Hop til indhold

Petrine motionerer sig selv


Petrine
 Share

Recommended Posts

Gæst mullergris

he he ligner Trunte når hun får et flip, og der skal laves en racebane herinde i lejligheden, skal lige siges i min lejlighed ligger rummene efter hinanden.

 

og så går turen ellers inde fra soveværelset ind i køkkenet videre til stuen og tilbage, og det er lige så man kan høre hvordan hun sætter klørene i tæppet for og vende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ny adfærd for mig, tror det er normalt for papilloner (håber jeg det er)

 

[media]

[/media]

Nårh hun er sød :lun:

 

Ja det er klassisk for papilloner. Victor gør det også altid når han kommer ud i haven, han elsker bare at løbe :-D Vi kalder ham cirkus-hesten når han gør det :cool:

 

Første gang min mor så ham tage omgange i vores have, hvor han bare sprinter rundt i rundkreds efter princippet "så tager vi lige 25 omgange tjep tjep" Så spurgte min mor "guuud hvordan har i lært ham det" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - beroligende at høre det er normalt! Petrie kan også lave 8-taller og så plejer hun godt nok at blive ved betydeligt længre end her!

 

Jo jo, det skulle være helt normalt, efter bøgerne, at papser motionerer sig selv. Nu har vi jo så også set det i praksis :-D Skal have fundet ud af hvordan jeg uploader videoer, fra vores digi-camera, så vil jeg også til at lægge noget spas ind af Vic. Jeg har så ikke optaget cirkel-løbet endnu :blink:

 

8-taller har jeg ikke lige lagt mærke til om Vic kan, det skal jeg have set efter, det går jo bare så hurtigt, man ikke kan følge med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Det er da bare herligt :ivrig:

 

Vi kalder disse episoder for "Stue-kuller" og når det sker indenfor i huset, sætter det gerne en kædereaktion i gang, sådan vi mennesker kun kan kaste os ind til vægen for ikke at blive væltet om kuld af en mindre folk lystige hunde, som jager den, der startede det hele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Helt ny adfærd for mig, tror det er normalt for papilloner (håber jeg det er)

 

[media]

[/media]

 

Ej undskyld.. Det er altså lidt sjovt :lol: Haha!!

Det gjorde Angel også! Så spurtede hun rundt når hun kom på åbent græs.. Hun var VIIIIIILD med det :klap:

 

Og det ser altså tosset ud :stupid::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...