jes Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Invitation til Turid Rugaas kursus Www.softagilityklubben.dk er utrolig glade for, at det er lykkedes at få en aftale med Turid Rugaas om afholdelse af et kursus i weekenden den 15. - 16. maj 2010 kl. 9-17 lørdag og kl. 9-16 søndag. Turid Rugaas har arbejdet med hunde i mere end 30 år og holder foredrag om en meget bred vifte af emner som f.eks. dæmpende signaler, problemløsning, hvordan man vælger den rigtige hund, stress i hunde og konsekvenserne heraf og meget meget mere. Se mere på www.turid-rugaas.no Vi har valgt, at Turid fortæller om disse emner på kurset: Dæmpende signaler, kropssprog, hundesprog og signaler og hvordan man kan bruge dette i indlæring og træning, problemløsning, hunden trækker, træningstips. Endvidere vil hun også fortælle om sine nyeste tiltag. Priser: Uden hund – 1.600 kr. Med hund – 2.100 kr. Kun for 1 dag (uden hund) – 1.000 kr. Kursusprisen inkluderer morgenmad, frokost, kaffe og kage. Der er kun plads til max 12 deltagere med hund, så ønsker du plads med hund, bedes du tilmelde dig hurtigt! Senest frist for indbetaling 14/4 2010 og tilmelding er bindende. Beløbet refunderes ikke, medmindre arrangementet aflyses pga. for få tilmeldinger. Beløbet skal indsættes på bankkontonr. 3347-3347336939 Danske Bank. Kurset afholdes på Mariehøj Centret, lokale 3, grøn indgang, Øverødvej 246 B, 2840 Holte. Tilmelding på mail til Jeannette: [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Er det endnu et kursus eller...? Jeg undrer mig bare fordi at kurset allerede er oprettet herinde én gang, og jeg har forsøgt at tilmelde mig med hund, men blev oplyst om at der ikke var plads til flere hunde, og så undrer det mig at kurset bliver annonceret endnu engang, og stadig med mulighed for at tilmelde sig med hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Mon ikk det er det samme, det er ihvertfald samme dato Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Mon ikk det er det samme, det er ihvertfald samme dato Det vil jeg tro, jeg vil bare sikre mig at det ikke er en misforståelse at der ikke er plads til flere hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Januar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2010 Hmm det lyder interessant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Er det endnu et kursus eller...? Jeg undrer mig bare fordi at kurset allerede er oprettet herinde én gang, og jeg har forsøgt at tilmelde mig med hund, men blev oplyst om at der ikke var plads til flere hunde, og så undrer det mig at kurset bliver annonceret endnu engang, og stadig med mulighed for at tilmelde sig med hund Hvad fandt du ud af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hvad fandt du ud af? De svarede aldrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 De svarede aldrig Det er da noget underligt noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Det er da noget underligt noget. Nu har jegfået svar på mail ang. at have hund med, og de har en venteliste for dem der gerne vil have deres hund med, da alle pladser er optaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Nu har jegfået svar på mail ang. at have hund med, og de har en venteliste for dem der gerne vil have deres hund med, da alle pladser er optaget OK, vil du så med uden hund? Jeg kommer uden Groa, en skam hun ikke var tilmeldt, så kunne du måske have fået hendes plads. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 OK, vil du så med uden hund? Jeg kommer uden Groa, en skam hun ikke var tilmeldt, så kunne du måske have fået hendes plads. Ja, jeg kommer uden hund, men hvis nogen med hund melder fra, så får jeg mulighed for at tage Luna med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Ja, jeg kommer uden hund, men hvis nogen med hund melder fra, så får jeg mulighed for at tage Luna med Håber hun kommer med, vil så gerne se hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts