Hop til indhold

Øhh der er noget jeg ik helt forstår.


Gæst Cano
 Share

Recommended Posts

:confused:Og det er....hva betyder de tre ikoner hvor der henholdsvis står noget med karma og tak og permalink:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

permalink kan du trykke på hvis du vil henvise til dette specifikke indlæg - lad os fx sige at en spørger om noget som du har beskrevet skide godt i en tråd - men detr på side 5 i den tråd 6 indlæg nede - så nytter det måske ikke så meget bare at henvise til tråden ... Jeg har lige henvist til et tilfældigt indlæg af mig selv i fodertråden, for at give et eksempel...

 

http://www.hunde-forum.dk/foder/13538-indslag-pa-dr1-om-hundefoder-og-priser-onsdag-5.html#post338570

 

Tak kan du trykke på hvis du gerne vil sige tak for et indlæg - det kan være du er meget enig med det der står eller du bare har lyst til at sige tak for et flot billede eller lignende...

 

Karma trykker du på hvis du synes noget er super sjovt eller godt eller lignende, så kommer der en lille beskedboks op hvor du kan skrive en kommentar...

 

Jeg giver dig Karma om et øjeblik.. så prøv at trykke på dit kontrolpanel, så kan du se hvad folk har skrevet af små private kommentarer til dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

permalink kan du trykke på hvis du vil henvise til dette specifikke indlæg - lad os fx sige at en spørger om noget som du har beskrevet skide godt i en tråd - men detr på side 5 i den tråd 6 indlæg nede - så nytter det måske ikke så meget bare at henvise til tråden ... Jeg har lige henvist til et tilfældigt indlæg af mig selv i fodertråden, for at give et eksempel...

 

Ahaaa, det vidste jeg heller ikke :5up: Har godt nok undret mig over, hvordan f.eks. Ekaterina kan linke til hendes eget indlæg i sin signatur, når det var midt på siden, men er bare aldrig kommet længere end bare undre mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...