Hop til indhold

Bamse - Nu med egen fotograf


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ja, min søster synes det er skønt at gå turer med os - Og så skal man da have kammeraet med.

Her er hvad der er kommet ud af det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder! :lun:

Hvis du mangler en til at lege fotograf en anden gang - så melder jeg mig gerne. Selvom jeg ingen hund har nu, så savner jeg virkelig gåturene - og al snakken om hunde med andre hundetosser.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Dejlige billeder! :lun:

Hvis du mangler en til at lege fotograf en anden gang - så melder jeg mig gerne. Selvom jeg ingen hund har nu, så savner jeg virkelig gåturene - og al snakken om hunde med andre hundetosser.. :genert:

 

Du siger bare til, så er vi klar!!

 

Vi vil altid gerne have selskab på turerne - Så er der nogle at dele vovsens nye påfund med :mrgreen:

 

Sikke fint kontakt under fri ved fod :klap: men mit ynglings er det 2. sidste i 1. indlæg :lun:

 

Hehe - Så har du ikke set min hånd er i lommen?

 

Han har vat i ørerne for tiden og har fuldstændig forårs-kuller, så han er helt umulig at træne lige nu. ;-)

 

Men det er også mit yndlingsbillede, det andet sidste - Der er han bare i hopla :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du siger bare til, så er vi klar!!

 

Vi vil altid gerne have selskab på turerne - Så er der nogle at dele vovsens nye påfund med :mrgreen:

Det kan vi da sagtens finde ud af :5up:

Sender lige en pb med mit mobil nummer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...