Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Men.... det tager jo evigheder? Og hvordan.... om natten??? Så stille ligger jeg altså ikke... og har nok heller ikke altid hænderne over dynen, jo

 

Og uanset, hvordan jeg kommer det på, så ændrer det ikke på det faktum, at mine tommelfingernegle er over 1½ cm brede..... det behøver man ikke fremhæve med fancy farver!

 

Haha - for det første, kræver det en god lak, som kun kræver et enkelt lag for at dække. Chanel, fx. Det tørrer hurtigt.. Faktisk vildt hurtigt.. Så smutter du i seng, så tørrer det helt igennem.

Så kan du smække en toplak på - eller gøre det dagen efter, når du skal køre - toplak tørrer hurtigt, og især da hvis du bare skal køre ^^

 

Tadah.

 

Iøvrigt skal man ikke male helt ud til kanten, Malene (modella) har også mega brede negle, hun sørger bare for ikke at male ud til kanterne.. Så bliver det straks meget pænere ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha - for det første, kræver det en god lak, som kun kræver et enkelt lag for at dække. Chanel, fx. Det tørrer hurtigt.. Faktisk vildt hurtigt.. Så smutter du i seng, så tørrer det helt igennem.

Så kan du smække en toplak på - eller gøre det dagen efter, når du skal køre - toplak tørrer hurtigt, og især da hvis du bare skal køre ^^

 

Tadah.

 

Iøvrigt skal man ikke male helt ud til kanten, Malene (modella) har også mega brede negle, hun sørger bare for ikke at male ud til kanterne.. Så bliver det straks meget pænere ^^

 

Har aldrig forsøgt med andet end Chanel.... åh jo - det passer faktisk ikke - har haft mine Rubinstein moments!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Men.. Sådan en som Blue Satin tørrer jo monster pisse hurtigt! Well - måske du skal have Lillen til at holde dig nede imens

 

Slipper man for underlak med Chanel? Er overlak et must? Jeg vil finde det svært at finde "sidde-stille-tid"

 

Btw, så forudser jeg at SMM's neglelak får hakker og bliver smurt ud, hvis Lillen skal holde hende nede :genert: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slipper man for underlak med Chanel? Er overlak et must? Jeg vil finde det svært at finde "sidde-stille-tid"

 

Btw, så forudser jeg at SMM's neglelak får hakker og bliver smurt ud, hvis Lillen skal holde hende nede :genert: :slem:

 

Jeg valgte bare slet ikke at kommentere på det der..... altså hvad havde hun forestillet sig???

 

:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer at sælge lille Bottega Veneta taske.. Har brugt den.. tre gange? Det er ikke helt nok til at kunne forsvares..

 

Kvaliteten er røvringe på billedet. Men den er helt sort, og i det fiiineste lækre læder. Og lille bitte fin til fest og byture:hjerte:

 

Det gør næsten ondt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer at sælge lille Bottega Veneta taske.. Har brugt den.. tre gange? Det er ikke helt nok til at kunne forsvares..

 

Kvaliteten er røvringe på billedet. Men den er helt sort, og i det fiiineste lækre læder. Og lille bitte fin til fest og byture:hjerte:

 

Det gør næsten ondt.

 

 

Og den er altså ikke grøn - det siger billedet, at den er ... i hvert fald på min skræm.

Link til indlæg
Del på andre sites

For pokker kvinde altså, Tweesa, nu har jeg købt for en masse penge jeg ikke burde på asos, men ihhh hvor har de meget fint tøj, og du havde fundet så meget, som man liiige var nødt til at købe...

 

ihhh glæder mig til tøj og sko kommer med posten :klap:

 

- og tak for link Tweesa, det bliver helt sikkert misbrugt i fremtiden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

For pokker kvinde altså, Tweesa, nu har jeg købt for en masse penge jeg ikke burde på asos, men ihhh hvor har de meget fint tøj, og de havde fundet så meget, som man liiige var nødt til at købe...

 

ihhh glæder mig til tøj og sko kommer med posten :klap:

 

- og tak for link Tweesa, det bliver helt sikkert misbrugt i fremtiden :mrgreen:

 

Ih godt! Du skal jo altså lige flashe det du har købt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Amen altså, det er nu sandt. Kan man ikke få close up af skoene? (lidt sko fetischist er man vel altid :slem:)

 

Det kan man i hvert fald!

 

 

Mine Miu Miu sko som lige er blevet reddet af skodoktoren

 

MiuMiusko.jpg

 

Marc by Marc Jacobs skoene fra billedet med kjole

 

marcJsko2.jpg

 

MarcJsko.jpg

 

Mine Dior sko

 

DSC00587.jpg

 

Bottega Veneta sko som jeg virkelig gerne gad have

 

bottegasko.jpg

 

Men det bliver dem her, der er næste store køb

 

Mouse%20Shoes.jpg

 

Årh ja - lavede lige manicure på mig selv ^^

 

mms_img34679.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Bottega Veneta-Bottega Veneta mini taske: vare på Trendsales - Gør en god handel i dag

 

Har fået en bud på 1600kr.. Det er sgu ok. Lukker annoncen idag kl. 22 ^^ Hvis nogen skulle være interesseret hæhæ

 

1600 kr for en taske :skraek:

Og endda en lille taske :skraek: :skraek:

... altså der kan jo ikke være så meget i... kunne bedre forstå det, hvis man kunne opbevare en bil eller en hestetrailer i den, men den ligner en, hvor der kun kan være de 3 p´er.... penge, pas og en pakke smøger :genert:

 

/Malene *der ikke har forstand på mode* :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

1600 kr for en taske :skraek:

Og endda en lille taske :skraek: :skraek:

... altså der kan jo ikke være så meget i... kunne bedre forstå det, hvis man kunne opbevare en bil eller en hestetrailer i den, men den ligner en, hvor der kun kan være de 3 p´er.... penge, pas og en pakke smøger :genert:

 

/Malene *der ikke har forstand på mode* :genert:

 

Nej, der kan ikke være så meget. Ja, det er mange penge - men det er sådan jeg har prioriteret ;-)

To each his own

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...