Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Petrine - op på kasse

Featured Replies

Besvaret

Tager med glæde mod kritik, kunne ikke rigtigt træne alle de fine principper for Petrine gjorde det jo rigtigt i første forsøg :klap:

[media]

[/media]
Besvaret

hehe hvor er hun sød og dygtig...

Hvis man absolut skal komme med kritik - går ud fra det er en øvelse hun aldrig har prøvet før? Så ville jeg nok ikke have sagt noget... blot stillet kassen frem og afventet hvad hun ville gøre :-D

Besvaret
  • Forfatter
hehe hvor er hun sød og dygtig...

Hvis man absolut skal komme med kritik - går ud fra det er en øvelse hun aldrig har prøvet før? Så ville jeg nok ikke have sagt noget... blot stillet kassen frem og afventet hvad hun ville gøre :-D

Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig :engel:

Besvaret
Jeg vidste det, men blev træt af at hun dækkede, sittede, gav en pote ad gangen etc...jeg skal nok prøve at styre mig :engel:

you are preaching to the choir :mrgreen:

Jeg har nøjagtigt samme kvaler - jeg ender alt for ofte med at lokke fordi jeg er en utålmodig skovl :roll:

Besvaret

Så er det jo, at du til at starte med at klikke for bare den mindste lille bevægelse eller det mindste blik i retning mod kassen. :-)

Men hun er nu et dygtigt lille pus, mon ikke gerne hun ville gå til noget trickstræning? :hjerte:

Besvaret
  • Forfatter

Trickstræning? Hvor? Hvornår? Tror bare Petrines evner er en del bedre end mine, har stadig ikke 100% fattet pointen i klikkeren :oops:

Besvaret
Trickstræning? Hvor? Hvornår? Tror bare Petrines evner er en del bedre end mine, har stadig ikke 100% fattet pointen i klikkeren :oops:

Så må du jo give den der kop et-eller-andet jeg før har tigget om, så skal jeg nok sætte dig ind i det der med at klikke :blink:

Besvaret

Tja, Ninjamor har jo snakket om at oprette et trickshold, når hundetræningkbh.dk starter ny sæson. Og ellers er der jo altid dogdancing. :slem:

Besvaret
  • Forfatter
Så må du jo give den der kop et-eller-andet jeg før har tigget om, så skal jeg nok sætte dig ind i det der med at klikke :blink:

Shit, har du tigget? Jeg fatter jo ikke de der vink :oops: kom du bare til kaffe! Hvornår kommer du? Jeg har fri tirsdag til torsdag, men går til handicapsvømning om tirsdagen (og er flad bagefer...de der handicappede er totalt kække)

Tja, Ninjamor har jo snakket om at oprette et trickshold, når hundetræningkbh.dk starter ny sæson. Og ellers er der jo altid dogdancing. :slem:

Ninjamor er under skærpet overvågning, men der er ikke noget på hendes side endnu; danse... DET gør jeg ikke!!!

Besvaret
Shit, har du tigget? Jeg fatter jo ikke de der vink :oops: kom du bare til kaffe! Hvornår kommer du? Jeg har fri tirsdag til torsdag, men går til handicapsvømning om tirsdagen (og er flad bagefer...de der handicappede er totalt kække)

Onsdag har jeg allerede en aftale, så jeg skal lige høre Bo om han også kan være babysitter om torsdagen, jeg giver besked senere i aften :-D

Besvaret
Luna er velkommen...men bliver nok lidt voldsomt med fuglen :hmm:

Jeg lader bare Luna blive hjemme, ellers tror jeg den stakkels fugl stiller sutskoene :blink: Og så vidt jeg husker, så var Petrine heller ikke overvældende begejstret for at skulle hilse på Luna?

Og sidst, men ikke mindst, hvis jeg skal lære dig noget om klikkertræning, så skal jeg ikke samtidig være opmærksom på at forhindre Luna i at smadre dit hus og æde din fugl (husk, hun er kun 10 måneder) :lol:

Besvaret
Du har helt ret...kan bare ikke lide at sige 'uden hund' :oops:

Luna er ikke forvænt med at skulle med mig alle steder, så det er slet ikke noget problem at sige "uden hund" til mig :-D

Besvaret
  • Forfatter
Torsdag var ikke en god dag, kan du en anden dag, måske i næste uge?

Mandag / onsdag i næste uge