Hop til indhold

hvad koster en hundepasser . . . ..


Dinah
 Share

Recommended Posts

den 7. marts skal vi til min lille nevøs barnedåb og det skal jo så heeeele familien mv, så ingen af dem kan være hos os i de 5-6 timer.

 

Tænker lidt at hyre en veninde til min datter og hendes støresøster på 17 år til at være her i huset, da Cleo elsker børn, men ikke voksne (reserveret) men hvad skal jeg tilbyde dem.?

Link til indlæg
Del på andre sites

altså jeg tager 600 kr for en uge når jeg har passet hund :vedikke: men når det er et par timer ville jeg tænke i babysitter priser :hmm: jeg fik 500 kr for at være hos en unge der sov en hel nat :engel: men omkring 200-300 kr er vel rimligt nok :vedikke:

 

Så skulle jeg da have hyret dig til at passe min skønne Diva.. Hunde pension koster 1000 ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik 50kr for at passe en unge der ikke sov en hel nat... men det er også længe siden og jeg nød jobbet :lol:

 

200-300 syntes jeg lyder helt rimeligt.

 

Du siger bare til når du har lyst til det igen ikk, for så smider jeg gerne Sofie hjem til dig :mrgreen:

 

 

det var dagens spam fra mig.

jeg synes også 2-300 er helt rimeligt, der er jo ikke noget arbejde i det som sådan andet end hun selvfølgelig skal ud ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du siger bare til når du har lyst til det igen ikk, for så smider jeg gerne Sofie hjem til dig :mrgreen:

 

 

det var dagens spam fra mig.

jeg synes også 2-300 er helt rimeligt, der er jo ikke noget arbejde i det som sådan andet end hun selvfølgelig skal ud ;-)

 

Du siger bare til hvis du får brug for en barnepige :blink: men det bliver ikke her for det har vi ikke plads til :lol:

 

Det er jo det gode ved ikke at have nogle børn selv så er det en hel fornøjelse at passe andres :lun::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tiger Nina

Jeg plejede at få 125 pr. døgn, fordi det er det kennelen tager. Og så plejede de også at give lidt mad :-D

 

Når mine venner passer Bandit får de bare hjemmebagte boller og kage, og det er belønning nok for dem :-D

 

Synes man skal passe på med at få det til at handle for meget om penge fra passerens side. Jeg har tit passet hunde gratis, bare fordi jeg elsker dem, og så er man jo sikker på at der bliver leget godt med hunden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Jeg plejede at få 125 pr. døgn, fordi det er det kennelen tager. Og så plejede de også at give lidt mad :-D

 

Når mine venner passer Bandit får de bare hjemmebagte boller og kage, og det er belønning nok for dem :-D

 

Synes man skal passe på med at få det til at handle for meget om penge fra passerens side. Jeg har tit passet hunde gratis, bare fordi jeg elsker dem, og så er man jo sikker på at der bliver leget godt med hunden!

Ja jeg vil også sige omkring en 100 - 125 kr

lidt sofavand og boller og en pose gotter til hund og hundepasser

mange af dem der tilbyder sig som hundepassere er mest piger/drenge der elsker at være sammen med hunde

så bare det at rende rundt og lege/passe hunden er egentlig belønding nok for dem så ja ca. 100 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...