Hop til indhold

Asta'en og spillet vol II


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Så har A9 og jeg byttet spil :mrsgreen: Asta fik lov til at prøve en enkelt gang på stuegulvet, men jeg måtte hurtigt sande at det nok liiige gik voldsomt nok for sig :lol:

Herunder er så videoen, Asta'en og spillet i andet forsøg, beklager kvaliteten, der lyse klinkegulv gør ikke meget for en sort hund!

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er slet ikke kommet igang her i huset :genert:

 

OK, så kom vi igang her i huset :engel:

 

Vi har lånt Dog Turbo af Ekaterina :cool:

 

Tøsen kan bare ikke helt se fidusen med at skubbe rundt med klodserne, når hun er forsynet med en lang tunge, der fint kan nå de bitte guffer :roll: Hun er ski ikke helt normal :genert:

 

1.jpg

 

Har desværre ikke mulighed for at filme, ikke at der er noget at filme :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, så kom vi igang her i huset :engel:

 

Vi har lånt Dog Turbo af Ekaterina :cool:

 

Tøsen kan bare ikke helt se fidusen med at skubbe rundt med klodserne, når hun er forsynet med en lang tunge, der fint kan nå de bitte guffer :roll: Hun er ski ikke helt normal :genert:

 

1.jpg

 

Har desværre ikke mulighed for at filme, ikke at der er noget at filme :stupid:

:lol:

 

Asta har samme "tendens" med det spil - det er faktisk død svært for dem St fatte konceptet af det, ik!? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Asta har samme "tendens" med det spil - det er faktisk død svært for dem St fatte konceptet af det, ik!? :)

 

Åbenbart :genert:

 

Men så igen, de løser jo opgaven ikk :hmm: måske ikke som NO havde tænkt sig, hvilket bare beviser, at de er yderst intelligente og kan tænke outside the box :cool:

 

Den forklaring holder jeg mig til :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har A9 og jeg byttet spil :mrsgreen: Asta fik lov til at prøve en enkelt gang på stuegulvet, men jeg måtte hurtigt sande at det nok liiige gik voldsomt nok for sig :lol:

Herunder er så videoen, Asta'en og spillet i andet forsøg, beklager kvaliteten, der lyse klinkegulv gør ikke meget for en sort hund!

 

[media]

[/media]

 

Jeg lagde mærke til at hun gravede i gulvet ved siden af spillet, hvor Luna jo ville have gravet i selve spillet, hvordan kan det være at Asta graver i gulvet, er hun vant til en anden type spil hvor det kan betale sig?

 

Men efter at have set din video, så tør jeg måske godt vise en af Luna med et lidt sværre spil :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...