Hop til indhold

Bissen og venner <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Så er der en hel masse nye billeder af Izzie, Miina og Chaplin :hjerte:

 

Billede 1 & 2: Izzie og Chapper sidder der hele dagen når jeg ikke er hjemme, og holder øje med hele verden sammen :lun:

 

Billede 3: mormor putter med de 2 tosser :mrgreen:

 

Billede 4: Chaplin fulgte med hjem til Miina og Miinas mor, :engel: lille Miina var ikke synderligt begejstret for det klo-befængte monster i hendes sofa :genert:

 

Billede 5 & 6: Miinas mor synes det ville være skægt at klæde hundene ud i krokodillens trøje :lol: det var tøserne IKKE enige med hende i :stupid:

 

Billede 7: Izzie og Chapper tager en slapper :mrsgreen:

 

Billede 8, 11 & 12: en go go gå-tur med Miina og Miinas mor :mrgreen:

 

Billede 9: En sjælden stille stund hvor de 2 bedsteste veninde nusser hinanden :lun:

 

Billede 10: Chaplin synes det er totalt grinern at lægge sig på min puter når jeg er på hundeforum :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, nogle dejlige billeder. Ser helt idyllisk ud. :hjerte: :hjerte::hjerte:

 

Det er altså noget af en speciel kat, der sådan tør gå med hen og besøge en fremmed hund og tilmed ligge i dens sofa og se afslappet ud. :shock: :5up:

 

:kys: tusind tak Smilla! Du er efterhånden den eneste der kommentere på mine tråde :megaked: fatter ikke at man kan blive træt af de dejlige dyr jeg har :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:kys: tusind tak Smilla! Du er efterhånden den eneste der kommentere på mine tråde :megaked: fatter ikke at man kan blive træt af de dejlige dyr jeg har :genert:

 

Ah, det kan vel ikke passe, men jeg indrømmer jeg er hurtig til lige at klikke ind og se, hvordan det går. :blink: Følger jo spændt med i, hvordan venskabet udvikler sig. :hjerte: :5up:

 

 

Dejlige billeder! :5up: Den lille bisse der (med det flotte navn :cool:) ser ud til at have fundet sig nogle rigtig gode venner. Jeg er især vild med billederne hvor hun sammen med din Chapper sidder i vinduet og holder øje med verden og det hvor hende og Miina nusser. :hjerte:

 

Det tænkte jeg også. Det må da være herligt at komme hjem fra skolen med sådanne 2 siddende ventende på sig. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder! :5up: Den lille bisse der (med det flotte navn :cool:) ser ud til at have fundet sig nogle rigtig gode venner. :klap:Jeg er især vild med billederne hvor hun sammen med din Chapper sidder i vinduet og holder øje med verden og det hvor hende og Miina nusser. :hjerte:

 

Tak :mrgreen: ja de er også mine ynglings :lol:

 

Ah, det kan vel ikke passe, men jeg indrømmer jeg er hurtig til lige at klikke ind og se, hvordan det går. :blink: Følger jo spændt med i, hvordan venskabet udvikler sig. :hjerte: :5up:

 

 

 

 

Det tænkte jeg også. Det må da være herligt at komme hjem fra skolen med sådanne 2 siddende ventende på sig. :lun:

 

Det er det altså også :lun: blir så glad når jeg kommer hjem og ser dem sidde sammen der og holde øje med verden :hjerte::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det er det altså også :lun: blir så glad når jeg kommer hjem og ser dem sidde sammen der og holde øje med verden :hjerte::lol:

 

Jeg ved ikke om du har fri på nogenlunde samme tid hver dag. Men det er skægt det der med dyr og tidsfornemmelse... Hver dag lige omkring 16.30 insisterer Smilla på at komme ud på fortrappen og sidde. Så sidder hun der og venter på min kæreste (med varmt dækken på selvfølgelig) og han kommer gerne indenfor 5-10 minutter. Utrolig om hun kan høre bilen eller kender klokken. :confused: Det er da sødt. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du har fri på nogenlunde samme tid hver dag. Men det er skægt det der med dyr og tidsfornemmelse... Hver dag lige omkring 16.30 insisterer Smilla på at komme ud på fortrappen og sidde. Så sidder hun der og venter på min kæreste (med varmt dækken på selvfølgelig) og han kommer gerne indenfor 5-10 minutter. Utrolig om hun kan høre bilen eller kender klokken. :confused: Det er da sødt. :lun:

 

totalt :lun: jaaa...nogle dage 15.30 andre dage ved 14 tiden :blink: men tror de sidder der hele dagen, for Miinas mor ser dem tit sidde der og holde øje når hun går tur om formiddagen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...