Ida_Asta Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Har lige været ude og lege med Pajko i sneen..... Der findes intet bedre i hele verden, synes han Han har løbet rundt og hoppet og gravet i den hvide herlighed Vi har også trænet sit i sneen og han har efterhånden ret godt styr på det. Nu håber jeg bare han kan huske det til træning i aften... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Nårh han er sød! Kan rigtig godt lide det billede hvor hovedet er helt begravet i sne, hihi, rigtig snehund er han. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Nårh han er sød! Kan rigtig godt lide det billede hvor hovedet er helt begravet i sne, hihi, rigtig snehund er han. :banan: Sådan ser han ud på det meste af turen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 :lun: Nuser bette fyr, suuuuk ............. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Nåårh han er sød:lun: Ja Luna og jeg har også været ude på 3 timers gåtur i sne:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Nåårh han er sød:lun: Ja Luna og jeg har også været ude på 3 timers gåtur i sne:-D Jeg gad godt gå tre timer, men det blev vist ikke til mere end halv time, så var lillemanden træt.... Og vi forlod ikke gårdspladsen og haven... Får vi ikke nogle billeder af smukke Luna? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg gad godt gå tre timer, men det blev vist ikke til mere end halv time, så var lillemanden træt.... Og vi forlod ikke gårdspladsen og haven... Får vi ikke nogle billeder af smukke Luna? Nej, nu er Luna jo også noget ældre:-D Tusind tak, men ingen billeder i dag. Jeg tog ikke kameraet med, for vejret virkede overskyet. Og det ærgrede jeg mig så over flere gange i løbet af turen:cry: Hun gik fuldstændig i selvsving:mrgreen::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Nej, nu er Luna jo også noget ældre:-D Tusind tak, men ingen billeder i dag. Jeg tog ikke kameraet med, for vejret virkede overskyet. Og det ærgrede jeg mig så over flere gange i løbet af turen:cry: Hun gik fuldstændig i selvsving:mrgreen::lol: Det er jo det hun er I morgen tager du kameraet med, ikk? Elsker Luna-billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Det er jo det hun er I morgen tager du kameraet med, ikk? Elsker Luna-billeder :hjerte: Jeps, det er en aftale:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeps, det er en aftale:-D JAAAAE :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Pretty Pajko :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Nuuurh hvor smukt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hvor ser han sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts