Hop til indhold

Hundepasning i privat hjem tilbydes (Sønderjylland.)


Gæst Zeph
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen !

 

Så har min halvdel og jeg valgt endelig at gøre det "officielt". Vi tilbyder nu pasning af hunde(og andre dyr også sådan set.) i kærligt, privat og ansvarsfuldt hjem, i Sønderjylland.

 

Vi tager kun én hund af gangen (medmindre de er fra samme hjem), og den vil blive behandlet fuldstændig som vores egne, og være en del af flokken imens dens elskede familie er på ferie m.m, i et varmt og trygt hjem, med en reservefamilie vil passe godt på den og sørge for masser af kærlighed.

Vi tilbyder også alm. "luftning" og andre lignende ting, hvis man har en travl hverdag, hvor hunden måske egentlig fortjener lidt mere opmærksomhed end der lige kan klemmes ind.

 

Men i hvert fald, vi håber I vil give os en chance, og måske kigge forbi vores hjemmeside hvor man kan finde meget mere om hvad vi tilbyder og hvordan, og evt. huske os hvis I en dag skulle få brug for noget vi kan være behjælpelige med. :-D

 

www.hundehotellet.hundesider.dk

 

 

Glade potedask,

"Hundehotellet".

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er skam ikke lyseslukker, jeg takker endelig kun for du gør opmærksom på det, vi har godt hørt om der er nogle lidt specielle regler der, og vi har derfor kontaktet Dyrekassen, og eget forsikringsselskab for at få at vide hvordan det helt præcist er, så det også kan være iorden. :) Så mange tak ! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke med projektet, det lyder rigtig hyggeligt, at være feriedyr hos Jer! :vuf:

 

Jeg synes ikke jeg fald over direkte stavefejl, og jeg læste ellers med mine halv-kritiske briller?! :hmm:

Tilgengæld kan jeg som fagskadet ikke lade være med at sige, at baggrunden er lidt for forvirrende for øjet, når man skal læse teksten der står oveni. Læse-bredden er desuden lidt for lang.

 

Det er ikke ment som en kritik, bare lidt feedback på hjemmesiden, der ellers indeholder de informationer den skal! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak Ninna. Rart at høre lidt venlige ord også, var næsten begyndt helt at frygte vi gjorde et eller andet helt galt i måden at holde dyr på.

 

Og du har nok ret i baggrunden er for kaotisk ! Vil lave en anden i løbet af idag, og snævre teksten lidt ind. Har vidst en ret bred skærm.. ;-)

 

Men tusind tak. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...