Hop til indhold

Stævner, prøver og andet


Gæst k9lover
 Share

Recommended Posts

Gæst k9lover

Jeg har aldrig oplevet en hund udøve agility, rally eller anden sport. Og vil derfor gerne høre om i kender til nogle stævner, prøver og ligende da jeg godt kunne tænke mig at se hvad det går ud på. Hvis man da overhovedet må komme som puplikum sådanne steder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan godt komme med som tilskuer. :-) Hvis det er i forbindelse med en DKK udstilling skal man dog betale for at komme ind.

 

På hundeweb.dk kan du se, hvornår der er prøver og udstillinger. Du skal være medlem af DKK for at have adgang til hundeweb. Jeg har lige tjekket, og på Sjælland er der næste gang agilitystævne den 20. og 21. februar i Vallensbæk Idrætscenter og Rally-prøve den 13. februar i Sorø Hallerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst k9lover
Man kan godt komme med som tilskuer. :-) Hvis det er i forbindelse med en DKK udstilling skal man dog betale for at komme ind.

 

På hundeweb.dk kan du se, hvornår der er prøver og udstillinger. Du skal være medlem af DKK for at have adgang til hundeweb. Jeg har lige tjekket, og på Sjælland er der næste gang agilitystævne den 20. og 21. februar i Vallensbæk Idrætscenter og Rally-prøve den 13. februar i Sorø Hallerne.

 

Mange gange tak Sonja - så lærte jeg også noget idag. Jeg bruger kun hundeweb til at se opdrætter og hvalpeliste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...