Hop til indhold

På suppekødbolle-jagt


mariesvita
 Share

Recommended Posts

8)

 

Inspireret af Ninjamor er Vita gået ind i jagten på suppekødbolle-buske :mrgreen:

 

Sådan ser de ud - vores suppekødbolle-buske :D

2203_mad_p_busk_1.jpg

Hmm... snuuus... hvor pokker mon der er?

2203_nsten_1.jpg

Ha! Jeg fandt den. Hiiiiv!

2203_haps_1.jpg

Øj den sidder godt fast.

2203_hapsen_1.jpg er

Hæh - det var da nemt nok. Videre til næste. 8)

2203_yes_1.jpg[/img]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Arhh.. Nå så DE buske vokser også på din egn :lol::lol:

 

For hunde som må for ryg, hofter og bagpart/ben er det fint at hænge nogle boller så højt at hunden får strakt sig godt - og balancerer på bagbebene

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

:lol: sådan nogle buske har vi også her i Haslev :wink:

 

Og sikke Vita hygger sig, hvor skønt.

 

Ja hun er ikke helt tosset til at finde på sådan nogle gode ting, som kødbolle træer og deslige, hende Irene mor :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også leget den leg indendørs på køkkenskabslåger. En meget populær leg, vi måtte være 2 om at sætte kødboller på tråd, ellers kunne vi ikke følge med Toffi´s tempo!

 

Men nu er hun på diæt, men jeg tænker at man vel kan lave dem selv uden salt og den slags, det ved jeg Tweesa har gjort.

Måske en lille opskrift kunne finde vej herind? :D

 

-Måske kunne man snyde lidt og gemme sunde grøntsager i midten af kødbollen, hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er da en helt genial idé, det der, istedet for altid på jorden/græsset!! :D

 

Jeg vil se om vi også har så'n no'n trær her i jylland

 

Jeg VED de er der, har selv "plantet" en del derovre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Vi har også leget den leg indendørs på køkkenskabslåger. En meget populær leg, vi måtte være 2 om at sætte kødboller på tråd, ellers kunne vi ikke følge med Toffi´s tempo!

 

Men nu er hun på diæt, men jeg tænker at man vel kan lave dem selv uden salt og den slags, det ved jeg Tweesa har gjort.

Måske en lille opskrift kunne finde vej herind? :D

 

-Måske kunne man snyde lidt og gemme sunde grøntsager i midten af kødbollen, hehe!

 

 

Til vapperne kan du røre f.eks. kyllingekød/hakkede grøntsager med lidt æg og en melsort til en fast masse og koge det som boller.

 

Hvis du blander det i food processoren med kniven bliver kødet mere findelt og kan derfor bedre tåle at blive "syet" eller stukket på kviste uden at gå i stykker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også leget den leg indendørs på køkkenskabslåger. En meget populær leg, vi måtte være 2 om at sætte kødboller på tråd, ellers kunne vi ikke følge med Toffi´s tempo!

 

Men nu er hun på diæt, men jeg tænker at man vel kan lave dem selv uden salt og den slags, det ved jeg Tweesa har gjort.

Måske en lille opskrift kunne finde vej herind? :D

 

-Måske kunne man snyde lidt og gemme sunde grøntsager i midten af kødbollen, hehe!

 

 

Til vapperne kan du røre f.eks. kogt kyllingekød/hakkede grøntsager med lidt æg og en melsort til en fast masse og koge det som boller.

 

Hvis du blander det i food processoren med kniven bliver kødet mere findelt og kan derfor bedre tåle at blive "syet" eller stukket på kviste uden at gå i stykker.

 

Hold da op, det er vist "bare" lidt fantasi de skal til! Den opskrift må testes!

Link til indlæg
Del på andre sites

Arhh.. Nå så DE buske vokser også på din egn :lol::lol:

 

For hunde som må for ryg, hofter og bagpart/ben er det fint at hænge nogle boller så højt at hunden får strakt sig godt - og balancerer på bagbebene

Jep 8)

 

Det er lidt underligt for de har først nu fået suppekødboller på :? Måske de har været ramt af sygdom de buske :P

 

Det store hit her er nu kødtræer :lol: De er bare gode - så pisker Vita rundt om træet. (og jeg pisker rundt og forsøger nogengange at sætte mere på uden at Vita ser det - temmelig svært :P:lol: )

 

Jeg sørger for ikke at hænge det eller sætte det for højt men hvis hunden må kan jeg kun anbefale det. Nogen gange har jeg nemlig glemt hvor højt Vita kan nå - og så må Vita stå lidt på bagbenene. Og hold da op - det er bare spændende, mener Vita. Men den går ikke - det er forbudt, desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Vi har også leget den leg indendørs på køkkenskabslåger. En meget populær leg, vi måtte være 2 om at sætte kødboller på tråd, ellers kunne vi ikke følge med Toffi´s tempo!

 

Men nu er hun på diæt, men jeg tænker at man vel kan lave dem selv uden salt og den slags, det ved jeg Tweesa har gjort.

Måske en lille opskrift kunne finde vej herind? :D

 

-Måske kunne man snyde lidt og gemme sunde grøntsager i midten af kødbollen, hehe!

 

 

Til vapperne kan du røre f.eks. kyllingekød/hakkede grøntsager med lidt æg og en melsort til en fast masse og koge det som boller.

 

Hvis du blander det i food processoren med kniven bliver kødet mere findelt og kan derfor bedre tåle at blive "syet" eller stukket på kviste uden at gå i stykker.

 

Hold da op, det er vist "bare" lidt fantasi de skal til! Den opskrift må testes!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Øv, jeg har skrevet indlæg her som er væk :confused:

 

Det var om Toffi og kødboller, men Vivi det er måske en mulig måde at fodre hende på, at koge det som kødboller :)

 

Spændende aktivitet Vita har gang i her :lol:

 

Vi kan jo ikke undvære hende Ninjamor, hun må se at komme tilbage igen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er jo klart folk forsvinder, med de negative ting der skrives om forum hele tiden ;-)

 

Nå, vi må hellere holde os til emnet!

 

Såsåsåsåsåså jeg skriver det fordi det er hendes ide det med kødboller, vi må vel gerne skrive hvad vi mener?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...