Gæst Mette1107 Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Fik totalt tårer i øjenene da jeg så dette, det kunne have gået så galt : Hund reddet fra drivende isflager i Østersøen - TV 2 Nyhederne Men hvor er den bare sej :5up:!! Og kunne vi have haft den herhjemme, var jeg kørt hen og hentet den, hvor er den skøn :hjerte:! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Fik totalt tårer i øjenene da jeg så dette, det kunne have gået så galt : Hund reddet fra drivende isflager i Østersøen - TV 2 Nyhederne Men hvor er den bare sej :5up:!! Og kunne vi have haft den herhjemme, var jeg kørt hen og hentet den, hvor er den skøn :hjerte:! Jeg elkser bare sådan nogle historie, er så befriende at nogle virkelig bekymre sig om dyr, og at det ikke altid kun er sørgelige historie om folk uden hjerte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Nåh, det var da en dejlig historie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 SEJ HUND Hvordan er den dog kommet derud ??? Dejligt med en historie med lykkelig udgang for en gangs skyld. Jeg synes der har været rigtig mange negative "hunde" historier på det sidste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Lige præcis :5up:! Der er så mange ulykkelige hundehistorier med misrøgt eller overfald.... Så er sådan er solstråle historie bare så dejlig :banan: Og gud hvor er den skøn, er af èn eller anden grund helt forelsket i den :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Det var liige sådan en historie doktoren ordinerede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Nej hvor en dejlig historie, stakkels vovse der på isen hvor så han kold og ulykkelig ud. Det fryder mit hjerte at der stadig findes mennesker som denne hunds redningsmænd, man hører så mange mange ulykkelige historier næsten hver dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hvor er det godt de fik reddet hunden. Håber hunden bliver forenet med sin ejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hvor dejligt! Håber den får en god varm kurv og noget godt at spise! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Hvor er det bare dejligt med sådan en historie... Og sådan nogle skønne mennesker, der bare skynder sig at pakke den ind og nusse den Man kan næsten se den blik, hvor udmattet den er - Den må have kæmpet en brav kamp for at overleve. Seje, seje hund, der i den grad fortjener det bedste resten af livet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts