Splinten, mor og mig Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Puh, det er dumt at køre til vandet i den kulde her - heldigvis nød hundene det, men vi andre var stivfrosne efter 500 meter langs stranden i strid modvind Vil ha' sommer snart! Billederne ligner det de plejer at ligne.... 3 sindssyge tosser, der nyder lidt vinterbadning og at løbe forvildede rundt Og så lidt af Splint som kat - desværre ikke så gode, som jeg kunne ønske mig Splint Mere Splint Splint og mor - med typisk Kimmilook Vilya En meget sort Kimmi Ved virkelig ikke, hvordan hun har fået et frugt klistermærke i nakken Vilya på Splint Splint - klør sit hovede i sneen :confused: og ryster sig bagefter Farvel.... Kimmi og Splint Vilya ligger på lur Kimmi Sandwich Splint Vilya Meget indpakket mig med hunde Vilya Kimmi og Splint Splint Beklager mængden, det er bare så svært at vælge 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Ælle-bælle-elsker Trine hundene Især de fede jeg-hedder-splint-og-jeg-rører-ikke-jorden-for-så-sej-er-jeg billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Smukke hunde. :hjerte::hjerte::hjerte: Må have været frygtelig koldt i den blæst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 sandwich-splint billedet er altså også ret godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Smukke hunde. :hjerte::hjerte::hjerte: Må have været frygtelig koldt i den blæst. Viiildt koldt! Simon havde glemt handsker fordi vi måtte skifte bil lige inden afgang (den anden var punkteret) og insisterede på at fotografere hele tiden - kun afbrudt af at hans hænder var ved at falde af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 sandwich-splint billedet er altså også ret godt True - men sådan ser man hende tit.. Sjældent i et træ dog, ved hun ikke at hun har dårlig hofte? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 True - men sådan ser man hende tit.. Sjældent i et træ dog, ved hun ikke at hun har dårlig hofte? Sikkert ikke ... jeg mener - de ved tilsyneladende heller ikke, at det er vinter og pisse koldt - og absolut uden for badesæsonen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 True - men sådan ser man hende tit.. Sjældent i et træ dog, ved hun ikke at hun har dårlig hofte? Nu gør hun hun bliver lidt øm af så meget løberi i den her kulde - så er det godt, man har en brændeovn, man kan ligge foran bagefter! Nej, ved ikke helt hvad der gik af hende - var som om hun skulle overgå alt og alle, da de balancerede på træstammer.... "se mig, se mig - jeg kan klatre op på den højeste!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Sikkert ikke ... jeg mener - de ved tilsyneladende heller ikke, at det er vinter og pisse koldt - og absolut uden for badesæsonen Verdens klogeste hunderace? ... Grænsen mellem geni og idiot er hårfin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Viiildt koldt! Simon havde glemt handsker fordi vi måtte skifte bil lige inden afgang (den anden var punkteret) og insisterede på at fotografere hele tiden - kun afbrudt af at hans hænder var ved at falde af Uha og så gør det så ondt, når ens fingre tøer op bagefter. Var selv ved at græde den anden dag, da jeg kom hjem og var så dum at stikke dem under den varme hane. Men nu er Simon jo en mand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Nu gør hun hun bliver lidt øm af så meget løberi i den her kulde - så er det godt, man har en brændeovn, man kan ligge foran bagefter! Nej, ved ikke helt hvad der gik af hende - var som om hun skulle overgå alt og alle, da de balancerede på træstammer.... "se mig, se mig - jeg kan klatre op på den højeste!" Årh lille Splinter.. Ørv, hun har fået en speciel lille border-collie-plads i Theresas hjerte.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Verdens klogeste hunderace? ... Grænsen mellem geni og idiot er hårfin Præcis - tror lidt mine hunde er som de der helt vildt kloge, meget nørdede og socialt sære mennesker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Præcis - tror lidt mine hunde er som de der helt vildt kloge, meget nørdede og socialt sære mennesker Hvor man er så klog, at man kunne undvære hovedet... og det gør man så? Ja, du har ret Men de er søde alligeveller.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Uha og så gør det så ondt, når ens fingre tøer op bagefter. Var selv ved at græde den anden dag, da jeg kom hjem og var så dum at stikke dem under den varme hane. Men nu er Simon jo en mand. Det er også noget af det værste i verden! Kunne sagtens bruges som tortur, tror jeg! Der var tidspunkter i dag, hvor Simon ikke var ret meget mand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Jeg siger bare - GODT at du ikke valgte nogle fra... de er alle skønne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Skønne billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Siiiiikke nogle lækre billeder! :hjerte: Dine hunde er altså bare for dejlige, og sikke Splint kan føre sig frem Bare synd, at hun har ondt nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Siiiiikke nogle lækre billeder! :hjerte: Dine hunde er altså bare for dejlige, og sikke Splint kan føre sig frem Bare synd, at hun har ondt nu Tak! Ved ikke om hun har ondt - tror ikke sådan hun tænker over det. Kan bare se, at hun rejser sig anderledes end hun plejer og ligesom krummer ryggen de første skridt. Så hun har ligget med Back on Track dækkenet hjem i bilen og fået et par ingefærpiller i aftensmaden. Har set det en del gange her i vinter - men hun virker bare ikke plaget af det, så ved ikke rigtig med smertestillende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2010 Tak! Ved ikke om hun har ondt - tror ikke sådan hun tænker over det. Kan bare se, at hun rejser sig anderledes end hun plejer og ligesom krummer ryggen de første skridt. Så hun har ligget med Back on Track dækkenet hjem i bilen og fået et par ingefærpiller i aftensmaden. Har set det en del gange her i vinter - men hun virker bare ikke plaget af det, så ved ikke rigtig med smertestillende Kan godt følge dig. Det lyder da i det mindste bare somom hun lige skal have gang i lokomotivet og så går den derudaf - så det håber og satser jeg da på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Kan godt følge dig. Det lyder da i det mindste bare somom hun lige skal have gang i lokomotivet og så går den derudaf - så det håber og satser jeg da på Det ville bare være rart, hvis de kunne fortælle, hvordan de har det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Skønne billeder Og dte kan godt ske at du ønsker sommer, men om sommeren får vi slet ikke denne mængde billeder, så jeg ønsker bare vinter vinter vinter, så vi kan få billeder af dine hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Dejlie billeder, men hold da kæft hvor ser det koldt ud, jeg kan slet ikke få ind i mit hoved at de syntes det er skønt at bade i det vejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Årh manner, hvor de hygger:-D Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Tak! Ved ikke om hun har ondt - tror ikke sådan hun tænker over det. Kan bare se, at hun rejser sig anderledes end hun plejer og ligesom krummer ryggen de første skridt. Så hun har ligget med Back on Track dækkenet hjem i bilen og fået et par ingefærpiller i aftensmaden. Har set det en del gange her i vinter - men hun virker bare ikke plaget af det, så ved ikke rigtig med smertestillende Årrrrh lille Splint Fik det godt nok også skidt med smertestillende til Buddha, da det bare lyste ud af ham at han fik kvalme og tabte appetiten, så kan virkelig godt forstå du ikke har lyst til at give det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 for dælen hvor nogle dejlige hunde du har og jeg siger det samme som en anden herinde, godt du ikke valgte nogle fra, jeg nød i hvert fald hver og et af dem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts