Hop til indhold

Løbetid????


Gæst anja mosevangen
 Share

Recommended Posts

Gæst anja mosevangen

Okey.... jeg har en dalmatinertæve som er fra den 27 september, så det vil sige hun lige har rundet de 6 måneder.

Jeg er næsten sikker på hun er kommet i løbetid i dag, men som sagt det er vores første hund så ja ikke 100 % sikker.

men da vi kom hjem, var der pletter på gulvet og hun havde blod på indersiden af halen, samt lidt på bagdelen (det er jo meget nemt at se på en hvid hund :) )

Men kan det virkelig godt være allerede nu???? også når man siger at store racer er lidt senere ude???

 

eller skal jeg blive nervøs og måske tænke at det kan være noget andet!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Okey.... jeg har en dalmatinertæve som er fra den 27 september, så det vil sige hun lige har rundet de 6 måneder.

Jeg er næsten sikker på hun er kommet i løbetid i dag, men som sagt det er vores første hund så ja ikke 100 % sikker.

men da vi kom hjem, var der pletter på gulvet og hun havde blod på indersiden af halen, samt lidt på bagdelen (det er jo meget nemt at se på en hvid hund :) )

Men kan det virkelig godt være allerede nu???? også når man siger at store racer er lidt senere ude???

 

eller skal jeg blive nervøs og måske tænke at det kan være noget andet!!!

Det kan sagtens være den første lille løbetid, er hun hævet bagi?

 

Susi kom i løbetid ca på samme alder, Maggie også, Mika også :D

Tøsen, en schæfer var ældre, nok omkring 9 mdr :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anja mosevangen

hej...

 

Hun er helt sikkert i løbetid. hævet bagi osv. så det fandt vi hurtigt ud af, vi blev bare så forbavset over at det allerede var nu.

vores lille hvalp tihi hun er jo ikke så lille mere!!!! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst anja mosevangen

hej igen....

 

hvornår og hvordan finder man ud af at ens tæve er højløbsk??? det er der den kan og vil parres ikke. skulle jo helst passe rigtig godt på hende i den periode....

 

og piver jeres tæver også hele tiden???? min Diva er værre end hendes pivdyr i disse dage... pyha!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

hej igen....

 

hvornår og hvordan finder man ud af at ens tæve er højløbsk??? det er der den kan og vil parres ikke. skulle jo helst passe rigtig godt på hende i den periode....

 

og piver jeres tæver også hele tiden???? min Diva er værre end hendes pivdyr i disse dage... pyha!!!

Vita er højløbsk midt i en tre ugers løbetidsperiode. Her kan jeg se at hun straks fjerner halen ved bare den mindste berøring i det område.

 

Pive synes jeg ikke Vita gør - hun vil bare uuuud og ligner en der aldrig bliver luftet. Og så er hun lidt mere til nus og kæl - og til laaaaange ture eller hængen ud på gadehjørnerne8-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anja mosevangen

ok så er diva nok ikke højløbsk endnu.... har nemlig ikke opdaget det der med halen.

der var en kastreret hanhund her i går og hun smed sig lidt på græsset men ellers gjorde hun ikke det vilde ud af at gøre sig til på nogen måder.

men det gjorde han selvfølgelig heller ikke :-D

 

hun vil også bare ud konstant, så begrænset hvor god en nattesøvn vi får i disse dage gaaaab!!!!

 

det er 14 dage siden hun begyndte at rende rundt og plette, det er holdt så måske vi skal passe godt på hende her i ugen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...