Gæst RSB Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Jeg har så mange fine billeder af Sophus, der sover i alle mulige sjove og søde stillinger - og steder, så jeg tænkte, at det har I andre sikkert også hvis jeg nu viser nogle af Sophus, vil I så ikke vise nogle af jeres søde hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Cujo på vej i bilen efter 24 timer i hunde pension hvor han delte rum med en legekammerat 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Jeg har så mange fine billeder af Sophus, der sover i alle mulige sjove og søde stillinger - og steder, så jeg tænkte, at det har I andre sikkert også hvis jeg nu viser nogle af Sophus, vil I så ikke vise nogle af jeres søde hunde? Hold nu op han er bare alt alt for kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Sophus er en lækker hund :hjerte: han er vildt sød i sine sovestillinger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Cujo på vej i bilen efter 24 timer i hunde pension hvor han delte rum med en legekammerat He he he skulle lige kigge en ekstra gang på det billede i bilen for at se hvad der var op og ned :klap: Puha det er hårdt at være ude og blive passet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Åhh hvor er de søde :klap: Jeg har Angel, som var prof til at se sød ud når hun sov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Min elskede forhenværende plejehund Cato - elskede at sove i tossede stillinger. Men har desværre kun disse to billeder af ham sovende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Et stk. sovemusling. :hjerte: [ATTACH]20178[/ATTACH] [ATTACH]20179[/ATTACH] [ATTACH]20181[/ATTACH] [ATTACH]20182[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Et stk. sovemusling. :hjerte: [ATTACH]20178[/ATTACH] [ATTACH]20179[/ATTACH] [ATTACH]20180[/ATTACH] [ATTACH]20181[/ATTACH] [ATTACH]20182[/ATTACH] Ok, han sover så ikke på det første billede, men det var fordi, jeg vækkede ham ved at rode med kameraet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Lidt af Freya pigen... hold op man skulle tro at hun sover hele tiden:hmm:..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ok, han sover så ikke på det første billede, men det var fordi, jeg vækkede ham ved at rode med kameraet. Ja jeg kan godt se han tænker "Kan vi så få ro:shock:!!!" Åh han er nu søøøøøøød, ham Tyson :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Lidt af Freya pigen... hold op man skulle tro at hun sover hele tiden:hmm:..... :hjerte: skulle hilse fra cujo og sige han gerne ville ligge i ske med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Ikke verdens bedste mobil-kamera.. Men her er Bassil væltet (skulle hilse at sige at han KAMP-SNORKER!) :stupid: Edit: Nåeh ja.. og så det i albummet, hvor han er smeltet i kurven naturligvis? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bjærglab Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 De er da bare sjove de billeder I viser :klap: Her lige et par af Emma: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Cujo på vej i bilen efter 24 timer i hunde pension hvor han delte rum med en legekammerat Hold da k*ft Guanomo, det er da bare et af de bedste billeder du nogensinde har postet af Cujo :klap: Ej hvor er det godt, det gav et rigtig godt højlydt grin Han må godt nok være træt for at ligge sådan der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Årh, jeg elsker bare sovende hunde, de bare for kære :hjerte::hjerte::hjerte: Her er Mimitøsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Hold da k*ft Guanomo, det er da bare et af de bedste billeder du nogensinde har postet af Cujo :klap: Ej hvor er det godt, det gav et rigtig godt højlydt grin Han må godt nok være træt for at ligge sådan der han boede sammen med den kæreste omplacerings tæve på 9 mrd, en amstaff de passede så godt sammen..vi var også tæt på at tage hende med hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 han boede sammen med den kæreste omplacerings tæve på 9 mrd, en amstaff de passede så godt sammen..vi var også tæt på at tage hende med hjem Så han er simpelthen gået omkuld af kærestesorg Stakkels stakkels Cujo og onde onde Guanomo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Et par stykker af Misja: En meget lille Misja: Puder er altid gode: Og kan man ikke finde en pude, kan man jo bruge en bamse i stedet for: Og så et enkelt af min gamle hund Max (rip): nyvasket, nyklippet, på hans nye tæppe og med hans nye bold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Her er lige et par søde billeder af Akira fra da hun var lille.. more to come, når jeg får lagt de nye billeder ind:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Nååååårh, hvor er de søde alle sammen :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Her kan vi også være med :klap: [media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/6222d1233946634-herr-flick-pa-slap-line-igen-igen-dsc00269.jpg[/media] [media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/vis-os-din-perle/5102d1231190279-herr-flick-pa-slap-line-og-vores-dejlige-feriehund-100_1321.jpg[/media] [media]http://www.hunde-forum.dk/members/potil-albums-flere-af-starutten-og-co-picture2102-gaet-kold-efter-en-legeweekend-hos-tinka.jpg[/media] [media]http://www.hunde-forum.dk/members/potil-albums-flere-af-starutten-og-co-picture2870-traet-traet-og-atter-traet.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Så er der lidt sovende hunde herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 Da Baldur var hvalp, der lavede vi sådan en lille trappe af puder, så han selv kunne komme op i sofaen, men det var åbenbart hårdt sådan at bestige et bjerg af puder Vi har ikke så mange billeder af en sovende Luna, men det her er da ikke til at stå for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Januar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2010 :klap: Hvor er sovende vovser altså bare dejlige - i hvert fald dem her fra HF! Her er nogle af Mio, der også er mester i de mærkeligste sovestillinger - kan nikke genkendende til mange af de stillinger, der allerede er vist her i tråden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts