Hop til indhold

Gratis træning i midt jylland...


Gæst Assist4dogs
 Share

Recommended Posts

Gæst Assist4dogs

Hej

 

Jeg vil høre om der er nogen der vil være med til at træne samme ca en gang om ugen??

 

Jeg synes at det kunne være rigtig hyggelig hvis man kunne mødes et par stykker og træne vores hunde i fx. dogdansning, frisbee, flyball eller hvad vi nu har lyst til...

 

Jeg er selv hundeinstruktør og har selv undervist meget i fx dogdansning, og vil rigtig hjælpe andre med at træne, dog vil jeg også gerne træne min egen hund. :vuf:

 

Det kunne være rigtig fedt hvis vi kunne hjælpe hinanden med at træne... og komme med gode råd og ideer til hinanden...

 

Jeg er ved at finde en ridehal eller andet sted hvor der er plads til at træne indendørs. (hvis nogen af jer kender til et sted så sig endelig til)

 

Alt efter hvad det evt. vil koste et leje en hal, vil det være helt gratis (deler udgifterne til leje)

 

Er der nogen der er interesseret...??:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Bam Bam

Bor i Herning, så ville meget gerne prøve både dogdancing og flyball. Og kan godt Onsdag

Men har aldrig prøvet det før, så kan nok ikke hjælpe så meget.

Er det Kærbo rideskole eller Herning rideskole du kan låne en hal eller er det hos en privat?

Jeg har også en veninde med 2 Toller som måske også kunne være interesseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...