Hop til indhold

Hvilken race er sødest som hvalp? ;)


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

Når foranlediget af nogle andre tråde, hvor folk skriver, at schæfere må være de sødeste hvalpe, så synes jeg vi lige skal lave en tråd, hvor I kommer med jeres bud på den sødeste race som hvalp.

 

Min første tanke var...det må da være en blodhund:

 

bloodhound-puppy.jpg

 

Store flapører og stooooore poter :lun:

 

Kom med billed som argument! Og kom gerne med flere bud :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oooork, den diskussion er lukket forlængst :slem: - schæferen vandt stort forstås :hjerte: :hjerte:

 

Her hvorfor - Bondo & Jacki :lun: :lun: :hjerte:

Haha, okay :mrgreen: Men der manglede jo ligesom billeder i den tråd for at bevisbyrden kunne løftes (og ja, det var pga. dit seneste indlæg i Aussie's tråd, der iværksatte denne tråd :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oooork, den diskussion er lukket forlængst :slem: - schæferen vandt stort forstås :hjerte: :hjerte:

 

Her hvorfor - Bondo & Jacki :lun: :lun: :hjerte:

 

Først sagde jeg tak, fordi jeg syntes det var sjovt at du uddebatterede tråden, sekundet den var lavet :mrgreen::lol:

 

Men så så jeg tråden du linkede til, og nu er jeg fornærmet - ikke én eneste stemme på samojeder :shock: Tænk engang, at i ikke tænkte på, at jeg ville komme herind en skønne dag :megaked:

 

Og NEJ jeg er overhovedet ikke pms :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først sagde jeg tak, fordi jeg syntes det var sjovt at du uddebatterede tråden, sekundet den var lavet :mrgreen::lol:

 

Men så så jeg tråden du linkede til, og nu er jeg fornærmet - ikke én eneste stemme på samojeder :shock: Tænk engang, at i ikke tænkte på, at jeg ville komme herind en skønne dag :megaked:

 

Og NEJ jeg er overhovedet ikke pms :fornaermet:

Synes de har glemt alt for mange hunderacer i den tråd - og de mangler billeder i høj grad. Du skal slet ikke tage den tråd seriøst! :fornaermet:

 

Næste bud - pomeranier:

victoria_1b.jpg

Fordi det ligner en dejlig udgave af en Gremlin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først sagde jeg tak, fordi jeg syntes det var sjovt at du uddebatterede tråden, sekundet den var lavet :mrgreen::lol:

 

Men så så jeg tråden du linkede til, og nu er jeg fornærmet - ikke én eneste stemme på samojeder :shock: Tænk engang, at i ikke tænkte på, at jeg ville komme herind en skønne dag :megaked:

 

Og NEJ jeg er overhovedet ikke pms :fornaermet:

 

Synes de har glemt alt for mange hunderacer i den tråd - og de mangler billeder i høj grad. Du skal slet ikke tage den tråd seriøst! :fornaermet:

 

Jamen, ALLE hvalpe uanset race er nuser kære kramme dejlige skønne :lun: :hjerte: :lun:

 

Schæfer-babyer ér bare lige en tand mere fantastiske end alle andre :ivrig: et faktum på linie med, at solen står op i øst, og at det danske flag er rødt og hvidt, nogle ting står bare ikke til diskussion, fakta kan ikke ændres, de bare er :ae: :engel:

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De sødeste hvalpe er da selvfølgelig engelsk bulldog. Her får I Nelson, som heldigvis er min vaps...

