Hop til indhold

TIBETANSK SPANIEL


Gæst Z-free
 Share

Recommended Posts

Velkommen til :vinken:

 

Nu vidste jeg ikke lige hvilken race det var, så jeg søgte jo selvfølgelig lige engang.

 

fandt også en fin racebeskrivelse og spruttede lidt af grin af denne detalje:

 

Størrelse:

Begge køn: ca. 5,4 cm (ml. 4,1 – 6,8 kg)

 

De er godt nok ikke ret høje, hva? :slem:

 

ha ha ha ha

(25,4 skulle der vist stå)

men det andet er meget sjovere!!!!

 

Min Zavanna:

zavannahovedbaggrund.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
næææ er det ikke portugues podengo pequeno du har der?

 

Jo, det er det :klap: Ikke mange der kender racen! Har du mødt podengoer før?? Der er jo desværre ikke så mange i DK...

 

EDIT: Aaaarh, du er Anitas datter, right? Så kender du jo podengoen godt :-) Manolo og Pippi er SÅ skønne. Manolo ligner min Pero rigtig meget fra da han var hvalp (du kan se mit album)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det er det :klap: Ikke mange der kender racen! Har du mødt podengoer før?? Der er jo desværre ikke så mange i DK...

 

EDIT: Aaaarh, du er Anitas datter, right? Så kender du jo podengoen godt :-) Manolo og Pippi er SÅ skønne. Manolo ligner min Pero rigtig meget fra da han var hvalp (du kan se mit album)...

 

netop :blink:

Jep jeg kender Pippi og Manolo.

Og fik glæde af, at passe Manulle (som jeg kalder ham) 1 uge, da de var på ferie og han bare var en baby.

Ja han ligner din meget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Blackie

hej vi har 2 tibber i min familie......

 

 

Eiwa som er 8 år gammel og min søsters nye tibbe Aya på ca. 2 år mener jeg det er...

 

de er rigtig søde hunde, dog kan Eiwa slet ikke li min labrador Blackie, hun kan slet ikke tåle at se Blackie...

Link til indlæg
Del på andre sites

hej vi har 2 tibber i min familie......

 

 

Eiwa som er 8 år gammel og min søsters nye tibbe Aya på ca. 2 år mener jeg det er...

 

de er rigtig søde hunde, dog kan Eiwa slet ikke li min labrador Blackie, hun kan slet ikke tåle at se Blackie...

 

dejligt vis frem vis frem :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
Gæst Be Mine

Hej med jer alle:-)

 

Jeg er den heldige ejer af 2 voksen tibber...Dag-mar og A-nan:-D De fik så 4 skønne drenge og den ene er nu på Sjælland sammen med en masse katte og 2 andre hunde. Dag-Mar er også besøgshund på plejehjemmet. Jeg kan varmt anbefale denne race, de er dejlig nem at have med at gøre, gør ikke ret meget og er bare jordens nussehoveder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...