Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Weee. min pakke fra Asos.com er ankommet.. Dvs. den ligger i døgnboksen, har bare ikke haft tid til at hente den endnu..

 

Håber sådan at kjolen er helt perfekt til bryllup om under 2 uger..

 

I næste uge skal jeg for første gang nogensinde ha' lavet negle.. Er lidt spændt, især fordi jeg ikke aner om det kan lade sig gøre i forhold til når man også skal træne hunde...:vedikke: Men ihh hvor jeg glæder mig:engel:

 

Jeg har haft negle + hest og det var ikke noget problem.. Tænker lidt hundetræning ikke er hårdere for neglene end hest og staldarbejde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weee. min pakke fra Asos.com er ankommet.. Dvs. den ligger i døgnboksen, har bare ikke haft tid til at hente den endnu..

 

Håber sådan at kjolen er helt perfekt til bryllup om under 2 uger..

 

I næste uge skal jeg for første gang nogensinde ha' lavet negle.. Er lidt spændt, især fordi jeg ikke aner om det kan lade sig gøre i forhold til når man også skal træne hunde...:vedikke: Men ihh hvor jeg glæder mig:engel:

 

Av av av!!! Har én gang i mit livet fået lavet sådan nogle negle (dengang jeg stadig var ung og smuk og smart).... Rykkede én af, fordi Robin ville løbe efter en kat, der var i haven, da jeg åbnede terassedøren - vildskabssmerte!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har haft negle + hest og det var ikke noget problem.. Tænker lidt hundetræning ikke er hårdere for neglene end hest og staldarbejde :-D

 

Håber jeg er ligeså heldig som dig så :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Av av av!!! Har én gang i mit livet fået lavet sådan nogle negle (dengang jeg stadig var ung og smuk og smart).... Rykkede én af, fordi Robin ville løbe efter en kat, der var i haven, da jeg åbnede terassedøren - vildskabssmerte!

 

Er du ikke stadig ung, smuk og smart?! Tja jeg spørger bare;-)

 

Uh uh! det må ha' gjort pænt ondt det der...åhhh nej, håber ikke at jeg får et lign. vildskabssmerte...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du ikke stadig ung, smuk og smart?! Tja jeg spørger bare;-)

 

Uh uh! det må ha' gjort pænt ondt det der...åhhh nej, håber ikke at jeg får et lign. vildskabssmerte...

 

Tror umiddelbart dine hunde er lidt mere kontrollerede en terrieristRobin vs. indtrængende kat :mrgreen: Nåede lige at få fat i hans halsbånd, mens min anden hånd stadig havde fat i døren.... not a good idea!

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh kloge og alvidende duller :mrgreen:

 

Hvilken kjole skal jeg have til min nieces dåb, som jeg skal være fadder til? :shock:

 

Og er kjolerne ved asos så korte som de ser ud? :genert:

 

Den her fx ASOS | ASOS Belted Dress with Scoop Neck at ASOS

:engel:

 

Har også kig på dem her

Vila kjole - Kjoler på SmartGirl.dk.

 

Rütme kjole - Kjoler på SmartGirl.dk. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh kloge og alvidende duller :mrgreen:

 

Hvilken kjole skal jeg have til min nieces dåb, som jeg skal være fadder til? :shock:

 

Og er kjolerne ved asos så korte som de ser ud? :genert:

 

Den her fx ASOS | ASOS Belted Dress with Scoop Neck at ASOS

:engel:

 

Har også kig på dem her

Vila kjole - Kjoler på SmartGirl.dk.

 

Rütme kjole - Kjoler på SmartGirl.dk. :engel:

 

kjolerne er ikke så korte med mindre du er 175 og har modella-ben - det er f.eks. ikke noget vi døjer med hjemme hos os :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weee. min pakke fra Asos.com er ankommet.. Dvs. den ligger i døgnboksen, har bare ikke haft tid til at hente den endnu..

 

Håber sådan at kjolen er helt perfekt til bryllup om under 2 uger..

 

I næste uge skal jeg for første gang nogensinde ha' lavet negle.. Er lidt spændt, især fordi jeg ikke aner om det kan lade sig gøre i forhold til når man også skal træne hunde...:vedikke: Men ihh hvor jeg glæder mig:engel:

 

 

Uhaaa jeg har haft sku godtnok også vænne mig til det i flere dage kunne jeg ikke knappe bukser og mange ting var besværlige..

 

hehe jeg får det aldrig lavet mere er simpelthen ikke dullet nok og er temmelig klodset...

