Hop til indhold

Tak til Admin


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Jeg synes bare at Admin fortjener et KÆMPE stort tak og et godt klap på skulderen, for at bære over med alle vores uendelige spørgsmål herinde :)

 

Hvis det havde været mig, tror jeg at jeg forlængst var gået ud af mine gode sko og var flygtet laaangt væk fra computeren.

 

Så Admin, tak fordi du ALTID er så hjælpsom, jeg har været helt benovet op til flere gange. Du prøver altid at gøre dit bedste, når folk pipper om en lille ting, der kunne forbedres og du bliver aldrig utålmodig eller uhøflig :)

 

Og så vil jeg sige, at selvom jeg til at starte med syntes at det var noget værre VRØVL at vi skulle over på vBulletin (og faktisk næsten følge mig fornærmet, da jeg loggede ind første gang i dag og fik chokket), så er jeg blevet ganske tilfreds og fortrolig med det allerede :)

Link til indlæg
Del på andre sites

HELT enig !!

 

Og også her, hvor jeg var meget utilfreds med det nye design, er jeg også blevet glad for det ! :)

 

Admin ! Tak fordi du går gennem ild og vand for os alle ! (VIVI jeg mangler en klappe smiley!!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Drømmer jeg? Er der virkelig nogen der syntes om det nye :) nej pjat, det er dejligt I giver jer tid til at lære det at kende.

 

Og tak for de venlige ord, man bliver jo helt rød i hovedet :oops:

 

Jeg er sikker på at de fleste vil syntes bedre om det her forum, hvis blot de giver sig tid til at surfe lidt rundt. Der er MANGE funktioner som jeg vil mene vi har manglet, bl-, mulighed for at søge i et forum, venneliste, indbygget fotoalbum (som jeg håber kommer til at understøtte video) og meget mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun være enig med jer. Admin skal da have STORT klap på skulderen, og en KÆMPE TAK!!!

Det er altså et stort stykke arbejde admin ligger i dette forum. Jeg ved fra mig selv hvor meget det kan stresse når man arbejder inden IT brancen!!!!

 

Error 404 OR Error 40..:twisted: ...... Who gives a sh** ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan kun være enig med jer. Admin skal da have STORT klap på skulderen, og en KÆMPE TAK!!!

Det er altså et stort stykke arbejde admin ligger i dette forum. Jeg ved fra mig selv hvor meget det kan stresse når man arbejder inden IT brancen!!!!

 

Error 404 OR Error 40..:twisted: ...... Who gives a sh** ;)

 

Dem kan du være sikker på der kommer mange af...især med 25.000 sider indekseret i google fra det gamle forum..men som du selv siger...WGaS, det skal bare spille :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også sige tak :)

 

Som andre skriver har du været mere end tålmodig i dag :lol: Og endda svaret virkeligt hurtigt på brugernes frustrationer og spørgsmål.

 

Supert arbejde og væremåde :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også du har været en meget tålmodig sjæl, det må have kostet blod, sved og tårer at få det hele på plads.

Og så skal du især have ros for pludselig at fremtrylle "Dagens indlæg", for mig betyder det bare alt.

For så kan jeg igen få serveret mine "vis 20" eller mere på et sølvfad, og så bliver det 10 gange nemmere at bruge forummet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg siger også tak :lol:

 

Det har jeg nu sagt før, og jeg siger igen, tag dig en kold øl, du har arbejdet hårdt, og det er flot klaret :D

Der har været mange øvser, men det ser ud til at gå bedre, jeg har hørt fra Ninjamor at hun måske ikke synes det er så slemt alligevel, forhåbentligt kommer alt op at køre igen også hun :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Der har været mange øvser, men det ser ud til at gå bedre, jeg har hørt fra Ninjamor at hun måske ikke synes det er så slemt alligevel, forhåbentligt kommer alt op at køre igen også hun :lol:

Der kan du se, hvad jeg sagde. :)

Man kender vel sine lus på gangene.... eller hvordan det nu er :-?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger også tak :lol:

 

Det har jeg nu sagt før, og jeg siger igen, tag dig en kold øl, du har arbejdet hårdt, og det er flot klaret :D

Der har været mange øvser, men det ser ud til at gå bedre, jeg har hørt fra Ninjamor at hun måske ikke synes det er så slemt alligevel, forhåbentligt kommer alt op at køre igen også hun :lol:

 

Hun skal være velkommen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...