Hop til indhold

Til jer der dater på nettet ;)


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst lillefod
Tror DU har misforstået noget :blink: mente i din signatur :lol:

HF-Regel nr 1# Man debaterer ikke signatur-indhold uden at referere til det først! :stupid: Derfor ser jeg det nødvendigt at give en advarsel og forhåbentlig vil du tænke dig lidt bedre om næste gang! :slem:

 

Desuden skifter jeg jævnligt signatur... ikke noget nyt i det:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

HF-Regel nr 1# Man debaterer ikke signatur-indhold uden at referere til det først! :stupid: Derfor ser jeg det nødvendigt at give en advarsel og forhåbentlig vil du tænke dig lidt bedre om næste gang! :slem:

 

Desuden skifter jeg jævnligt signatur... ikke noget nyt i det:fornaermet:

 

:lol: haha..du snakker du snakker :lol: (læs: skriver)

 

jaja..men troede du ville holde fast i den hele 2010 :mrgreen: og når hun så var fanget så ville der stå i 2011 - Lillefod til alteret vil vælte :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligt det er sjovt med spam, men jeg føler mig efterhånden p*sset på. Kan ikke lave en tråd andent den bliver spammet til.

 

Hvis I mener jeres ret/pligt er at tørre jeres fødder af på mig, så sig til. Så vil jeg nemlig takke af og finde et andet sted at være.

 

Nu lagde jeg med ville ikke denne tråd i "løs snak", det plejer nemlig at være undskyldningen for spam.

 

Gad vide hvad i selv ville sige til at andre konstant spammede jeres tråde:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Muligt det er sjovt med spam, men jeg føler mig efterhånden p*sset på. Kan ikke lave en tråd andent den bliver spammet til.

 

Hvis I mener jeres ret/pligt er at tørre jeres fødder af på mig, så sig til. Så vil jeg nemlig takke af og finde et andet sted at være.

 

Nu lagde jeg med ville ikke denne tråd i "løs snak", det plejer nemlig at være undskyldningen for spam.

 

Gad vide hvad i selv ville sige til at andre konstant spammede jeres tråde:confused:

 

Personligt har jeg ikke noget imod, at folk spammer mine tråde:-D men jeg respekterer til fulde at du ikke bryder dig om det:5up:

 

Jeg tror ikke der er nogen der føler hverken ret eller pligt til at tørre fødder af på dig, faktisk handler det slet ikke om dig, men om det emne du har startet tråden med, et emne som kan laves sjov med, intet andet:-D

 

Beklager hvis du føler jeg har tørret fødder af i dig, det var ikke min intention:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt har jeg ikke noget imod, at folk spammer mine tråde:-D men jeg respekterer til fulde at du ikke bryder dig om det:5up:

 

Jeg tror ikke der er nogen der føler hverken ret eller pligt til at tørre fødder af på dig, faktisk handler det slet ikke om dig, men om det emne du har startet tråden med, et emne som kan laves sjov med, intet andet:-D

 

Beklager hvis du føler jeg har tørret fødder af i dig, det var ikke min intention:-D

 

Ja og emnet om hvorfor en hund ikke må få æggehvide, det var da også et oplæg til spam.

 

Jeg har flere gange fortalt hvad jeg mener om alt det spam og alligevel så bliver man ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Muligt det er sjovt med spam, men jeg føler mig efterhånden p*sset på. Kan ikke lave en tråd andent den bliver spammet til.

 

Hvis I mener jeres ret/pligt er at tørre jeres fødder af på mig, så sig til. Så vil jeg nemlig takke af og finde et andet sted at være.

 

Nu lagde jeg med ville ikke denne tråd i "løs snak", det plejer nemlig at være undskyldningen for spam.

 

Gad vide hvad i selv ville sige til at andre konstant spammede jeres tråde:confused:

 

Hvis du mener det er mig der tørrer fødder af på dig, vil jeg da gerne have at vide på hvilken måde..

Jeg mindes iøvrigt ikke at jeg er blevet tvær når du har spammet mine tråde :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligt det er sjovt med spam, men jeg føler mig efterhånden p*sset på. Kan ikke lave en tråd andent den bliver spammet til.

 

Hvis I mener jeres ret/pligt er at tørre jeres fødder af på mig, så sig til. Så vil jeg nemlig takke af og finde et andet sted at være.

 

Nu lagde jeg med ville ikke denne tråd i "løs snak", det plejer nemlig at være undskyldningen for spam.

