Gæst Chaddin Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ved i hvad man betaler i porto for en 13,5 kilos pakke olivers? kan ikke finde det på nettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Ved i hvad man betaler i porto for en 13,5 kilos pakke olivers? kan ikke finde det på nettet Ikke noget :blink: Så længe du køber for over 250,- er der fri levering :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Okay tak for det hurtige svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Okay tak for det hurtige svar Det var vist et tilfælde, men selv tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Og det bliver ikke sendt med posten. Hvis du bestiller fra Olivers.dk, så bliver det leveret på din adresse. Og er det ikke over 200 kr? Det plejer det ihvertfald at være:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Og det bliver ikke sendt med posten. Hvis du bestiller fra Olivers.dk, så bliver det leveret på din adresse. Og er det ikke over 200 kr? Det plejer det ihvertfald at være:-D Det er stadig frit leveret Og nej, det er steget til 250,- for nyligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Det er stadig frit leveret Og nej, det er steget til 250,- for nyligt Ja det ved jeg, men mere så TS ikke regnede med at skulle på posthuset efter det:-D Øv pokkers.. Hmm så ved jeg snart ikke om det kan betale sig at købe fiskeolie derfra længere:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Ja det ved jeg, men mere så TS ikke regnede med at skulle på posthuset efter det:-D Øv pokkers.. Hmm så ved jeg snart ikke om det kan betale sig at købe fiskeolie derfra længere:hmm: Kan du ikke købe nogle guffer samtidig? Det ville Luna sikkert ikke være ked af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Kan du ikke købe nogle guffer samtidig? Det ville Luna sikkert ikke være ked af Haha, tror vist vi har rigeligt med guffer:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Haha, tror vist vi har rigeligt med guffer:oops: Så køb to olier af gangen Kan de ikke holde sig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Så køb to olier af gangen Kan de ikke holde sig? Jooh men det er kun 230 kr:lol: Aj jeg finder på noget.. Har en veninde, der vist kører indomkring Olivers nogle gange, så det kan være jeg kan få hende til at tage en flaske med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Jooh men det er kun 230 kr:lol: Aj jeg finder på noget.. Har en veninde, der vist kører indomkring Olivers nogle gange, så det kan være jeg kan få hende til at tage en flaske med Ellers er fiske olier en af de få olier man kan fryse, uden at de mister noget af det gode:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Ellers er fiske olier en af de få olier man kan fryse, uden at de mister noget af det gode:vuf: Okay:-D Jeg har lige set, at de er begyndt at putte omega 3 og 6 i Flexvital'en, hun også får. Så det er måske slet ikke nødvendigt også at give fiskeolie:hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Jooh men det er kun 230 kr:lol: Aj jeg finder på noget.. Har en veninde, der vist kører indomkring Olivers nogle gange, så det kan være jeg kan få hende til at tage en flaske med Så køber du bare en pose trainingbites, okseører eller andet guf og så er den ged barberet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Så køber du bare en pose trainingbites, okseører eller andet guf og så er den ged barberet De har politi stave på tilbud i denne måned :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 De har politi stave på tilbud i denne måned :klap: Ja men har ikke penge til at shoppe for i denne måned, så det var ærgeligt. Hun har nu også ca 150 kalveører liggende i fryseren:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 De har politi stave på tilbud i denne måned :klap: Jeg har en hel pose liggende som Noomi ikke gider :damn: I hvert fald skal den blødes op i kogende vand først eller gnubbes i tun/olie først eller noget andet :stupid: (selv om man er blevet steriliseret spiser man altså ikke alt ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg har en hel pose liggende som Noomi ikke gider :damn: I hvert fald skal den blødes op i kogende vand først eller gnubbes i tun/olie først eller noget andet :stupid: (selv om man er blevet steriliseret spiser man altså ikke alt ) Mio er præcis lige så besværlig! Han kan finde på at gribe en godbid, og så spytte den ud, hvis den ikke lige lever op til herrens ønsker! ... Sorry for OT :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Mio er præcis lige så besværlig! Han kan finde på at gribe en godbid, og så spytte den ud, hvis den ikke lige lever op til herrens ønsker! ... Sorry for OT :blink: Ja man tror at det er løgn nogle gange Før Noomi blev steriliseret præsterede hun at spytte oksemørbrad ud :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg har en hel pose liggende som Noomi ikke gider :damn: I hvert fald skal den blødes op i kogende vand først eller gnubbes i tun/olie først eller noget andet :stupid: (selv om man er blevet steriliseret spiser man altså ikke alt ) Jacki giiiider heller ikke politistave :fornaermet: eller griseører, eller okseører, eller nogen anden slags ører eller kalun eller tørret grise-/okse-/lammekød :fornaermet: Hun er faktisk ret .... øhm selektiv med hvad hun putter i munden Hvilket familiens øvrige hunde synes er en fest :banan: for når Jackis moar nu igen igen er faldet over noget, som tøsen da må synes er spændende og lækkert, og hun gør sådan så kommer det jo de andre 7 til gode :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hehe.. godt at høre Mio ikke er den enste "sære" hund hvad angår godbidder! :5up: Jeg havde jo ellers fået det indtryk inden vi fik hund, at især Retrievere var "altædende" og at man skulle passe på deres vægt.. Det har Mio altså bare ikke lige fået med! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 :stupid: nå men cujo spiser gerne det jeres kræsne hunde ikke gider spise... dog ikke børn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 :stupid: nå men cujo spiser gerne det jeres kræsne hunde ikke gider spise... dog ikke børn... Og tak for tilbuds-tip btw! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg har en hel pose liggende som Noomi ikke gider :damn: I hvert fald skal den blødes op i kogende vand først eller gnubbes i tun/olie først eller noget andet :stupid: (selv om man er blevet steriliseret spiser man altså ikke alt ) Uha Luna synes de er måååms Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jacki giiiider heller ikke politistave :fornaermet: eller griseører, eller okseører, eller nogen anden slags ører eller kalun eller tørret grise-/okse-/lammekød :fornaermet: Hun er faktisk ret .... øhm selektiv med hvad hun putter i munden Hvilket familiens øvrige hunde synes er en fest :banan: for når Jackis moar nu igen igen er faldet over noget, som tøsen da må synes er spændende og lækkert, og hun gør sådan så kommer det jo de andre 7 til gode :mums: Ejjj, jeg tror altså også gerne at mine hunde vil være i familie med dig så Det æder næsten alt, hvad der kunne tænkes at være spiseligt, bare vent, på et tidspunkt sender de dig sikkert deres adresse -HF er da også familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts