Hop til indhold

Fototråd: Sjove og søde sovestillinger


Gæst RSB
 Share

Recommended Posts

Jeg har så mange fine billeder af Sophus, der sover i alle mulige sjove og søde stillinger - og steder, så jeg tænkte, at det har I andre sikkert også :-) hvis jeg nu viser nogle af Sophus, vil I så ikke vise nogle af jeres søde hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har så mange fine billeder af Sophus, der sover i alle mulige sjove og søde stillinger - og steder, så jeg tænkte, at det har I andre sikkert også :-) hvis jeg nu viser nogle af Sophus, vil I så ikke vise nogle af jeres søde hunde?

Hold nu op han er bare alt alt for kær :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo på vej i bilen efter 24 timer i hunde pension hvor han delte rum med en legekammerat ;)

 

guanomo-albums-blandet-ting-picture9894-traet.jpg

He he he skulle lige kigge en ekstra gang på det billede i bilen for at se hvad der var op og ned :klap: Puha det er hårdt at være ude og blive passet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Ok, han sover så ikke på det første billede, men det var fordi, jeg vækkede ham ved at rode med kameraet. :oops:

 

Ja jeg kan godt se han tænker

 

"Kan vi så få ro:shock:!!!"

 

Åh han er nu søøøøøøød, ham Tyson :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da k*ft Guanomo, det er da bare et af de bedste billeder du nogensinde har postet af Cujo :lol::klap: Ej hvor er det godt, det gav et rigtig godt højlydt grin d050.gif Han må godt nok være træt for at ligge sådan der :lun:

han boede sammen med den kæreste omplacerings tæve på 9 mrd, en amstaff :lun: de passede så godt sammen..vi var også tæt på at tage hende med hjem :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Hvor er sovende vovser altså bare dejlige - i hvert fald dem her fra HF! :mrgreen::lun:

 

Her er nogle af Mio, der også er mester i de mærkeligste sovestillinger - kan nikke genkendende til mange af de stillinger, der allerede er vist her i tråden.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...