 

/mette

 

 

:lun::lun::lun: Hold op, hvor er han kær... jeg er helt smeltet :-D

Ej, jeg så 'det er mig eller hunden' i dag, med en bulldog, årrh jeg begyndte at tude da jeg så hvor bange den var for at gå tur :cry: Den var så sød, totalt glad og fjumset hver gang de roste den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, ALLE hvalpe uanset race er nuser kære kramme dejlige skønne :lun: :hjerte: :lun:

 

Schæfer-babyer ér bare lige en tand mere fantastiske end alle andre :ivrig: et faktum på linie med, at solen står op i øst, og at det danske flag er rødt og hvidt, nogle ting står bare ikke til diskussion, fakta kan ikke ændres, de bare er :ae: :engel:

 

 

:mrgreen:

 

 

:mrgreen: Desværre synes jeg også at schæfere er voldsomt kære... men i ku' godt lige ha' givet 1 af de 18 stemmer på samojed :fornaermet:

 

BLAA-13.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vælger lige at spamme min egen tråd.

 

For helt ærligt...en shar pei er smuk som voksen (når den er avlet korrekt), men som hvalp åh altså:

 

Årrrrrrh, den er kær :lun:

 

Ellers foreslår jeg Berner-hvalpe. De er altså nuser. Ligesom en samojede (som også er totalt uimodståelig som hvalp) er de sådan en kæmpe levende blød bamse :hjerte:Jeg har desværre kun ét billede af mine forældres nu desværre afdøde Berner, men er sikker på at flere herinde kan spamme tråden med dejlige Berner-hvalpe-billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun: Hold op, hvor er han kær... jeg er helt smeltet :-D

Ej, jeg så 'det er mig eller hunden' i dag, med en bulldog, årrh jeg begyndte at tude da jeg så hvor bange den var for at gå tur :cry: Den var så sød, totalt glad og fjumset hver gang de roste den.

 

Årh tak - jeg sidder faktisk selv en gang i mellem og bliver helt rørt over, han er min... Sådan er det vist at blive mor :hjerte:

Ja, fjumset er lige ordet. Nelson logrer også med hele kroppen og fjoller rundt, når vi fx er til ringtræning, og han skal vises frem. En rigtig lille klovn.

 

Sorry for OT. Leder straks efter flere hvalpebilleder til at bakke min påstand op...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh tak - jeg sidder faktisk selv en gang i mellem og bliver helt rørt over, han er min... Sådan er det vist at blive mor :hjerte:

Ja, fjumset er lige ordet. Nelson logrer også med hele kroppen og fjoller rundt, når vi fx er til ringtræning, og han skal vises frem. En rigtig lille klovn.

 

Sorry for OT. Leder straks efter flere hvalpebilleder til at bakke min påstand op...

 

/Mette

Jeg skulle netop til at indføre en regel om, at man kun må lave indlæg i tråden, hvis man har et billede! Så det er hermed indført og godt du straks forstår alvoren i tråden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle netop til at indføre en regel om, at man kun må lave indlæg i tråden, hvis man har et billede! Så det er hermed indført og godt du straks forstår alvoren i tråden :mrgreen:

 

Skriver du..... uden et billede :lol:

 

Shiba hvalpe - og især Bankovs:

 

5411d1231967991-fra-hvalp-til-hund-billeder-fuma-ki_banzai1b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle netop til at indføre en regel om, at man kun må lave indlæg i tråden, hvis man har et billede! Så det er hermed indført og godt du straks forstår alvoren i tråden :mrgreen:

 

Ångyld... :mrgreen:

 

Men så får I lige Nelsons bror, for at underbygge min påstand om buller-hvalpene. Det skal man jo kunne på et debatforum...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skriver du..... uden et billede :lol:

 

Shiba hvalpe - og især Bankovs:

 

5411d1231967991-fra-hvalp-til-hund-billeder-fuma-ki_banzai1b.jpg

Hahaha, for det første lagde jeg godt mærke til det...men håbede at I andre så mig som en slags moderator i den her tråd, der var ud over den slags :mrgreen:

 

Og dernæst...shibaer var den race, der fik mig til at indse at hunde er dejlige og ikke rædselsfulde. Har faktisk overvejet flere gange i denne tråd at smide et billede ind af en shiba :lun:

 

Men nu er jeg jo stor-spammeren i den her tråd, og kan ikke blive ved med at finde på nye ...så endnu et billede af en sporhund

 

Seriøst...helt alvorligt...kan I stå for de enorme potter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...