Hop til indhold

God (legetøjs) and til hunden - hvor ?


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Sidste jul fik Bailey en and i julegave.

Ikke helt, men lidt ligesom disse:

08-1804-230.jpg

 

46177_09.jpg

 

 

 

Den var hun RIGTIG glad for :banan:

 

Men men men - der gik ikke 20 min. før jeg måtte have nål og tråd frem :damn:

Sådan stod det på (næsten daglig rep.) indtil den ret hurtigt ikke kunne mere :evil:

 

Hun har efterhånden haft nogle stykker af sådan nogle stofdyr, men alle på nær et enkelt - som hun åbenbart passer meget på - bliver indmaden hevet ud af og dyret derefter splittet til atomer.

 

Nu har jeg hver gang jeg har været i dyreforretninger - live eller på nettet - kigget efter en bedre (mere holdbar) version, men uden held - så hun fik ingen and i julegave denne gang :slem:

 

Er der nogle her der evt. har en link til en sådan ?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu er det her godt nok en gris, og ikke and, men mon ikke Bailey er ligeglad: Mega Tuffy Polly

 

Har overvejet den til Cajsa, som eeelsker en dejlig bamse, men som ikke rigtig formår at holde den i live...

 

NU er vi vist ved at være over i noget af det rigtige !

Som du selv siger - ikke en and, men den ser ud til at være stærk.

Kigger lige lidt mere senere - er ved at smutte fra arbejdet.....

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV ! Hvad bruger du så af legetøj ?

Edit: men det er måske fordi de kæmper om den ? (du har jo flere hunde...)

 

Ting i hård gummi :mrgreen: Og nej... ikke fordi de kæmper om det (eller jo, det kan de også finde på, men det tror jeg godt det ville kunne holde til), men fordi Kimmi gerne vil være kirurg, så hun øver sig på hver eneste bamse, der kommer ind af døren :vedikke: Hun er ret god til det, faktisk.... og hun har konstateret, at der er hvidt fyld i dem alle sammen :5up:

 

Når de ind i mellem får bamser, får de nogle af de billige fra Ikea... på en god dag holder de.... en aften, men så er de jo beskæftigede så længe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ting i hård gummi :mrgreen: Og nej... ikke fordi de kæmper om det (eller jo, det kan de også finde på, men det tror jeg godt det ville kunne holde til), men fordi Kimmi gerne vil være kirurg, så hun øver sig på hver eneste bamse, der kommer ind af døren :vedikke: Hun er ret god til det, faktisk.... og hun har konstateret, at der er hvidt fyld i dem alle sammen :5up:

 

Når de ind i mellem får bamser, får de nogle af de billige fra Ikea... på en god dag holder de.... en aften, men så er de jo beskæftigede så længe :mrgreen:

 

:-)

Det med kirugien kender jeg godt. Bailey laver gerne et lille hul på 1-2 cm langs sømmen, hvis jeg ikke når at opdage det og får det syet (ja jeg kan godt sy bamser :genert: ) så bliver indmaden stille og roligt pillet ud :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare tarveligt at lægge sådan et link ind, nu har jeg fået købt for en mindre bondegård til Luna :evil: :blink:

 

Så må du i det mindste komme med en fyldig anmeldelse når det ankommer:mrgreen:

 

Lige min tanke - specielt da hvis det er noget af det, jeg havde tænkt på at købe :blink:

Så lad os da høre, hvad det er hun skal forkæles med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst astrid05

den anka du hade bild på lyder den som en anka? dvs säger den quack...eller kun ett ganska irriterende pip, eller måske er den helt tyst?

 

Grunden til at jeg spörg er at min rottis...(som trur hun er dedikert fuglehund) älsker ting som lyder alt lyd undtatt pip (som hun virker synes er lige så ubehageligt som matte syns;-) Har sögt överallt efter leger som för ex säger quack efter det at hennes älskade anke (babylegetöy för nyfödte i frottétöy som sa quack i 1min efter man hade tryckt på den, höll i 3månader(!!) tills töyet var så tundt at det ikke höll sammen längre, dog ikke et eneste hål i hele anka...Astrid er meget forsigtig med sine "elskede")....vi hade intil nylig (för besöget af vänninens labvalp) en gris som nöffade...men den lydmekanismen försvant spårlöst...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Sidste jul fik Bailey en and i julegave.