 

Gad vide hvad i selv ville sige til at andre konstant spammede jeres tråde:confused:

 

Gryn, lad mig starte med at sige undskyld for spam. Jeg ved godt at du ikke bryder dig om det, men omvendt så er det vel ikke en voldsomt seriøs tråd denne her? Hvad skulle svarene have været i denne tråd? 30 indlæg med "Tak"? Eller en debat om folks profilbilleder?

Jeg er ked af at du opfatter spam som at folk tørrer fødder af på dig, det har overhovedet ikke noget med det at gøre, jeg kan ikke forstå at du får den følelse? For mit eget vedkommende, så svarer jeg egentlig bare det jeg tænker på de indlæg der kommer, der er på ingen måde ond vilje eller mening bag, men jeg skal nok forsøge at holde mig fra det i dine tråde fremover når det går dig så meget på :genert:

Mht. hvor tråden ligger henne, så opdager jeg det faktisk aldrig :oops: (så den undskyldning har jeg med garanti ikke brugt :cool:) Jeg kigger kun på oversigten over dagens indlæg og hvis man der kan se hvor tråden ligger, så har jeg til dato ikke opdaget det :oops: men jeg vil da lige kigge efter nu... :genert:

 

Igen undskyld, jeg er ked af at det går dig så meget på og skal nok kæmpe en brav kamp for at lade være i dine tråde!! :kys:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du mener det er mig der tørrer fødder af på dig, vil jeg da gerne have at vide på hvilken måde..

Jeg mindes iøvrigt ikke at jeg er blevet tvær når du har spammet mine tråde :hmm:

 

Nu kan jeg ikke mindes jeg har spammet nogle af dine tråde.

Men helt ærligt, hvis du oplevede at hver gang du oprettede en tråd blev den spammet til, så ved jeg ikke hvordan du ville have det?

 

Der står ikke nogen steder at man har RET TIL bare at spamme andre.

 

Jeg sider efterhånden med en følelse af at være klassens klovn, hende man ikke behøver tage seriøst.

 

Og det blev mit sidste ord i denne tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke mindes jeg har spammet nogle af dine tråde.

Men helt ærligt, hvis du oplevede at hver gang du oprettede en tråd blev den spammet til, så ved jeg ikke hvordan du ville have det?

 

Der står ikke nogen steder at man har RET TIL bare at spamme andre.

 

Jeg sider efterhånden med en følelse af at være klassens klovn, hende man ikke behøver tage seriøst.

 

Og det blev mit sidste ord i denne tråd.

 

Hov, hvad med mig så? :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Nu kan jeg ikke mindes jeg har spammet nogle af dine tråde.

Men helt ærligt, hvis du oplevede at hver gang du oprettede en tråd blev den spammet til, så ved jeg ikke hvordan du ville have det?

 

Det kan jeg godt mindes, men har dog aldrig følt mig forurettet over det!

Hvis jeg oprettede en tråd med et emne som dette, ville jeg nok forvente en del spam... Det ER jo altså et hundeforum! (som jeg blev banket i hovedet med i flirt-knap-tråden)

 

Der står ikke nogen steder at man har RET TIL bare at spamme andre.

 

Jeg sider efterhånden med en følelse af at være klassens klovn, hende man ikke behøver tage seriøst.

 

Og det blev mit sidste ord i denne tråd.

 

Ærlig talt, synes jeg det er lidt ærgerligt at du tager det så nært, taget denne tråds emne i betragtning :vedikke:

Jeg har ihvertfald ikke haft nogen skjult agenda med det jeg har skrevet her og synes faktisk ikke det er så slemt at "forsvare" sig når ens navn blir nævnt. Forstår altså ikke helt hvordan du kan føle det som noget personligt..

Men jeg vil da bestemt tage mine forbehold i Gryn-tråde fremover... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke.. jeg synes måske bare trådens emne lagde op til det bare var for sjov og løjer?

Har i hvert fald ikke noget konstruktivt at sige om datingbilleder, andet end at drille Lillefod selvfølgelig..

 

Og det er heller ikke nogen dårlig agenda naturligvis :cool:

 

Gryn > Hvis du kigger på trådens overskrift:

 

Re: Til jer der dater på nettet ;) - så lægger du selv lidt op til sjov og ballade, ved at smide en smiley i overskriften ... måske du ikke ser det sådan - men det er jo egentlig også lige meget, hvis andre gør - og dermed kommer til at træde på dig uden det overhovedet er intentionen ... For jeg er da ret overbevist om, at ingen her inde med vilje vil træde på dig ... men hvis det sker igen og igen - så prøv at se, hvad du selv gør ...

 

Anyway - jeg ser dig i hvert fald ikke som pauseklovn selvom din tråd ender i spam ... Det jo bare sådan noget der sker på HF ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...