Gæst nina-c Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Er der nogen der ved hvornår der er et stævne eller hvad det hedder... gerne rally kunne godt tænke mig at se det har hørt det skulle gå vildt stærkt:-D Gerne i Horsens og omegn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2010 Jeg tror da ikke rally går specielt hurtigt - i hvert fald ikke de gange jeg har set det Og ved desværre ikke hvornår der er stævne nogle steder, men du kan kigge på DKK's hjemmeside. Der burde stå noget om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 tror du ikke det er lure cursing du tænker på? Altså der hvor mynder spæner efter en kunstig hare? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2010 tror du ikke det er lure cursing du tænker på? Altså der hvor mynder spæner efter en kunstig hare? Nå ja, det kan da egentlig godt være For det går da pænt stærkt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 ah nu har jeg en mynde så ved godt hvad lure coursing er:-D Men har gået til lidt for sjov rally i vinter og fik at vide dem der var gode til det, fik deres hunde igemmen vildt hurtig og det var mega sejt at se på når de kunne lave det så stærkt.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Så vidt jeg ved gælder det ikke om at komme hurtigst igennem til rally? :hmm: Velkommen til Rally Lydighed. En sjov sport for dig og din hund Her er to videoer: Hundetræning for alle hunde: hvalpe, mindre og større racer, rally O, næsearbejde, tricks og aktivering. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Ok, sammenlignet med almindelig lydighed, så går det lidt hurtigere. Men det er meste fordi øvelserne ligger tæt på hinanden, så det bare ligesom er et langt lineføringsprogram med forskellige øvelser undervejs. Det handler ikke om at være hurtigt, men hvis der er point lighed, så er det den hurtigste der vinder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Så vidt jeg ved gælder det ikke om at komme hurtigst igennem til rally? :hmm: Hvis du går efter at vinde, så jo så gælder det om at komme hurtigst i gennem - det er den ekvipage som har det højeste antal point og den bedste tid som vinder. Men hvad der går hurtigt, endda ekstrem hurtigt, det er tilmeldningerne. Jeg fik sidste plads til Belgier klubbens prøve i marts - i december måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Nå tror bare jeg skal ud og se det en dag så kan jeg nok bedre danne mig et indtryk:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts