Hop til indhold

Fiiiiiiiint jakkesæt til WDS


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Jeg kommer til Hillerød, men der vil stadig være nogle kilo "to go" før jeg stiller op i noget som helst farvede outfit... lædder eller stof:lol:.

 

Mht. til læder, så kan jeg jo købe et par røde skind ballerinaer og tage på i ringen:mrgreen:.

 

Men du kan da også sagtens nå at tage nogle kg på før Hillerød - er det ikke først i maj eller juni:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fik aldrig købt det der lilla outfit :megaked: fordi jeg besluttede mig for at jeg ikke ville bruge det til noget - ever!

 

Men nu er der sørme da kommet nyt håb. Jeg skal vist nok være handler for Dolph, og når man skal stille sådan en fin, smuk og lækker Chihuahua som ham, så er man da NØDT til at gøre noget ud af outfittet... ik!? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik aldrig købt det der lilla outfit :megaked: fordi jeg besluttede mig for at jeg ikke ville bruge det til noget - ever!

 

Men nu er der sørme da kommet nyt håb. Jeg skal vist nok være handler for Dolph, og når man skal stille sådan en fin, smuk og lækker Chihuahua som ham, så er man da NØDT til at gøre noget ud af outfittet... ik!? :engel:

 

JO! Tror ikke Dolph vil følges med nogen som ikke går i guldtøj :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

JO! Tror ikke Dolph vil følges med nogen som ikke går i guldtøj :cool:

 

GULDTØJ? Jeg skal sgi da ikke rende rundt i guldtøj! Hvad er der med dig kvinde? :lol:

 

Så du det fiiine lilla sæt jeg linkede til? Se dét var smukt :lun: Falder du over sådan et i str 2 eller 4 i din søgen efter gyseligheder, så tag lige råb højt i min retning ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

GULDTØJ? Jeg skal sgi da ikke rende rundt i guldtøj! Hvad er der med dig kvinde? :lol:

 

Så du det fiiine lilla sæt jeg linkede til? Se dét var smukt :lun: Falder du over sådan et i str 2 eller 4 i din søgen efter gyseligheder, så tag lige råb højt i min retning ikke :mrgreen:

 

Hmm ok så da..

 

Ja nu har jeg jo heller aldrig set dig, men tror guld klæder din hund :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Men du kan da også sagtens nå at tage nogle kg på før Hillerød - er det ikke først i maj eller juni:vedikke:

 

Jeg vil nu helst ikke tage flere på... jeg vil gerne tabe nogle:lol::lol::lol:..

 

Føler lige at jeg vil prale lidt, men i sidste uge røg der 7cm af HVERT lår... hvor vildt er det ikke lige.:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg fik aldrig købt det der lilla outfit :megaked: fordi jeg besluttede mig for at jeg ikke ville bruge det til noget - ever!

 

Men nu er der sørme da kommet nyt håb. Jeg skal vist nok være handler for Dolph, og når man skal stille sådan en fin, smuk og lækker Chihuahua som ham, så er man da NØDT til at gøre noget ud af outfittet... ik!? :engel:

 

 

Jaaaaaaaa.... ind og shoppe på ebay med dig.:banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik aldrig købt det der lilla outfit :megaked: fordi jeg besluttede mig for at jeg ikke ville bruge det til noget - ever!

 

Men nu er der sørme da kommet nyt håb. Jeg skal vist nok være handler for Dolph, og når man skal stille sådan en fin, smuk og lækker Chihuahua som ham, så er man da NØDT til at gøre noget ud af outfittet... ik!? :engel:

 

Altså, Dolph er jo lilla fawn - det er en farve der kræver noooget af et sæt tøj at matche.. Jeg sir' det bare! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør ikke noget, Dolph er alles hund i bund og grund.. Det kommer sig ikke så nøje

:mrgreen:

 

Ihh så vil jeg gerne låne ham en skønne eftermiddag!

 

I dag havde en mand sin lille hund med i Brugsen, den sad i en rygsæk han havde på maven, så tænkte jeg på Motor og på hvor glad han ville være, hvis han kunne sidde sådan og være med til at vælge godbidder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...