Gryn Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 amtsavisen.dk - randers: Kamphund stjålet eller løbet væk - amtsavisen.dk - Artikler og nyheder fra Randers og Østjylland, Favrskov, Norddjurs, Syddjurs og Mariagerfjord. Opdateret hele dagen håber hunden bliver fundet, uvisheden må være frygtelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Puha, min store skræk, håber den bliver fundet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ej hvor frygteligt Og så lige den type, der kan man jo godt frygte at den skal bruges til noget rigtig skrækkeligt Jeg håber rigtig meget at den bare er ude og se sig om i nabolaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Amstaff eller ej, stakkels ejer Jeg ved ikke hvad jeg ville gører hvis det var sket med Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Det er forfærdeligt, og så frygtelig synd både for ejer og hund. og det er ikke andet end 14 dage siden jeg så en efterlyse hendes 2 hvalpe som var blevet stjålet, hvad tænker folk dog på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Har prøvet at finde ud af mere, men så vidt jeg kan fornemme er hunden ikke fundet endnu:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Elljes Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 årh, får helt gåsehud ! Frygtligt for både ejer og hund. Ber til at den bliver fundet -tænk hvis den render rundt ude, så får den en masse sne, pleace vend hjem ! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts