Gæst Z-free Skrevet Januar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2010 hejsa jeg er ny herinde. andre med tibber???????:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Årh sådan en dejlig dejlig race - ender altid i Tibbe ringen til udstillinger, for man skulle da være et skarn hvis man ikke kunne begrave hænderne i en Tibbe-baby-pels Men ingen tibbe selv, desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Det tror jeg desværre ikke - men jeg vil gerne melde mig blandt dem, der synes, at de er søde. :hjerte: Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Z-free Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 hvilke hunde har i? det er også min første tibbe (men ikke den sidste) sikke et sind!!!!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2010 Jeg overvejede ret kraftigt en tibbe da jeg skulle have hund... Skøn race :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 hvilke hunde har i? det er også min første tibbe (men ikke den sidste) sikke et sind!!!!:hjerte: Jeg har en pomeranianblanding. Men kunne sagtens forestille mig selv med en tibbe en dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Z-free Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Jeg overvejede ret kraftigt en tibbe da jeg skulle have hund... Skøn race :hjerte: næææ er det ikke portugues podengo pequeno du har der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Velkommen til Nu vidste jeg ikke lige hvilken race det var, så jeg søgte jo selvfølgelig lige engang. fandt også en fin racebeskrivelse og spruttede lidt af grin af denne detalje: Størrelse: Begge køn: ca. 5,4 cm (ml. 4,1 – 6,8 kg) De er godt nok ikke ret høje, hva? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Z-free Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Velkommen til Nu vidste jeg ikke lige hvilken race det var, så jeg søgte jo selvfølgelig lige engang. fandt også en fin racebeskrivelse og spruttede lidt af grin af denne detalje: Størrelse: Begge køn: ca. 5,4 cm (ml. 4,1 – 6,8 kg) De er godt nok ikke ret høje, hva? :slem: ha ha ha ha (25,4 skulle der vist stå) men det andet er meget sjovere!!!! Min Zavanna: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 ha ha ha ha(25,4 skulle der vist stå) men det andet er meget sjovere!!!! Min Zavanna: Nuj, et dejligt ansigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret Januar 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2010 Hej og velkommen........... Jeg har en kollega, som lige har fået sin 2. Tibetanske Spaniel........ Jeg kendte den ikke før jeg mødte min kollega....... Men det er en sød hund......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 næææ er det ikke portugues podengo pequeno du har der? Jo, det er det :klap: Ikke mange der kender racen! Har du mødt podengoer før?? Der er jo desværre ikke så mange i DK... EDIT: Aaaarh, du er Anitas datter, right? Så kender du jo podengoen godt Manolo og Pippi er SÅ skønne. Manolo ligner min Pero rigtig meget fra da han var hvalp (du kan se mit album)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Z-free Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Jo, det er det :klap: Ikke mange der kender racen! Har du mødt podengoer før?? Der er jo desværre ikke så mange i DK... EDIT: Aaaarh, du er Anitas datter, right? Så kender du jo podengoen godt Manolo og Pippi er SÅ skønne. Manolo ligner min Pero rigtig meget fra da han var hvalp (du kan se mit album)... netop :blink: Jep jeg kender Pippi og Manolo. Og fik glæde af, at passe Manulle (som jeg kalder ham) 1 uge, da de var på ferie og han bare var en baby. Ja han ligner din meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Z-free Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Manolo (Manulle) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2010 Manolo(Manulle) Han er bare så skøn :hjerte: Det kribler virkelig i mig for at få podengo nr. 2 når jeg ser en hvalp som Manolo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blackie Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 hej vi har 2 tibber i min familie...... Eiwa som er 8 år gammel og min søsters nye tibbe Aya på ca. 2 år mener jeg det er... de er rigtig søde hunde, dog kan Eiwa slet ikke li min labrador Blackie, hun kan slet ikke tåle at se Blackie... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Z-free Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 hej vi har 2 tibber i min familie...... Eiwa som er 8 år gammel og min søsters nye tibbe Aya på ca. 2 år mener jeg det er... de er rigtig søde hunde, dog kan Eiwa slet ikke li min labrador Blackie, hun kan slet ikke tåle at se Blackie... dejligt vis frem vis frem :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Be Mine Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Hej med jer alle:-) Jeg er den heldige ejer af 2 voksen tibber...Dag-mar og A-nan:-D De fik så 4 skønne drenge og den ene er nu på Sjælland sammen med en masse katte og 2 andre hunde. Dag-Mar er også besøgshund på plejehjemmet. Jeg kan varmt anbefale denne race, de er dejlig nem at have med at gøre, gør ikke ret meget og er bare jordens nussehoveder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Har ikke set andre med Tibbere herinde, men velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts