Trei Skrevet Januar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2010 Her er lidt billeder af Ozzie og hendes godeste ven Enzo, på 13 uger, som vi passer i denne her uge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er de søde Og der er altså ikke noget bedre end schæfer hvalpe, de er så deforme, alting vokser bare helt ude af trit med hinanden, og de er altså så søde med de der kæmpe ører og kæmpe poter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Ih hvor hyggeligt - de er vildt søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 ihhhh dejlige schæfer vapser:lun: cute må man sige:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er de søde Og der er altså ikke noget bedre end schæfer hvalpe, de er så deforme, alting vokser bare helt ude af trit med hinanden, og de er altså så søde med de der kæmpe ører og kæmpe poter lige mine ord jeg er egentlig ikke specielt fan af scæfere, men schæfer-hvalpe med deres skæve ører og store fusser .... åh altså :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 :hjerte::hjerte: hvor er de bare smukke begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Er helt vild med flap-ørerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Årh altså Taark :kys: Jeg skal nok gøre gengæld så snart lejlighed byder sig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Takker for de søde ord om de to hundedyr. Det bliver lidt hårdt når Enzo tager hjem, han er verdens dejligste hvalp. Og Nollike, jeg venter tålmodigt. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Nuuuurh hvor er de bare kære sammen:lun:Saaavle saaavle:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Her er lidt billeder af Ozzie og hendes godeste ven Enzo, på 13 uger, som vi passer i denne her uge. Dejlige billeder Ozzie bliver bare dejligere og dejligere :hjerte: Og så elske jeg enzos flapører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Dejlige billeder Ozzie bliver bare dejligere og dejligere :hjerte: Og så elske jeg enzos flapører Takker for de søde ord - Ozzie er helt enig. Jeg er også vild med Enzos ører, men hans ejer er vist liiiidt bekymret for om de kommer op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hvor er de dog kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Takker for de søde ord - Ozzie er helt enig. Jeg er også vild med Enzos ører, men hans ejer er vist liiiidt bekymret for om de kommer op. A9 puttede tape på Jackies ører :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Årh hvor er de søde Kan godt lide deres navne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2010 Dorte: Det er rigtigt nok - måske Enzos ejer skal igang også. (fornemmer man at jeg nyder at drille Enzos ejer med at ørerne ikke er oppe endnu ) Amanda: Mange tak - vi er også glade for dem og så synes jeg de passer så fint sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts