Hop til indhold

Lexus møghund


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

NU er der dømt indkalds træning...Lexus MØGHUND har vist fået en hjerneblødning, han kan ikke huske sit navn, sin træning eller mine godbidder:damn:

 

Vi mødte en choko lab på morgen turen og så skulle de da lige have lov til at lege lidt et sted hvor han ikke er vandt til at løbe løs det gik da også fint.........I et stykke tid.....:damn::evil: Men så vafr der jo lige noget vildt spændene der lige skulle udforskes og lexus tog benene på nakken og væk var han, farvel hej hej og ses senere far:vinken::drille:...ARGH:damn::evil:

 

Så stod jeg jo der med alle mine talenter.....Heeey Leeeexus uuuhuuu:confused::lol::lol:

 

Nu bliver der igen nåde til lexus for nu er der dømt indkalds træning de næste 1000 år:evil: Eller der omkring:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fyyy Lexus, det må's man ikk :fyfy: :fyfy:

 

Men så er det med at finde de gode guffer frem:-D

Yep, var lige nede og købe 2kg kyllingfiler i formiddags, nu er de skåret i godbidder og kogt, og lexus sidder i køkkenet og vogter over 220gram kylle-godbidder:lol:.. Tænk nu hvis der kom en af de der kyllinge tyve og stjal han godbidder:evil::rolleyes::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da næsten en lettelse for vi andre at få at vide, at den perfekte hund også kan lave spilopper ;-)

Spilopper:scared: Nu skal du bare høre:evil:

Vi gik jo ud for at træne indkald. Altså lexus skulle jo gerne være så langt at jeg kan tage linenen af ham, det kunne jeg..Han sætter sig fint som han nu skla, og blilver siddene indtil han fik fri. So far so good...Nå men han løber jo så og snuser og gør det hund nu engang gør.Jeg kalder ham ind under hans fremløb han vender rundt og kommer som han skal.. no problemo..Dyyygtig far's dreng:klap::vuf:

 

MEN efter var havde gået lidt høre vi Tessa gø og lexus løber op mod hendes have, fint nok.. det gør han jo altid altså indtil jeg kalder på ham så kommer han jo altid tilbage....Bare ikke idag:evil: Fåååking møghund:lol::lol:

Nå men jeg må jo løbe op og få fat i ham INDEN han springer over hegnet..Jeg når da også at "fange" ham INDEN han springer. PÅ med linen og han får plads kommando, han går flot plads som han skal et godt stykke, Dyyygtig far's dreng:klap:Han får selvfølgelig fri men dog i linen resten af turen... Altså jeg forsatår ikke lige hvad der sker med ham:vedikke: Hvorfor reagere han ligepludselig ikke på indkald længere? I går var der ingen probleme. Men idag opføre han sig som en hund der aldrig har hørt sit navn eller prøvet indkald:hmm::vedikke:...Jeg er dog ret sikker på at det "bare" er det bare at DdB er noget senere udviklet end andre racer, og at han nu er i sidste fase inden han bliver fuldvoksen som 3årig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kim-kato

Hej

Kanon indslag...

Så er det godt jeg ikke er ene om problemet indkald med min hund Kato....:damn:

 

Han har også smuttet fra mig flere gange her i år, går pænt løs og vi træner indkald dagligt og lige pludselig tar fnden ved ham og pist væk er han.....:cry: Og jeg som træner ham i Dch og på pædagogisk måde = masser af godbidder, det preller bare af på ham. Som om han har skyklapper og høreværn på............ møg iriterrende.

 

Vh Kim - Kato

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Tror du skal læse nogle flere bøger frank, sådan der er lexus ikke ergo må det være din fejl :engel::drille::drille::drille:

:fornaermet:Min fejl!!?:shock::vedikke: Jamen jeg begår aldrig...Eller næsten aldrig fejl:engel::blink: Altså må hunden være defekt:lol::lol::lol::lol:

 

Det var egentlig en lille opdate jeg ville komme med.

 

Der har faktisk ikke være indkalds fejl i en uges tid. På morgen turen idag møde vi Simba-ven en smuk hvid golden dreng:lun:

De fik hilst sagt hej, godmorgen kysset, nysset og tumlet lidt. Lexus' line blev viklet om simbas ene forben så jeg slap linen så simmba ikke skulle komme til skade. De løb op ad stien, jeg kaldte på lexus og han snurrede rundt på en 5øre, kom tilbage og satte sig lige foran mig.. DYYYYYYGTIIIIG far's dreng:banan::banan::klap::klap:

 

Sååååå.....:vedikke:....Måske er han ikke defekt, men har en periodisk fejl:vedikke::blink::lol::lol::lol::lol:

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

Periodisk selektiv hørelse.... ganske normalt hos teenager/børn/selvstændige væsner :klap:

 

Lidt ligesom biler får sådan nogle, for nogle år siden måtte en bilproducent kalde alle biler hjem af en bestemt model fordi ...

 

 

lortet startede ikke når kølerhjelmen var våd..ergo kunne man ikke køre bil i regnvejr ...DET er go humor....

 

 

Men godt "tanken" hører efter igen ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet:Min fejl!!?:shock::vedikke: Jamen jeg begår aldrig...Eller næsten aldrig fejl:engel::blink: Altså må hunden være defekt:lol::lol::lol::lol:

 

Det var egentlig en lille opdate jeg ville komme med.

 

Der har faktisk ikke være indkalds fejl i en uges tid. På morgen turen idag møde vi Simba-ven en smuk hvis golden dreng:lun:

De fik hilst sagt hej, godmorgen kysset, nysset og tumlet lidt. Lexus' line blev viklet om simbas ene forben så jeg slap linen så simmba ikke skulle komme til skade. De løb op ad stien, jeg kaldte på lexus og han snurrede rundt på en 5øre, kom tilbage og satte sig lige foran mig.. DYYYYYYGTIIIIG far's dreng:banan::banan::klap::klap:

 

Sååååå.....:vedikke:....Måske er han ikke defekt, men har en periodisk fejl:vedikke::blink::lol::lol::lol::lol:

 

Dygtig Lexus :klap: Nej, han er bestemt ikke defekt:fornaermet: han sørger bare for at holde hans ejers træning ved lige :blink: :lol:

 

og så tog du fat i snoren og legen var slut?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtig Lexus :klap: Nej, han er bestemt ikke defekt:fornaermet: han sørger bare for at holde hans ejers træning ved lige :blink: :lol:

 

og så tog du fat i snoren og legen var slut?

Jeg tog linen. Men de fik lige tumlet et par minutter bagefter. Morgenturen er jo ikke en lege hygge tur ligesom eftermiddags turen.

 

Nej, han er bestemt ikke defekt:fornaermet:

Hvad er der mellem dig og lexus:slem:? Er det noget jeg skal vide noget om:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tog linen. Men de fik lige tumlet et par minutter bagefter. Morgenturen er jo ikke en lege hygge tur ligesom eftermiddags turen.

Nej, men nu var han jo så dygtig at komme. Det er jo det jeg siger at han er ved at opdrage dig :blink: Han er bare ved at lære dig at morgenturen også kan bruges til tumlen og kan den ikke det fremover stikker han da bare af igen :drille:

 

Hvad er der mellem dig og lexus:slem:? Er det noget jeg skal vide noget om:lol::lol:

Næh, det er hemmeligt:fornaermet: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men nu var han jo så dygtig at komme. Det er jo det jeg siger at han er ved at opdrage dig :blink: Han er bare ved at lære dig at morgenturen også kan bruges til tumlen og kan den ikke det fremover stikker han da bare af igen :drille:

Ja det er jo det jeg siger..Møghund:lol::lol::blink:

 

Nej, hen er en go' dreng :lun:

 

Næh, det er hemmeligt:fornaermet: :mrgreen:

Ja-det tænkte jeg sq nok:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...