Lykkeliv Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Så har A9 og jeg byttet spil Asta fik lov til at prøve en enkelt gang på stuegulvet, men jeg måtte hurtigt sande at det nok liiige gik voldsomt nok for sig Herunder er så videoen, Asta'en og spillet i andet forsøg, beklager kvaliteten, der lyse klinkegulv gør ikke meget for en sort hund! [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 :klap: :klap: :klap: Hvor er hun SEJ :5up: Vi er slet ikke kommet igang her i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Dygtige Asta:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Vi er slet ikke kommet igang her i huset OK, så kom vi igang her i huset Vi har lånt Dog Turbo af Ekaterina Tøsen kan bare ikke helt se fidusen med at skubbe rundt med klodserne, når hun er forsynet med en lang tunge, der fint kan nå de bitte guffer Hun er ski ikke helt normal Har desværre ikke mulighed for at filme, ikke at der er noget at filme :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 OK, så kom vi igang her i huset Vi har lånt Dog Turbo af Ekaterina Tøsen kan bare ikke helt se fidusen med at skubbe rundt med klodserne, når hun er forsynet med en lang tunge, der fint kan nå de bitte guffer Hun er ski ikke helt normal Har desværre ikke mulighed for at filme, ikke at der er noget at filme :stupid: Asta har samme "tendens" med det spil - det er faktisk død svært for dem St fatte konceptet af det, ik!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Asta har samme "tendens" med det spil - det er faktisk død svært for dem St fatte konceptet af det, ik!? Åbenbart Men så igen, de løser jo opgaven ikk :hmm: måske ikke som NO havde tænkt sig, hvilket bare beviser, at de er yderst intelligente og kan tænke outside the box Den forklaring holder jeg mig til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Asta har samme "tendens" med det spil - det er faktisk død svært for dem St fatte konceptet af det, ik!? Totalt ot... men er dette indlæg sendt fra din iPhone? Ogge er faktisk ret god til turbo'en, men det er dog længe siden. Sveske vil også kun slikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Totalt ot... men er dette indlæg sendt fra din iPhone? Ogge er faktisk ret god til turbo'en, men det er dog længe siden. Sveske vil også kun slikke Jeps... alle ovenstående er skrevet fra ifonen var det St der afslørede mig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Jeps... alle ovenstående er skrevet fra ifonen var det St der afslørede mig? Ja det var lige præcis St der afslørede dig... Troede kun det var min der insisterede på at skrive St Men vi æælsker vores iphones alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Pajko sov på mit skød, da jeg åbnede videoen og han vågende med et mindre chok, da Asta begyndte at lege. Og så brugte han de næste par minutter på at kigge underligt på skærmen..... Om han synes Asta var god ved jeg ikke, men det gør jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 (rettet) Oscar fik lov til at lege med dog turbo, og da jeg jo har lånt et videokamera, kunne jeg lige prøve at filme ham. Det er meget lang tid siden at han har spillet det sidst... Edit... Se næste indlæg for video... Redigeret Februar 5, 2010 af Stjernetosse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Ææææv kan ikke se den... Får at vide at det er en "Private video" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Ææææv kan ikke se den... Får at vide at det er en "Private video" Sært... Prøv denne: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Meget bedre :banan: Ih han er sej - især i sidste omgang :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Meget bedre :banan: Ih han er sej - især i sidste omgang :klap: Ja han er lidt cool:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Sært... Prøv denne: [media] [/media] Hold da op hvor er han god til det der Jeg er godt nok imponeret :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2010 Så har A9 og jeg byttet spil Asta fik lov til at prøve en enkelt gang på stuegulvet, men jeg måtte hurtigt sande at det nok liiige gik voldsomt nok for sig Herunder er så videoen, Asta'en og spillet i andet forsøg, beklager kvaliteten, der lyse klinkegulv gør ikke meget for en sort hund! [media] [/media] Jeg lagde mærke til at hun gravede i gulvet ved siden af spillet, hvor Luna jo ville have gravet i selve spillet, hvordan kan det være at Asta graver i gulvet, er hun vant til en anden type spil hvor det kan betale sig? Men efter at have set din video, så tør jeg måske godt vise en af Luna med et lidt sværre spil :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts