Gæst Gucci Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 (rettet) Hejsa jeg er en 24-årig pige, der forhåbentligt er kommende hundeejer engang i fremtiden. Jeg bor i lejlighed med min kæreste. Vi har haft et par hunde, da jeg voksede op. Men er efterhånden lang tid siden. Vi har 5 små bavianer, nogle ville kalde dem marsvin Men synes nu bavianer passer bedre på, hvordan de opfører sig. Jeg bruger ekstremt meget tid på dem, de er ligeså tamme som hunde Nåh men var sådan set det. Jeg vil bare bruge foraet til at få en masse indtryk og råd, til hunden engang kommer. Ved ikke om der gået et par år eller lign. Kommer an på boligsituation (vi bor pt på 2. sal) og hvor meget mit studie kræver de næste år. Glæder mig til at lære jer og forummet at kende Redigeret December 29, 2008 af Gucci Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 5, 2008 Rapporter Share Besvaret April 5, 2008 Velkommen Marsvin er dejlige Man kan nå langt med dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret April 5, 2008 Rapporter Share Besvaret April 5, 2008 Velkommen Marsvin er dejlige Man kan nå langt med dem! Tak Ikke mine 5, de er udenfor rækkevidde De er så møgforkælede og spolerede 8) Arj de har mindst ligeså meget personlighed som alle andre dyr og ja de er skønne Billederne nedenunder viser vist at de gør, hvad der passer dem: Nåh skal ikke overbombardere jer med marsvinebilleder på et hundeforum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret April 5, 2008 Rapporter Share Besvaret April 5, 2008 Velkommen til Jeg sad faktisk og håbede du lagde nogle billeder ind af dem, de er skønne :wink: Hilsen susanne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret April 5, 2008 Rapporter Share Besvaret April 5, 2008 Hej og velkommen! Jeg havde et marsvin som barn, han var så dejlig. Når jeg kom fra skole tog vi en times tid sammen på langs, han lå på min mave og fladede helt ud, og sukkede og faldt ofte i søvn der:) Ja, man kan sagtens få et nært forhold til et marsvin, de er søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret April 5, 2008 Rapporter Share Besvaret April 5, 2008 Hvis ikke min mor, som passer Thailo når jeg er væk, var så bange for mus (hun synes endda kaniner ligner lidt) havde jeg bestemt et marsvin. De laver sådan nogle søde lyde. Så kom endelig med flere billeder, det er sikkert iorden når det kun er denne ene tråd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 6, 2008 Rapporter Share Besvaret April 6, 2008 Hej og velkommen til Sikke nogle skønne marsvin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts