Hop til indhold

Eclipse


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

mindre end to måneder tilbage :banan: (det var den 30/6 ikk?)

 

 

Jeg syntes jeg har læst at den også kom i 3d?

 

Yup yup! :klap: 30/6 :hjerte:

 

Hmm....gider jeg squ ikke se i 3D :fornaermet: heller ikke den nye potter film :rolleyes: hvorfor skal alting komme i 3D?? :confused: Jeg bruger briller så for det første er det viiiildt irriterende at glo på og for det andet så får jeg kvalme pga et eller andet med at folk der har nedsat syn ikke kan få den optimale effekt af 3D :megaked: kan man ikke se dem på anden måde tror i?? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

mindre end to måneder tilbage :banan: (det var den 30/6 ikk?)

 

 

Jeg syntes jeg har læst at den også kom i 3d?

 

Den kommer såvidt jeg ved ikke i 3D - hvilket også passer mig glimrende, for den er ikke filmet i 3D, men skulle så laves 3D digitalt. Det er den falske 3D, som brugt ved clash og the titans :evil:

 

Yup yup! :klap: 30/6 :hjerte:

 

Hmm....gider jeg squ ikke se i 3D :fornaermet: heller ikke den nye potter film :rolleyes: hvorfor skal alting komme i 3D?? :confused: Jeg bruger briller så for det første er det viiiildt irriterende at glo på og for det andet så får jeg kvalme pga et eller andet med at folk der har nedsat syn ikke kan få den optimale effekt af 3D :megaked: kan man ikke se dem på anden måde tror i?? :genert:

 

Det er kun for økonomiens skyld at de sender dem ud i 3D. Den nye harry potter kommer også i det falske 3D :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er den falske 3D dårlig eller hvad? :genert:

 

Jeg har kun set Avatar i 3D og det var umiddelbart ok og godt. Har svært ved at forestille mig HP i 3D, det samme med Eclipses/Twilight :???:

 

Ja den falske 3d ER så slem!!! og skuffende!

 

 

 

 

Jeg havde nu besluttet at HVIS den udkom i 3d skulle jeg stadig se den i almindelig, for det har jeg gjort ved de andre, og sæt edward :lun: kom til at se sådan rigtig farlig ud :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja den falske 3d ER så slem!!! og skuffende!

 

OK, satser så kraftigt på at se i almindelig udgave så! Synes i forvejen ikke, at 3D er SÅ stort - meget sjovt, men lidt belastende i længden :lol:

 

 

 

Jeg havde nu besluttet at HVIS den udkom i 3d skulle jeg stadig se den i almindelig, for det har jeg gjort ved de andre, og sæt edward :lun: kom til at se sådan rigtig farlig ud

 

Ja, det ville jo være slemt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh... Breaking Dawn har premiere (i hvert fald i USA) d. 18. November 2011, på Thomas´ fødselsdag :lun:

 

'Breaking Dawn' får premieredato - kino.dk

 

GLÆDER MIG SÅÅÅ MEGET TIL ECLIPSE :banan:

I starten da Twilight kom, troede jeg det var sådan noget lal :genert: :stupid::vedikke: Men jeg er så blevet klogere, har både slugt bøgerne :lun: :5up: Og filmene er jeg også totalt forgabt i, er virkelig blevet Twilight obsessed... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh... Breaking Dawn har premiere (i hvert fald i USA) d. 18. November 2011, på Thomas´ fødselsdag :lun:

 

'Breaking Dawn' får premieredato - kino.dk

 

GLÆDER MIG SÅÅÅ MEGET TIL ECLIPSE :banan:

I starten da Twilight kom, troede jeg det var sådan noget lal :genert: :stupid::vedikke: Men jeg er så blevet klogere, har både slugt bøgerne :lun: :5up: Og filmene er jeg også totalt forgabt i, er virkelig blevet Twilight obsessed... :hjerte:

Hjerteligt velkommen i klubben :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh... Breaking Dawn har premiere (i hvert fald i USA) d. 18. November 2011, på Thomas´ fødselsdag :lun:

 

'Breaking Dawn' får premieredato - kino.dk

 

GLÆDER MIG SÅÅÅ MEGET TIL ECLIPSE :banan:

I starten da Twilight kom, troede jeg det var sådan noget lal :genert: :stupid::vedikke: Men jeg er så blevet klogere, har både slugt bøgerne :lun: :5up: Og filmene er jeg også totalt forgabt i, er virkelig blevet Twilight obsessed... :hjerte:

 

 

Tilllykke :klap: du er nu en Twerd :mrsgreen:(Twilight+nerd = Twerd) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh... Breaking Dawn har premiere (i hvert fald i USA) d. 18. November 2011, på Thomas´ fødselsdag :lun:

 

'Breaking Dawn' får premieredato - kino.dk

 

GLÆDER MIG SÅÅÅ MEGET TIL ECLIPSE :banan:

I starten da Twilight kom, troede jeg det var sådan noget lal :genert: :stupid::vedikke: Men jeg er så blevet klogere, har både slugt bøgerne :lun: :5up: Og filmene er jeg også totalt forgabt i, er virkelig blevet Twilight obsessed... :hjerte:

 

Så vi to - altså helt ærligt, en vampyr og et pige der bliver forelskede? Yea, right! Kan det blive mere plat? :roll: Og hvis jeg så havde hørt ordet "Highschool" også, så var jeg vist løbet skrigende bort med det samme :lol:

 

 

 

 

Men...

:engel::mrgreen::klap::banan::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...