Hop til indhold

Fødsel


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Doh, nå, det er DET, der gik galt. :stupid: :lol:

 

 

 

Ja, jeg tror da i hvert fald, at det bliver en løve igen næste gang for mit vedkommende. :hjerte:

Og så bare vent til du kommer rigtig igang med at træne hende..SÅ bliver du hvertfald helt overbevist. Løverne lærer helt afsindigt hurtigt tricks. Og de elsker at lære :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Og så bare vent til du kommer rigtig igang med at træne hende..SÅ bliver du hvertfald helt overbevist. Løverne lærer helt afsindigt hurtigt tricks. Og de elsker at lære :mrgreen:

 

Jamen jeg er skam allerede imponeret over damens lærenemhed. :5up: Og hun ELSKER at lave tricks. Det vil hun meget hellere end at lave problemløsning eller lege med aktivitetslegetøj. Hun er ikke så kreativ i forhold til selv at tilbyde adfærd, som Tyson er, men jeg vil tro, at det er fordi hun ikke har "lært at lære" via fri shaping. Men når jeg guider hende, lærere hun tingene på lyntid. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg er skam allerede imponeret over damens lærenemhed. :5up: Og hun ELSKER at lave tricks. Det vil hun meget hellere end at lave problemløsning eller lege med aktivitetslegetøj. Hun er ikke så kreativ i forhold til selv at tilbyde adfærd, som Tyson er, men jeg vil tro, at det er fordi hun ikke har "lært at lære" via fri shaping. Men når jeg guider hende, lærere hun tingene på lyntid. :klap:
Nej det er rigtig at hun ikke er så kreativ... Jeg har lagt mærke til at løverne kigger meget på hinanden og lærer af den der ligesom gør det klogeste.. Magic og Bounty er de mest kreaative vi har. De løser lynhurtigt spillene. Og på en eller anden måde tror jeg de fortæller de andre hvordan de løses. For når Magic eller Bounty har løst det 8inde i stuen uden tilskuere) så kan de andre det megt hurtigt derefter..

Magic lærte også en gang alle de andre at når man trykker på en knap på printeren kommer der 758 stykker papir ud på gulvet :mrgreen:

Den "dummeste" (på en kreativ måde altså) er Dicke. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er rigtig at hun ikke er så kreativ... Jeg har lagt mærke til at løverne kigger meget på hinanden og lærer af den der ligesom gør det klogeste.. Magic og Bounty er de mest kreaative vi har. De løser lynhurtigt spillene. Og på en eller anden måde tror jeg de fortæller de andre hvordan de løses. For når Magic eller Bounty har løst det 8inde i stuen uden tilskuere) så kan de andre det megt hurtigt derefter..

Magic lærte også en gang alle de andre at når man trykker på en knap på printeren kommer der 758 stykker papir ud på gulvet :mrgreen:

Den "dummeste" (på en kreativ måde altså) er Dicke. :stupid:

 

Det er Bimsens mor :cool:

 

Bella er ikke sådan rigtig dum ... og hun tilbyder gerne adfærd - og hun kan da også sagtens lære noget ... men hun har bare SÅ kort hukommer - noget hun kan om mandagen til fulde - kan hun med lethed have glemt om tirsdagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Bimsens mor :cool:

 

Bella er ikke sådan rigtig dum ... og hun tilbyder gerne adfærd - og hun kan da også sagtens lære noget ... men hun har bare SÅ kort hukommer - noget hun kan om mandagen til fulde - kan hun med lethed have glemt om tirsdagen :mrgreen:

Det er sq nok efter Xander.. Dicke husker udmærket de ting der udløser en godbid.. Og hun ved at MAgic får en guf når jeg siger "MAD" til hende og hun slikker sig på snuden..
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Bimsens mor :cool:

 

Bella er ikke sådan rigtig dum ... og hun tilbyder gerne adfærd - og hun kan da også sagtens lære noget ... men hun har bare SÅ kort hukommer - noget hun kan om mandagen til fulde - kan hun med lethed have glemt om tirsdagen :mrgreen:

 

vores hunde er halvsøskende så! hvis vores vaps viser tegn på samme korttidshukommelse, er det vel bare en ekstra charme, ik? :slem::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så bare vent til du kommer rigtig igang med at træne hende..SÅ bliver du hvertfald helt overbevist. Løverne lærer helt afsindigt hurtigt tricks. Og de elsker at lære :mrgreen:

 

 

Jeg er bestemt også meget positivt overrasket over hvor hurtigt Camilla har fanget de øvelser vi har trænet de to gange vi nåede at deltage til træning.

Hun har helt styr på sit - både med håndtegn og verbalt. Øjenkontakt og stop øvelsen går også rigtig fint.

 

Vi har ikke fået trænet hjemme så det er indlært på de få træningsgange.

 

Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med at træne med hende igen når de små er blevet lidt større.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

så kommer han til at minde skræmmende meget om sin nye menneskemor:cool:

SÅ er det lige præcis ham I skulle have jo :mrgreen: I sidste uge afleverede jeg en lidt ældre hvalp. Han havde haft et uheld med et hegn (tror jeg) så der røg en fortand og knækkede en hjørnetand. SÅ kan han jo ikke udstilles, Da hans nye familie hørte om uheldet vidste de at det var ham de skulle have :engel: Faren i familien er også vildt uheldig..og havde også mistet en tand... Sødt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det plejer jeg også kun :evil::fornaermet:

 

Mon ikke tæverne får ben at gå på alligevel? :blink:

 

Jeg har da i hvert fald oplevet, hvor begejstrede folk bliver for løverne. I dag havde jeg Shabi med på arbejde, og min ene kollega var helt syg med hende og kunne slet ikke holde op med at fortælle hende, hvor sød og kær hun var. :hjerte: Og senere var vi ude at selvtræne med en fra agilityklubben. Hun har mødt Shabi et par gange nu, og selvom hun ellers sværger til korthårshunde, kan hun ikke lade være med hele tiden at gå rundt og sige: "Hun ER nu en fin hund. Sikke en fin hund, hun er. Hun er da godt nok dejlig. Sikke en skøn hund, hun egentlig er." :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...