Dinah Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 den 7. marts skal vi til min lille nevøs barnedåb og det skal jo så heeeele familien mv, så ingen af dem kan være hos os i de 5-6 timer. Tænker lidt at hyre en veninde til min datter og hendes støresøster på 17 år til at være her i huset, da Cleo elsker børn, men ikke voksne (reserveret) men hvad skal jeg tilbyde dem.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 altså jeg tager 600 kr for en uge når jeg har passet hund men når det er et par timer ville jeg tænke i babysitter priser :hmm: jeg fik 500 kr for at være hos en unge der sov en hel nat men omkring 200-300 kr er vel rimligt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Ja, jeg tror også jeg hopper med på de ca. 200-300. Ville sige 50 kroner i timen og så lander det på Tonks' forslag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Diva Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 altså jeg tager 600 kr for en uge når jeg har passet hund men når det er et par timer ville jeg tænke i babysitter priser :hmm: jeg fik 500 kr for at være hos en unge der sov en hel nat men omkring 200-300 kr er vel rimligt nok Så skulle jeg da have hyret dig til at passe min skønne Diva.. Hunde pension koster 1000 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg fik 50kr for at passe en unge der ikke sov en hel nat... men det er også længe siden og jeg nød jobbet 200-300 syntes jeg lyder helt rimeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg fik 50kr for at passe en unge der ikke sov en hel nat... men det er også længe siden og jeg nød jobbet 200-300 syntes jeg lyder helt rimeligt. Du siger bare til når du har lyst til det igen ikk, for så smider jeg gerne Sofie hjem til dig det var dagens spam fra mig. jeg synes også 2-300 er helt rimeligt, der er jo ikke noget arbejde i det som sådan andet end hun selvfølgelig skal ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg har på et tidspunkt fået min træners datter til at passe mine hunde i ca. 3 timer incl. 1 gåtur - det gav jeg 250 kr. for :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Synes godt nok det er nogle dyre hundepassere I har - min veninde tager 100 for en dag, og det er inkl gåture, godbider, sove i sofa etc. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg mener en kollega for nylig fortalte, at de plejer at give 125 pr. døgn på en hundepension. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg synes da også, at der er forskel på, om man passer hunden hos sig selv eller om man skal ud til andres hus og passe deres hund. Her skal de jo sidde i "ukendt" hjem i 6 timer. Luftetur blir der intet af, da hun ligesom ikke vil gå med andre end os:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maddox Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hun kan ikke være alene hjemme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hun kan ikke være alene hjemme? joooo da i 14 minutter og 35 sekunder :banan::banan: :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 joooo da i 14 minutter og 35 sekunder :banan::banan: :klap::klap: :klap: Det går da fremad!!! Nå men jeg vil nok også sige omk. 200. Ikke mere - de skal jo ikke ud med hende eller noget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Du siger bare til når du har lyst til det igen ikk, for så smider jeg gerne Sofie hjem til dig det var dagens spam fra mig. jeg synes også 2-300 er helt rimeligt, der er jo ikke noget arbejde i det som sådan andet end hun selvfølgelig skal ud Du siger bare til hvis du får brug for en barnepige :blink: men det bliver ikke her for det har vi ikke plads til Det er jo det gode ved ikke at have nogle børn selv så er det en hel fornøjelse at passe andres Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 jeg ville give dem en pizza, sodavand og lidt slik og så 100 kr hver.. så kan de hygge sig til i kommer hjem med en film eller hvad de har lyst til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Du kommer bare med Cloe, både cujo og hjalte ville nyde en lille vips i huset :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tiger Nina Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Jeg plejede at få 125 pr. døgn, fordi det er det kennelen tager. Og så plejede de også at give lidt mad Når mine venner passer Bandit får de bare hjemmebagte boller og kage, og det er belønning nok for dem Synes man skal passe på med at få det til at handle for meget om penge fra passerens side. Jeg har tit passet hunde gratis, bare fordi jeg elsker dem, og så er man jo sikker på at der bliver leget godt med hunden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Jeg plejede at få 125 pr. døgn, fordi det er det kennelen tager. Og så plejede de også at give lidt mad Når mine venner passer Bandit får de bare hjemmebagte boller og kage, og det er belønning nok for dem Synes man skal passe på med at få det til at handle for meget om penge fra passerens side. Jeg har tit passet hunde gratis, bare fordi jeg elsker dem, og så er man jo sikker på at der bliver leget godt med hunden! Ja jeg vil også sige omkring en 100 - 125 kr lidt sofavand og boller og en pose gotter til hund og hundepasser mange af dem der tilbyder sig som hundepassere er mest piger/drenge der elsker at være sammen med hunde så bare det at rende rundt og lege/passe hunden er egentlig belønding nok for dem så ja ca. 100 kr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts