Hop til indhold

Acana - nogen der har erfring med det ??


Gæst Søs
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt en prøvepose med Acana Light & Fit til Coco, hun har meget svært ved at tabe sig . Vi har prøvet RC Light i nogle måneder, men det hjælper ikke. Prøveposen er brugt, men jeg har svært ved at se nogen forandring på så kort tid, hun kommer måske af med lidt mindre afføring. Vil lige høre om nogen af Jer herinde kender den, inden jeg bestiller en stor pose.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har altid haft tendens til at æde hundelort :badr: Prøver ihærdigt at vænne hende af med det. men dyrelægen siger det med spisning af andres afføring bare er en uvane og ikke andet ???

 

 

 

 

En veninde har prøvet det på hendes lab, og der virkede det ikke. Mener også hun skrev at hunden var begyndt at æde hundelorte. Men det er jo ikke ensbetydende med at alle gør det.

 

Men du er nok nødt til at prøve en stor sæk, før du kan se en reaktion på vægttab og andet

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger det til Mollie, der trænger til at komme ned i vægt.

 

Jeg har før prøvet andre light-produkter til hende uden den store effekt.

 

På dette foder ser hun pæn ud i pelsen, hun virker ikke så sulten som på andre lightfodertyper, har en pæn afføring og hun tager ikke på samt har tabt sig en anelse.

 

Grunden til, at hun ikke taber sig mere ligger i to ting: hun har ikke været ude og gå regelmæssigt i vinter, da jeg ikke kan gå i skoven på grund af sne og jeg tør ikke udsætte mig selv og hundene for de trafikerede veje heromkring i mørke samt at vi bor hos min mormor, der forkæler tøserne ekstremt meget med usunde godbidder, småkager osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg har godt nok ikke prøvet light and fit, på min tøs, men grasslands og lam og æble. Disse er hun helt syg med..:5up:

 

Min tøs har en dårlig forbrænding, så i perioder, hvor jeg synes at hun har taget lidt på, så skæres der gevaldigt ned på gufferne om dagen og hendes mad ration sættes ned med 10 gram morgen og aften..

 

Mht. til pelskvalitet efter Acana, så er jeg fuldt ud tilfreds:5up:... Freya har aldrig haft en pænere pels end hun har nu.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for Jeres svar. Jeg bestiller en pose med 2,5 kg Acana Light & Fit . Det lyder til at være godt foder og prisen er rimelig, så jeg vil give det en chance og se hvordan det går. Så må vi håbe hun taber sig lidt . Hun er alt for rund, og det er synd for hende og ser heller ikke særlig pænt ud. Men hun er glad og kan sagtens spæne afsted når hun vil. :-D Hun er bare så forfærdelig madglad. (ligesom sin mor ):oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...