Hop til indhold

Brug for fotos af hunde


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

 

  • Bybillede - Det ville være godt med lidt mere byprægede billeder. Det er ikke alle byer, der er bærbuske og byggepladser på :-) Kunne vi evt. få et billede af en hund i en gade med butikker og med en pose i munden? Eller slalom mellem cykler el. lign?
  • Et billede af mange små hunde
  • Små hunde med opgaver, evt. søger godbidder - kan jeg evt. skaffe
  • Hvalp der snuser til cykel el. lign.
  • Hvalp med grankogle
  • Hvalp der sidder på rumpen og ikke vil længere
  • Hvalp der sover på skødet af sin ejer eller har anden kontakt med sin ejer
  • Gammel hund
  • Gammel hund med frakke på Hvalp og gammel hund sammen
  • Ejer med flere hunde
  • 2 hunde i aktivering samtidig
  • Hundeejere der følges og har deres hunde i snor
  • Indkald - jeg har fået et foto fra Tosa, men i for lav opløsning
  • Hund der snuser eller "oplever" på egen hånd
  • Hund får godbid af ejer på tur
  • Fodersøg
  • Sporsøg
  • Balance på is
  • Hund der klatrer i træ
  • Hund og ejer afslappet på bænk ved havnen - kan jeg evt. skaffe
  • Hund med øjenkontakt - kan jeg evt. skaffe

 

Jeg spammer dig lige med lidt flere billeder... Den med en hvalp der sover på skødet, skal det være udenfor? Eller er det for at vise hvor træt man kan være efter tur?

 

Der er lidt små hunde, der leger - på nogle af dem kan man tydeligt se på baggrunden at det er i byen. Og nogle hunde, der snuser på egen hånd..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil gerne sige tak for hjælpen med at skaffe fotos :klap:

 

Og til jer i søndags: Så havde jeg faktisk kaffe, te, cacao og varm solbærsaft med til os.

Jeg glemte det bare :damn:

 

Undskyld...:stupid:

 

Men det giver måske anledning til at vi må mødes igen til flere fotos :mrgreen:

 

Ja det må det da gøre!! Varm solbærsaft lyder mums - har jeg aldrig smagt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne sige tak for hjælpen med at skaffe fotos :klap:

 

Og til jer i søndags: Så havde jeg faktisk kaffe, te, cacao og varm solbærsaft med til os.

Jeg glemte det bare :damn:

 

Undskyld...:stupid:

 

Men det giver måske anledning til at vi må mødes igen til flere fotos :mrgreen:

 

Helt klart, jeg er med! :banan:

 

Mums, kakao :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Dejligt foto.

 

Muligvis kan det bruges. Det tror jeg faktisk i afsnittet om ikke at jage andre dyr, vil du maile det til mig i bedre poløsning? Vi skal op på megabyte har jeg fået instruks om

 

Det jeg mangler mest er fotos som tydeligt viser "vi er på tur" altså noget med sele/halsbånd og line på og/eller løse hunde på tur, hvor man også kan se ejeren.

Ellers er det "bare havebilleder" og det er ikke den historie jeg fortæller i bogen.

 

Giver det mening?

 

Jeg skal nok finde det frem.

 

Tror ikke jeg har så mange billeder af mig selv med hundene - lidt svært at tage af sig selv og hundene jo :blink:

 

Det eneste jeg har med et par ben på, er vist et som ligger på denne side (de to hvalpe, ca. midt på siden):

 

Kennel info - mine hvalpe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Ninjamor

Jeg har lige præcis hørt fra denne weekend forlæggeren, nu er bogen færdig til trykken.

 

Desværre er der nogle af de fotos jeg frygteligt gerne ville have haft med hvor kvaliteten ikke var god nok til trykken, desværre det med Lumi jeg havde valgt ud og et af Groa.

 

Det var heller ikke optimalt fotovejr, men ærgerligt :cry:

 

Til gengæld kommer der en DdB (gad vide hvem det mon er) og en engelsk buller med og omslaget er prydet af en "Aslan" hund, broholmer

 

Bogen skal udkomme i midten af maj. Forlaget vil forsøge at få den ud 1. uge i maj, men det kommer naturligvis an på trykkeriet.

 

Jeg skal nok råbe HØJT når jeg ved noget mere og ellers er I naturligvis velkommen til at kime forlaget ned www.tro-fast.dk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Desværre er der nogle af de fotos jeg frygteligt gerne ville have haft med hvor kvaliteten ikke var god nok til trykken, desværre det med Lumi jeg havde valgt ud og et af Groa.

 

Det var heller ikke optimalt fotovejr, men ærgerligt :cry:

 

 

Øv da - nej det var desværre ikke det bedste vejr - men meget hyggeligt og sjovt at prøve alligevel :-)

 

meeeen...må man se billederne? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Øv da - nej det var desværre ikke det bedste vejr - men meget hyggeligt og sjovt at prøve alligevel :-)

 

meeeen...må man se billederne? :slem:

 

Det kan du tro, og I skal nok få alle dem med jer på. Det kommer til at vente en lille smule mere, da det tager en hulens tid, der er taget ca 2000 fotos ialt så der er nok at sortere i

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Nu har jeg ikke læst hele tråden m.m men er det en bog man kan købe i "bog og idé"(flensbog) og hvad hedder den? nu har jeg gået og sparet sammen til den, men ikke ved hvad den hedder. :mrgreen:..:engel: (tillid)

 

Sorry hvis det er skrevet lidt tåget men jeg er ret træt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nu har jeg ikke læst hele tråden m.m men er det en bog man kan købe i "bog og idé"(flensbog) og hvad hedder den? nu har jeg gået og sparet sammen til den, men ikke ved hvad den hedder. :mrgreen:..:engel: (tillid)

 

Sorry hvis det er skrevet lidt tåget men jeg er ret træt :oops:

 

Du må kunne få din boghandel til at bestille den hjem til dig, jeg tror ikke de tager den hjem ellers da den sælges fra nettet.

Bogen hedder "Sjov på turen med din hund". Udkommer fra forlaget www.Tro-Fast.dk og har identifikation ISBN 978-87-90828-54-7

Den koster 250 kr.

 

Hvis du vil købe den direkte fra forlaget kan du sikkert sagtens bestille den allerede nu

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal klart have bogen :-D

 

Breton:

 

Men jeg kan huske, at det ofte er en del billigere at bestille bogen hjem gennem en boghandler. Sidst jeg bestilte bog fra Trofast direkte, skulle jeg give det samme som ved min lokale boghandler og/eller andre netboghandlere og derudover en ret stor pose penge til fragt.

 

Tror bogen blev 75 kr dyrere eller lign ved at bestille direkte og det blev jeg overrasket over.

 

Det er i hvert fald værd at undersøge inden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg skal klart have bogen :-D

 

Breton:

 

Men jeg kan huske, at det ofte er en del billigere at bestille bogen hjem gennem en boghandler. Sidst jeg bestilte bog fra Trofast direkte, skulle jeg give det samme som ved min lokale boghandler og/eller andre netboghandlere og derudover en ret stor pose penge til fragt.

 

Tror bogen blev 75 kr dyrere eller lign ved at bestille direkte og det blev jeg overrasket over.

 

Det er i hvert fald værd at undersøge inden :)

 

Det ver afgjort værd at undersøge :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...