Hop til indhold

At snuse i sne i frostvejr


Aslan
 Share

Recommended Posts

Min svigerfar er af den mening at hans hund ikke skal gå spor når det fryser. Jeg har aldrig fået spurgt hvorfor :hmm:

 

Men så ser jeg Aslan når vi går tur....... og han lugter en mus under sneen, så stikker han hovedet ligeså dybt ned som han kan, og så snuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuser han imens han går (stadig med hovedet nede i sneen - han er min helt egen private sneplov :mrgreen: ).

 

Og så tænker jeg om en hund egentlig kan få ondt i næsen eller "is hovedepine" for den sags skyld, for det kan umuligt være behagelig :rolleyes: eller det kan det vel, ellers ville han vel ikke gører det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Både Dumle og Nova stikker også gladeligt hele hovedet under sneen og tager en ordentlig sniffer :lol:

 

Den eneste grund til at vi ikke går spor med Dumle nu er at der enten er for meget salt til hans poter eller så meget sne at det samler sig i klumper under hans poter og gør ondt på ham (og det sker åbenbart lige meget hvor kort vi klipper pelsen og hvor meget vaseline vi putter på), det er ikke engang til at gå en ordentlig tur med ham for tiden :(

 

Heldigvis har de da fået ryddet to baner på træningspladsen til det rene is, så imorgen når vi træner med Nova tror jeg vi ligger et spor til Dumle på isbanen ved siden af hvis det kan lade sig gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...