Hop til indhold

True blood


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 202
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Jeg har fortrængt zoolander for længst...

 

Men her er han da :slem:

 

:lol: He has come a long way

 

Begge? Der er syv bøger i alt, mener jeg. :blink: Tv-serien er i gang med 3. sæson.

 

13 bøger ;) Bøger og serien følger ikke hinanden slavisk. Allan Ball (ham der laver serien) laver en del om. Men det gør nu ikke noget.

Der er True Blood maraton lige nu på zulu :banan::banan::banan::banan::banan::banan:

 

Ja tak :mrgreen: Sæson 1 er meget lang tid om at komme i gang, men derefter synes jeg, det er smooth sailing. Jeg har set hele serien 2 gange :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Jeg er igang med at se 3. sæson nu... Og hold da op jeg kan hundrede gange bedre lide den end 2, sæson hvor jeg var ved at få spat af aaaaal det der med de sorte øjne.

 

Og eh... jeg er ikke irriteret på Sookie, men Bill derimod, ih, altså jeg synes han er drønirriterende meget af tiden.

 

.. og dette på trods er jeg lykkelig hver aften, når jeg ser et nyt afsnit og jeg er dybt trist over at jeg sikkert skal vente længe før 4. sæson dukker op. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er igang med at se 3. sæson nu... Og hold da op jeg kan hundrede gange bedre lide den end 2, sæson hvor jeg var ved at få spat af aaaaal det der med de sorte øjne.

 

Og eh... jeg er ikke irriteret på Sookie, men Bill derimod, ih, altså jeg synes han er drønirriterende meget af tiden.

 

.. og dette på trods er jeg lykkelig hver aften, når jeg ser et nyt afsnit og jeg er dybt trist over at jeg sikkert skal vente længe før 4. sæson dukker op. :mrgreen:

 

Du behøver da ikke at vente så længe, de første to afsnit af 4. sæson ligger allerede på nettet. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...