Hop til indhold

et kontakt-spørgsmål


Dinah
 Share

Recommended Posts

Cleo er jo inde i en rivende udvikling med alt muligt, og vi øver/har øvet godbid ved øjenkontakt. Det går super, men de sidste to dage, når jeg går tur kigger hun op hvert 19-20 sekund på heeeeeeele gåturen. godbid har hun jo så fået hver gang, da jeg lige ville høre jer først.

 

Hvis hun nu ikke får hver gang, så opgiver hun vel kontaktsøgningen eller sidder den der nu? Hvad skal jeg nu gøre? altså hvad er næste step?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EmmaSia

jeg har fks. lært min hund at se mig i øjne når jeg gir tegn til det og ikke før.. bland andet så ved han at hvis jeg stopper op ved en vej skal han stå helt stille og se sig for - hvilket ser vildt sødt ud) hvor efter han ser mig i øjne for at vise at han har gjort det. - skal lige siges at han har gjort det fra starten af hvor jeg så bare har belønnet ham hele tiden og gør det stadig når han gør det... min hund er døv så jeg har ikke nogen tale kommandoer til ham kun tegn med hånden som han dog forstår og adlyder helt fint ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hvis du ikke beder om kontakt, så ville jeg ignorere det - hunden skal jo også have lov til at slappe af på gåturen og gøre det som hunde nu skal: snuse mv.

 

Har du en lyd for kontakt?

 

Prøv at træne det, så hun ved hvornår du kræver kontakt.

 

Mine hunde giver kontakt i træningssituationer og uden for her, når jeg giver en kontakt lyd ... så har jeg også lært min hanhund at tage kontatkt til mig når han høre/ser andre hunde (pga. angst).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...