Hop til indhold

God (legetøjs) and til hunden - hvor ?


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Hun fik følgende

 

Mega Tuffy Polly Mega Tuffy Polly

 

Godbidstæppe Nina Ottosen Treat Trapper

 

Aktivitetsbold Orbee Tuff - aktivitetsbold

 

Og så lige lidt godbidder :-D:

 

Tørret kylling Tørret kylling

 

Kaninøre Tørret snack kaninøre

 

Hjortegodbidder ZiwiPeak Godbidder med hjort

 

Lammelever ZiwiPeak Godbidder med lammelever

 

Hjorteben Ziwipeak hjorteben

 

 

Og så har hun vist også fået sin ration for denne måned :oops:

 

DEN glæder jeg mig til at høre anmeldelse af :engel:

Og ja, hun skal da forkæles :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu havde det ikke så meget med køn at gøre, som det faktum at hun allerede har 4 spil i forvejen, og 2 kasser fyldt med legetøj :oops:

 

Ikke andet end at jeg var tilbøjelig til at give ham ret :blink:

Altså hvis Bailey havde så mange ting ville hun ikke kunne styre det.

Jeg har flere gange været nød til at rydde op i hendes legetøj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke andet end at jeg var tilbøjelig til at give ham ret :blink:

Altså hvis Bailey havde så mange ting ville hun ikke kunne styre det.

Jeg har flere gange været nød til at rydde op i hendes legetøj.

 

Legetøjet er skam ikke til fri rådighed, vi skifter ud så hun altid har noget nyt at lege med, og spillene står heller ikke fremme.

 

Men jeg er skam også tilbøjelig til at give jer begge ret, men jeg kan bare ikke helt kontrollerer mig selv når jeg sidder på sådan en hjemmeside og bestiller :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Legetøjet er skam ikke til fri rådighed, vi skifter ud så hun altid har noget nyt at lege med, og spillene står heller ikke fremme.

 

OK så

 

Men jeg er skam også tilbøjelig til at give jer begge ret, men jeg kan bare ikke helt kontrollerer mig selv når jeg sidder på sådan en hjemmeside og bestiller :oops:

 

DET kender jeg godt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst astrid05
:?:

Hundelegetøj i plys

Der står den er med "original" andelyd :vedikke:

Ligesom der er flere andre dyr med "original" lyd

 

Jaaa!!:klap: tack! så underbart. den var helt klart lik den som ikke hade nåe lyd, å så spännade,..nå bara må jeg bestille and! lurer lidt på hvordan en naturtroget vildsvin lader....(huuu min stackers studenterekonomi)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi har både mus, rotte og marsvin fra denne serie fra IKEA IKEA | GOSIG serien

 

Marsvin har holdt siden Karla var 8 uger, Rotte siden hun var 12 og mus har hun fået for ganske nylig...

 

Og hun er altså ellers en habil bamsedræber... :vedikke:

 

Øv, de skulle have haft en and (eller en Lab) :evil:, men ja, bamser til børn :5up:

 

Der er vel 3 kategorier :vedikke:

Alm. bamser til dyr - ingen krav, derfor normalt ikke særlig holdbare

Bamser til børn - en del krav og derfor normalt nogenlunde holdbare

Bamser til hunde - Bamser decideret lavet til hunde og derfor meget holdbare.

 

Jeg har indtil nu brugt fra kategori 1 og 2 og prøver at finde alle mærkerne i kategori 3 - indtil nu kender jeg kun Tuffy :oops: , der er også Hunter, men dem ved jeg ikke hvordan er :vedikke:, beskrivelserne lyder dog lovende.

 

Jeg tror det bliver til at vi prøver Tyffy Polly (og Micromed tandbørsten fra samme sted) og Anden fra Hunter, måske også anden med den naturtro lyd, hvis Astrid05 melder positivt tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

nå ja, og så bliver vi nødt til at anbefale de bamser man får med i McDonalds Happy Meal :genert: Hvad de er lavet af det ved jeg virkelig ikke - men de kan åbenbart holde til hvad som helst...

 

Kermit er stadig fuldt intakt og han har fx taget del i dette her...

