Hop til indhold

Retriverline Fun Uni


Trine
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der kender noget til den ???

Jeg har kik på en i 12 mm den ser god og stærk ud og så er prisen kun 45 kr.

Men gider ikke at købe den hvis det er en der ikke kan holde.

Den skal ikke bruges hverdag, men kun når det gælder ind og ud på banen til konkurrencer. Men her er hun jo også bundet af nu og da.

Så hvis i kender noget til den, vil jeg gerne høre :-D

 

Og nej jeg skal ikke have en dyr lækker en i læder, nu har jeg fået 3 retriver liner væk :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Jeg købte to af dem og de er ganske gode, bedre end jeg troede til den pris.

Så nu behøver jeg ikke at have dårlig samvittighed hvis de forsvinder (igen ):stupid:

 

Er det kun os jagthundeejere, der har det med at smide vores ting væk? Mister jævnligt både fløjter og liner - og har ingen idé om hvor de bliver af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det kun os jagthundeejere, der har det med at smide vores ting væk? Mister jævnligt både fløjter og liner - og har ingen idé om hvor de bliver af...

 

Åbenbart kun de kvindelige jagthundefolk...:mrgreen:

 

Jeg kan stadig gå ud og finde dén line, og dét halsbånd jeg brugte til den første hund...... og det er (skræmmende nok egentlig) snart 20 år siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Åbenbart kun de kvindelige jagthundefolk...:mrgreen:

 

Jeg kan stadig gå ud og finde dén line, og dét halsbånd jeg brugte til den første hund...... og det er (skræmmende nok egentlig) snart 20 år siden

 

 

Hmm hmm Jeg er ikke en jagthunde ejer, men nøjes med lydighed og rally træning. ;-)

De forsvinder som regel når jeg pakke bilen ud, så tror jeg kører gennem en zone hvor retriver liner bare forvinder ?????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...