Gæst Bam Bam Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Ved godt den er gammel, men jeg elsker simpelthen denne her. Bliver helt rørt hver gang:hjerte::hjerte::hjerte: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Januar 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2010 Ja det er simpelthen en fantastisk lille video. Jeg bliver i hvert fald aldrig træt af at se den :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Den kan man altid tåle at se, igen og igen og igen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Havde ikke set den før - er dybt imponeret !! "Vild Med Dans" go home !! Ligeså imponeret som jeg er over dansen, er jeg over dens hale! Hunden er totalt glad i låget HELE vejen igennem :banan:! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts