Hop til indhold

Hvilken race er sødest som hvalp? ;)


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

2008071366730_DSCN2797.JPG_w450.jpg

 

Ej men den græder jo? Og hvad er det den har på halsen? Er det et anti-gø-stød :shock: halsbånd? Er det derfor den græder??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ej men den græder jo? Og hvad er det den har på halsen? Er det et anti-gø-stød :shock: halsbånd? Er det derfor den græder??

Æv, halsbåndet havde jeg jo ikke lagt mærke til! Tænkte godt at den måtte havde noget øjenbetændelse, men at den da var sød alligevel. Nu skal du ikke ødelægge mit billede af sporhunden som übersød hund, selvom jeg finder billeder, hvor de bliver behandlet dårligt :damn: Æv, finder lige et andet af en hund, der har nogle sødere ejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Guuud, har den også poter - jeg har bare øjne for de GIGA ører, den render rundt med :lun:

1) Du bryder reglerne ved ikke at poste billede:drille:

2) Kan man overhovedet stå for sådan nogle poter? (som jeg vist nok har kaldt potter i det andet indlæg :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør du også :drille:

 

Men så må jeg hellere poste et billede her :mrgreen: (Der var ikke nogle, der sagde, det skulle være en hund, vel :engel:)

:klap::klap::klap::klap: Ikke medmindre du kalder et marsvin for en hvalp :lol: Ef flad af grin.

 

Her er så grunden til, at vi har kaniner

bunny11.jpg

 

Og hvorfor en beagle er skøn som hvalp:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan I stå for de enorme potter?

 

1)

2) Kan man overhovedet stå for sådan nogle poter? (som jeg vist nok har kaldt potter i det andet indlæg :lol:)

 

Aaaarj, jeg havde SÅ mange sjove kommentarer til den :fornaermet:

 

40_Winks_Bloodhound_Puppy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaarj, jeg havde SÅ mange sjove kommentarer til den :fornaermet:

 

40_Winks_Bloodhound_Puppy.jpg

Jeg har ignoreret det billede hver gang jeg har googlet blodhundene :mrgreen: Buddha, du må godt komme med potte-kommentarerne...jeg har jo ikke rettet det i det oprindelige indlæg. Så det tæller stadig :blink:

 

Bearded collie

beardedcollie_testa.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Aaaarj, jeg havde SÅ mange sjove kommentarer til den :fornaermet:

 

40_Winks_Bloodhound_Puppy.jpg

 

Der FINDES ikke hundehvalpe, der ikke får enhver hundeelsker hjerte til at svømme over af kærlighed - sådan er det bare. Det bliver de simpelthen nødt til at være. Der er så meget natteroderi, bideri, tyggen og tissen alle vegne at de var røget ud af vinduet ellers :lol:

 

Jeg synes cockeren har det dejligste lille krøllede ansigt, ovenstående billede er bare helt genialt og alle hunderacer der ligner vatkugler som små, har gigantiske poter eller ører er også bedårende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det er skægt at se hvor forskellige vi er.

 

Videnskaben har påvist at kvinder bliver mest bløde indeni ved synes af runde former og hvad det nagår følger jeg pænt statistikken.

 

Bløde runde former ala fotoet her, så er jeg lige til at suge op med trækpapir så meget smelter jeg.

 

 

 

 

 

 

 

Er der så lidt pels på så er jeg klar til at købe hvalp :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes alle små hvalpe er søde :hjerte:

 

Okay de er alle søde, hælder nok lidt til beagler og bassets :-D

 

Men ellers er gravhunde da de sødeste sæføli!! :mrgreen::klap:(de sidste 3 af billederne er af mine egne vapser)

 

Ja de fleste hvalpe er total nuser, men små sorte pudler:lun: Gravhundehvalpe er også kære

 

Det er skægt at se hvor forskellige vi er.

 

Videnskaben har påvist at kvinder bliver mest bløde indeni ved synes af runde former og hvad det nagår følger jeg pænt statistikken.

 

Bløde runde former ala fotoet her, så er jeg lige til at suge op med trækpapir så meget smelter jeg.

 

 

 

 

 

 

 

 

Er der så lidt pels på så er jeg klar til at købe hvalp :ivrig:

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...