Hop til indhold

Turid Rudgaas kursus 15-16/5 i holte


jes
 Share

Recommended Posts

Invitation til Turid Rugaas kursus

Www.softagilityklubben.dk er utrolig glade for, at det er lykkedes at få en aftale med Turid Rugaas om afholdelse af et kursus i weekenden den 15. - 16. maj 2010 kl. 9-17 lørdag og kl. 9-16 søndag.

Turid Rugaas har arbejdet med hunde i mere end 30 år og holder foredrag om en meget bred vifte af emner som f.eks. dæmpende signaler, problemløsning, hvordan man vælger den rigtige hund, stress i hunde og konsekvenserne heraf og meget meget mere. Se mere på www.turid-rugaas.no

Vi har valgt, at Turid fortæller om disse emner på kurset:

 

Dæmpende signaler, kropssprog, hundesprog og signaler og hvordan man kan bruge dette i indlæring og træning, problemløsning, hunden trækker, træningstips. Endvidere vil hun også fortælle om sine nyeste tiltag.

Priser:

Uden hund – 1.600 kr.

Med hund – 2.100 kr.

Kun for 1 dag (uden hund) – 1.000 kr.

Kursusprisen inkluderer morgenmad, frokost, kaffe og kage.

 

Der er kun plads til max 12 deltagere med hund, så ønsker du plads med hund, bedes du tilmelde dig hurtigt!

Senest frist for indbetaling 14/4 2010 og tilmelding er bindende. Beløbet refunderes ikke, medmindre arrangementet aflyses pga. for få tilmeldinger.

Beløbet skal indsættes på bankkontonr. 3347-3347336939 Danske Bank.

 

Kurset afholdes på Mariehøj Centret, lokale 3, grøn indgang, Øverødvej 246 B, 2840 Holte.

 

Tilmelding på mail til Jeannette: [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det endnu et kursus eller...?

 

Jeg undrer mig bare fordi at kurset allerede er oprettet herinde én gang, og jeg har forsøgt at tilmelde mig med hund, men blev oplyst om at der ikke var plads til flere hunde, og så undrer det mig at kurset bliver annonceret endnu engang, og stadig med mulighed for at tilmelde sig med hund :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det endnu et kursus eller...?

 

Jeg undrer mig bare fordi at kurset allerede er oprettet herinde én gang, og jeg har forsøgt at tilmelde mig med hund, men blev oplyst om at der ikke var plads til flere hunde, og så undrer det mig at kurset bliver annonceret endnu engang, og stadig med mulighed for at tilmelde sig med hund :confused:

 

Hvad fandt du ud af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...