Hop til indhold

"Redningshunden" Sascha fri i sneen :)


vinhou
 Share

Recommended Posts

Her i sidste uge tog Sascha og jeg i hundeskoven - ikke den alm. hundeskov, men den der bruges til fx løbske tæver. Der er aldrig andre hunde derinde. Sascha kan desværre ikke komme i den alm. hundeskov, da hendes hofte ikke kan holde til at rende sådan rundt med de andre hunde. :cry:

 

Men vi hyggede os vældigt bare os to sammen! :-D

 

Efter hun havde løbet lidt rundt fandt hun noget meget spændende - en gren/rod der sad fast!

1-2.jpg

 

*gnave gnave* (og se hvor fin og slank hun stadig er :-D)

2-2.jpg

 

Og vupti! Så fik hun den fri! Weeeeeee!

10-2.jpg

 

Så kom der en skiløber forbi. Sådan en har hun aldrig set før, så han skulle holdes øje med.

6-2.jpg

 

7-1.jpg

 

"Jeg spiser ikke noget..."

4-2.jpg

 

Saschaaa, hvor eeeer duuuuu? Sascha, kom! Sascha her! Sascha!!!

5-2.jpg

 

Nå - så faldt jeg om ned i sneen og kaldte på hende, og SÅ kom hun mig til redning! :lun:

9-2.jpg

 

Åh-ååh, bølleørerne er på!!

12-1.jpg

 

Ja, det er jo hvad man kan forvente når bølleørerne er på... hun ligefrem overfaldt mig og hoppede på mig, og ja det var jo bare en ekstra bonus, omend det ikke havde været smart hvis jeg nu rent faktisk var kommet til skade og havde ligget der med et brækket ben... :mrgreen:

13-1.jpg

 

Legetiiiid!

11-2.jpg

 

*GRRR GRRRR*

15-1.jpg

 

Læg venligst mærke til hendes fine hjerteformede hundetegn... :hjerte:

16.jpg

 

Så tog vi ud til mine forældre, hvor Sascha lå sådan her de næste par timer - selvom Silver ihærdigt forsøgte at få hende i leg. Nix. Trættevovsen skal have sin skønhedssøvn... :rolleyes::lun:

17.jpg

 

Billederne er måske ikke den mest fantastiske kvalitet, men i betragtning af at de er taget med min mobil i fuld fart, ja så er jeg jeg faktisk ret imponeret. Dyyygtig mobil... :blink:

 

Hvad siger I, har Sascha ikke en fremtid som redningshund? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for kommentarerne til min smukke pusling. :lun:

 

Det kan være hun nærmere skal være vagthund/angrebshund (for nu ikke at bruge ordet kamphund :mrgreen:) end redningshund... selvom det vist er begrænset hvor mange hun sådan kan skræmme væk med hendes lalleglade fjæs. :lol:

 

Og ja, vi hyggede os rigtig... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Aslan - ja hun er bare så fin som slank! :lun:

 

Nej, hun skal have fjernet 'enden' af hofteknoglen - men dyrlægen vil gerne vente og se hvordan det går da han vurderer at det ikke er 'så slemt' at hun kræver operation pt. Og så ville det også være bedst at udføre operationen mens det ikke er så koldt som nu (forstod jeg på ham). Så indtil videre skal vi bare holde hende pænt slank. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...