Hop til indhold

Olivers porto


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Jeg har en hel pose liggende som Noomi ikke gider :damn: I hvert fald skal den blødes op i kogende vand først eller gnubbes i tun/olie først eller noget andet :roll: :stupid: (selv om man er blevet steriliseret spiser man altså ikke alt :cool:)

 

:lol: Mio er præcis lige så besværlig! :vuf:

 

Han kan finde på at gribe en godbid, og så spytte den ud, hvis den ikke lige lever op til herrens ønsker! :roll:

 

...

 

Sorry for OT :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en hel pose liggende som Noomi ikke gider :damn: I hvert fald skal den blødes op i kogende vand først eller gnubbes i tun/olie først eller noget andet :roll: :stupid: (selv om man er blevet steriliseret spiser man altså ikke alt :cool:)

 

Jacki giiiider heller ikke politistave :fornaermet: :fornaermet: eller griseører, eller okseører, eller nogen anden slags ører eller kalun eller tørret grise-/okse-/lammekød :fornaermet: :fornaermet:

 

Hun er faktisk ret .... øhm selektiv med hvad hun putter i munden :genert::rolleyes: Hvilket familiens øvrige hunde synes er en fest :banan: for når Jackis moar nu igen igen er faldet over noget, som tøsen da må synes er spændende og lækkert, og hun gør sådan :fornaermet: så kommer det jo de andre 7 til gode :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. godt at høre Mio ikke er den enste "sære" hund hvad angår godbidder! :5up:

Jeg havde jo ellers fået det indtryk inden vi fik hund, at især Retrievere var "altædende" og at man skulle passe på deres vægt.. Det har Mio altså bare ikke lige fået med! :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki giiiider heller ikke politistave :fornaermet: :fornaermet: eller griseører, eller okseører, eller nogen anden slags ører eller kalun eller tørret grise-/okse-/lammekød :fornaermet: :fornaermet:

 

Hun er faktisk ret .... øhm selektiv med hvad hun putter i munden :genert::rolleyes: Hvilket familiens øvrige hunde synes er en fest :banan: for når Jackis moar nu igen igen er faldet over noget, som tøsen da må synes er spændende og lækkert, og hun gør sådan :fornaermet: så kommer det jo de andre 7 til gode :mums:

 

Ejjj, jeg tror altså også gerne at mine hunde vil være i familie med dig så :mrgreen:

 

Det æder næsten alt, hvad der kunne tænkes at være spiseligt, bare vent, på et tidspunkt sender de dig sikkert deres adresse -HF er da også familie :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...