Ikke helt, men lidt ligesom disse:

08-1804-230.jpg

 

46177_09.jpg

 

 

 

Den var hun RIGTIG glad for :banan:

 

Men men men - der gik ikke 20 min. før jeg måtte have nål og tråd frem :damn:

Sådan stod det på (næsten daglig rep.) indtil den ret hurtigt ikke kunne mere :evil:

 

Hun har efterhånden haft nogle stykker af sådan nogle stofdyr, men alle på nær et enkelt - som hun åbenbart passer meget på - bliver indmaden hevet ud af og dyret derefter splittet til atomer.

 

Nu har jeg hver gang jeg har været i dyreforretninger - live eller på nettet - kigget efter en bedre (mere holdbar) version, men uden held - så hun fik ingen and i julegave denne gang :slem:

 

Er der nogle her der evt. har en link til en sådan ?

 

Vi købte sådan en der ligner den , det var i en af boderne på en dkk udstilling , det er 3 år vi har den , og der bliver hevet , trukket og kastet rundt med den , jeg har også vasket den mange gange , og den holder endnu

Link til indlæg
Del på andre sites

den anka du hade bild på lyder den som en anka? dvs säger den quack...eller kun ett ganska irriterende pip, eller måske er den helt tyst?

 

Grunden til at jeg spörg er at min rottis...(som trur hun er dedikert fuglehund) älsker ting som lyder alt lyd undtatt pip (som hun virker synes er lige så ubehageligt som matte syns;-) Har sögt överallt efter leger som för ex säger quack efter det at hennes älskade anke (babylegetöy för nyfödte i frottétöy som sa quack i 1min efter man hade tryckt på den, höll i 3månader(!!) tills töyet var så tundt at det ikke höll sammen längre, dog ikke et eneste hål i hele anka...Astrid er meget forsigtig med sine "elskede")....vi hade intil nylig (för besöget af vänninens labvalp) en gris som nöffade...men den lydmekanismen försvant spårlöst...:engel:

 

 

Hej

 

Den Bailey havde sagde ingenting.

 

Om den på det øverste billede skriver de:

TØJAND m. piv

 

Om den nederste:

Krammedyr i form af en and fra Hunter Wildlife serien der vil bringe mange gode stunder til din hvalp! Krammedyret er perfekt, til når hvalpen skal sove, og er også en god legekammerat i løbet af dagen. Anden giver et piv fra sig, når der klemmes på dens mave og er produceret i 100% plys.

Anden er ca. 30 cm. lang og 20 cm. høj.

 

Der er altså piv i begge, men den nederste er fra Hunter (som vist normalt er et OK mærke :vedikke: , så nu bliver jeg måske fristet til at afprøve den alligevel :???: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte sådan en der ligner den , det var i en af boderne på en dkk udstilling , det er 3 år vi har den , og der bliver hevet , trukket og kastet rundt med den , jeg har også vasket den mange gange , og den holder endnu

 

Den nederste ?

Den er fra Hunter så jeg lige, så jeg er som lige skrevet blevet en smule fristet til at afprøve den :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Om den på det øverste billede skriver de:

TØJAND m. piv

 

 

Der er altså piv i begge, men den nederste er fra Hunter (som vist normalt er et OK mærke :vedikke: , så nu bliver jeg måske fristet til at afprøve den alligevel :???: )

 

:?:

Hundelegetøj i plys

Der står den er med "original" andelyd :vedikke:

Ligesom der er flere andre dyr med "original" lyd

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må du i det mindste komme med en fyldig anmeldelse når det ankommer:mrgreen:

 

Lige min tanke - specielt da hvis det er noget af det, jeg havde tænkt på at købe :blink:

Så lad os da høre, hvad det er hun skal forkæles med :mrgreen:

 

Hun fik følgende

 

Mega Tuffy Polly Mega Tuffy Polly

 

Godbidstæppe Nina Ottosen Treat Trapper

 

Aktivitetsbold Orbee Tuff - aktivitetsbold

 

Og så lige lidt godbidder :-D:

 

Tørret kylling Tørret kylling

 

Kaninøre Tørret snack kaninøre

 

Hjortegodbidder ZiwiPeak Godbidder med hjort

 

Lammelever ZiwiPeak Godbidder med lammelever

 

Hjorteben Ziwipeak hjorteben

 

 

Og så har hun vist også fået sin ration for denne måned :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...