Hop til indhold

løbetid og psykopathunden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Kan løbetiden påvirke sådan, at Bimsen pludselig er blevet sær ... mere sær end hun plejer at være ...

 

Eksempelvis er hun alt andet end harmonisøgende ... hun forsøger at gø Tulle væk fra en plads i sengen ... hun stirrer på den mest uhøflige måde og forsøger i det hele taget at skabe konflikter - ligner det ...

 

Det passer med, at hun nok går i løb inden for den næste uges tid, hvis hun er nogenlunde præcis i sine løbetider ... men kan jeg godt regne med, at det er det der er på spil? ... Eller er Bimsen bare blevet bims?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen - efter jeg fik tænkt mig om - så er det bare helt klart en pms-kællinge-hund jeg har gående herhjemme ... heldigvis er Tulle ret overbærende og ignorerer hystadehunden i stor stil ... dog hverken kan eller skal hun ignorere, når Bella står og gør hende ind i hovedet når hun egentlig bare lå og sov ...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nu er tøjtehunden jo højløbsk og vil helst at nogen ... eller noget ... gad lave nogle hvalpe på hende ... hun er totalt tøjtet ... og har været det i mange dage - og jeg synes egentlig bare det bliver værre og værre ... hvis hun kunne ville hun garanteret forsøge at lave hvalpe på sig selv ...

 

Hvor længe skal det cirkus mon vare?

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh det er fantastisk med løbetidsdamer... Her bliver Bitten bare viiiirkelig kælen og... adrv..

 

Tilgengæld er hun ritti god til at stresse Tweety op, som så humper i sin stress, og Bitten er lykkelig!!

Hvis Bitten får sat gang i de andre damers løbetid, er der som regel et cirkus med vi-humper-hinanden-på-tur...

 

Dolph? Han er ved at få et hjerteanfald i stress og er IKKE en del af showet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...