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/4563d1229548078-karla-kaysa-og-kermit-stakkelskermit4.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

nå ja, og så bliver vi nødt til at anbefale de bamser man får med i McDonalds Happy Meal :genert: Hvad de er lavet af det ved jeg virkelig ikke - men de kan åbenbart holde til hvad som helst...

 

Kermit er stadig fuldt intakt og han har fx taget del i dette her...

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/4563d1229548078-karla-kaysa-og-kermit-stakkelskermit4.jpg[/media]

 

Helt klart også dem der har holdt længst her i huset :5up:

 

Den eneste bamse der stadig holder her er vildsvinet, som er hendes yndlingsdyr (det siger grynt når hun klemmer det i munden)

Løvedyret har det også fint, men kan dog ikke sige noget mere.

I tigeren er der vist kun fyld tilbage i hovedet.

 

De har godt nok ikke været udsat for samme behandling som Kermit på billedet :slem:

Og har alle har fået førstehjælp (syninger) af og til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi har både mus, rotte og marsvin fra denne serie fra IKEA IKEA | GOSIG serien

 

Marsvin har holdt siden Karla var 8 uger, Rotte siden hun var 12 og mus har hun fået for ganske nylig...

 

Og hun er altså ellers en habil bamsedræber... :vedikke:

 

ville bare lige vise, at IKEA bamserne også kan holde til den behandling :mrgreen:

 

her er det mus til 7 skallede kroner, der er ofret... Han er også stadig intakt...

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/10625d1244361102-neeeej-er-den-til-mig-bella-017.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

ville bare lige vise, at IKEA bamserne også kan holde til den behandling :mrgreen:

 

her er det mus til 7 skallede kroner, der er ofret... Han er også stadig intakt...

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/10625d1244361102-neeeej-er-den-til-mig-bella-017.jpg[/media]

 

:mrgreen:

Jeg skal helt klart kigge på dem næste gang jeg kommer i IKEA :!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er der ikke noget at sige til.

De har måske ikke alle tingene hjemme, og venter med at sende til de har ?

Du kan jo evt. ringe og spørge dem.....

 

Jeg venter lige en dag eller 2 med at rykke, på deres hjemmeside står der at de leverer inden for 2-4 hverdage, og i dag er 4. dag, så det er måske lige tidligt nok at rykke, selvom jeg gerne ville :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lækkert :5up:

Så skal der rigtig leges :vuf:

 

Husk at melde tilbage hvordan grisen er :genert:

 

Så er grisen afprøvet :-D

 

Den er lidt uhandig og tung, men det er ikke værere end at Luna sagtens kan spæne rundt med den og kaste den frem og tilbage :-D

 

Hvad angår holdbarheden, nu har jeg jo altså en hund der, hvis hun ikke er under opsyn, meget gerne myrder diverse bamser, og der tror jeg altså ikke at denne her kommer til at holde meget længere end de almindelige bamser. Selvfølgelig er syningerne forstærket på denne bamse, men Luna er jo ikke dummere end at hun så bare vælger noget andet end syningerne at bide i :blink:

 

Så fremover går jeg i genbrugsbutikkerne og køber min bamser til 5 kroner stykket, så kan hun splitte dem ad lige så tosset hun vil, uden at jeg behøver at bekymre mig om prisen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er grisen afprøvet :-D

 

Den er lidt uhandig og tung, men det er ikke værere end at Luna sagtens kan spæne rundt med den og kaste den frem og tilbage :-D

 

Hvad angår holdbarheden, nu har jeg jo altså en hund der, hvis hun ikke er under opsyn, meget gerne myrder diverse bamser, og der tror jeg altså ikke at denne her kommer til at holde meget længere end de almindelige bamser. Selvfølgelig er syningerne forstærket på denne bamse, men Luna er jo ikke dummere end at hun så bare vælger noget andet end syningerne at bide i :blink:

 

Så fremover går jeg i genbrugsbutikkerne og køber min bamser til 5 kroner stykket, så kan hun splitte dem ad lige så tosset hun vil, uden at jeg behøver at bekymre mig om prisen :-D

 

Tak for din tilbagemelding !

Jeg kan nok ikke styre mig, så mon ikke det ender med, at jeg køber den til hende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...