC_0246.JPG

 

Splint

 

DSC_0275.JPG

 

DSC_0277.JPG

 

Beklager mængden, det er bare så svært at vælge :oops:

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

True - men sådan ser man hende tit.. Sjældent i et træ dog, ved hun ikke at hun har dårlig hofte?

 

Nu gør hun :megaked: hun bliver lidt øm af så meget løberi i den her kulde - så er det godt, man har en brændeovn, man kan ligge foran bagefter!

 

Nej, ved ikke helt hvad der gik af hende - var som om hun skulle overgå alt og alle, da de balancerede på træstammer.... "se mig, se mig - jeg kan klatre op på den højeste!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Viiildt koldt! Simon havde glemt handsker fordi vi måtte skifte bil lige inden afgang (den anden var punkteret) og insisterede på at fotografere hele tiden - kun afbrudt af at hans hænder var ved at falde af :mrgreen:

 

Uha og så gør det så ondt, når ens fingre tøer op bagefter. Var selv ved at græde den anden dag, da jeg kom hjem og var så dum at stikke dem under den varme hane. :genert:

Men nu er Simon jo en mand. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu gør hun :megaked: hun bliver lidt øm af så meget løberi i den her kulde - så er det godt, man har en brændeovn, man kan ligge foran bagefter!

 

Nej, ved ikke helt hvad der gik af hende - var som om hun skulle overgå alt og alle, da de balancerede på træstammer.... "se mig, se mig - jeg kan klatre op på den højeste!"

 

Årh lille Splinter.. Ørv, hun har fået en speciel lille border-collie-plads i Theresas hjerte..

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha og så gør det så ondt, når ens fingre tøer op bagefter. Var selv ved at græde den anden dag, da jeg kom hjem og var så dum at stikke dem under den varme hane. :genert:

Men nu er Simon jo en mand. :mrgreen:

 

Det er også noget af det værste i verden! Kunne sagtens bruges som tortur, tror jeg!

 

Der var tidspunkter i dag, hvor Simon ikke var ret meget mand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siiiiikke nogle lækre billeder! :hjerte:

 

Dine hunde er altså bare for dejlige, og sikke Splint kan føre sig frem :lun: Bare synd, at hun har ondt nu :megaked:

 

Tak!

 

Ved ikke om hun har ondt - tror ikke sådan hun tænker over det. Kan bare se, at hun rejser sig anderledes end hun plejer og ligesom krummer ryggen de første skridt. Så hun har ligget med Back on Track dækkenet hjem i bilen og fået et par ingefærpiller i aftensmaden.

 

Har set det en del gange her i vinter - men hun virker bare ikke plaget af det, så ved ikke rigtig med smertestillende :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!

 

Ved ikke om hun har ondt - tror ikke sådan hun tænker over det. Kan bare se, at hun rejser sig anderledes end hun plejer og ligesom krummer ryggen de første skridt. Så hun har ligget med Back on Track dækkenet hjem i bilen og fået et par ingefærpiller i aftensmaden.

 

Har set det en del gange her i vinter - men hun virker bare ikke plaget af det, så ved ikke rigtig med smertestillende :confused:

 

Kan godt følge dig. Det lyder da i det mindste bare somom hun lige skal have gang i lokomotivet og så går den derudaf - så det håber og satser jeg da på :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!

 

Ved ikke om hun har ondt - tror ikke sådan hun tænker over det. Kan bare se, at hun rejser sig anderledes end hun plejer og ligesom krummer ryggen de første skridt. Så hun har ligget med Back on Track dækkenet hjem i bilen og fået et par ingefærpiller i aftensmaden.

 

Har set det en del gange her i vinter - men hun virker bare ikke plaget af det, så ved ikke rigtig med smertestillende :confused:

 

Årrrrh lille Splint :megaked: Fik det godt nok også skidt med smertestillende til Buddha, da det bare lyste ud af ham at han fik kvalme og tabte appetiten, så kan virkelig godt forstå du ikke har lyst til at give det :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...