 

fik gonket en af neglene ind i en bil dør = voldsom smerte da min egen negl under flækkede... :megaked:

 

var så glad da jeg havde fået dem lavet uha hvor jeg følte mig som en kvinde, lige indtil om aftenen jeg sku ha mine linser ud brugte over en halv time og endte med at flække den ene linse og lave en ridse på min hornhinde så mit øje gakkede helt ud i flere dage det gjorde nas..

 

det midste problem men som var lidt træls var at den årgang trænede jeg altid med partypølser og i om med jeg selv delte dem med fingrene fik jeg et pænt pølselag under hver negl så stank temmelig meget af pølse hver gang jeg skulle ryge en smøg :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh kloge og alvidende duller :mrgreen:

 

Hvilken kjole skal jeg have til min nieces dåb, som jeg skal være fadder til? :shock:

 

Og er kjolerne ved asos så korte som de ser ud? :genert:

 

Den her fx ASOS | ASOS Belted Dress with Scoop Neck at ASOS

:engel:

 

Har også kig på dem her

Vila kjole - Kjoler på SmartGirl.dk.

 

Rütme kjole - Kjoler på SmartGirl.dk. :engel:

 

den første er super pæn :5up:

 

Den sidste er set og brugt i cirkus arena :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Uhaaa jeg har haft sku godtnok også vænne mig til det i flere dage kunne jeg ikke knappe bukser og mange ting var besværlige..

 

hehe jeg får det aldrig lavet mere er simpelthen ikke dullet nok og er temmelig klodset...

 

fik gonket en af neglene ind i en bil dør = voldsom smerte da min egen negl under flækkede... :megaked:

 

var så glad da jeg havde fået dem lavet uha hvor jeg følte mig som en kvinde, lige indtil om aftenen jeg sku ha mine linser ud brugte over en halv time og endte med at flække den ene linse og lave en ridse på min hornhinde så mit øje gakkede helt ud i flere dage det gjorde nas..

 

det midste problem men som var lidt træls var at den årgang trænede jeg altid med partypølser og i om med jeg selv delte dem med fingrene fik jeg et pænt pølselag under hver negl så stank temmelig meget af pølse hver gang jeg skulle ryge en smøg :mrgreen::blink:

 

Sikke et par heftige negle historier:shock: Bliver helt nervøs...

 

Har også holdt mig fra det med negle, for med to aktive hunde hvor der bliver trænet stort set hver eneste dag, lange ture, vild leg osv. tja, så har jeg tænkt at negle og aktivt hundeliv passer godt sammen.. Men nu skal jeg til bryllup, og jeg vil så gerne prøve det.. :lol:

 

Heldigvis ryger jeg ikke, men jeg bruger de klammeste godbidder, såsom fikse deller bl.a. og det lugter sku heller ikke for lækkert..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg havde i en længere periode lange negle... Og på trods at hunde holdt de sig altså ret fine længe...

 

Juhuu! Det er jeg glad for at høre:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Så fik jeg hentet min pakke fra Asos.com og endelig prøvet den kjole jeg påtænker at bruge til bryllup..

 

Wow den sidder bare så flot på mig. Perfekt i str. og den er perfekt i længden til mine korte ben... :-)

 

Så den vinder helt klart!! Det er ikke sidste gang at jeg bestiller tøj hos asos.com igen.. :klap:

 

Og købte også lige 2 ringe derfra.. Så flotte:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg hentet min pakke fra Asos.com og endelig prøvet den kjole jeg påtænker at bruge til bryllup..

 

Wow den sidder bare så flot på mig. Perfekt i str. og den er perfekt i længden til mine korte ben... :-)

 

Så den vinder helt klart!! Det er ikke sidste gang at jeg bestiller tøj hos asos.com igen.. :klap:

 

Og købte også lige 2 ringe derfra.. Så flotte:banan:

 

Smukt :5up:

 

nårh ja forresten det med lange negle der, det endte med at jeg nægtede at pille dem af og fik det faktisk lavet et par gange fik bare filet længere ned på de to fingre jeg brugte til linser og blev rimelig hurtig til at lære at tage tøj skrive på computere og de der alm ting som man bare gør..

 

jeg er også ekstrem neglebidder har helt nedbidte negle så er ikke vandt til negle som støder på noget det gjrode det nok også sværre for mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Smukt :5up:

 

nårh ja forresten det med lange negle der, det endte med at jeg nægtede at pille dem af og fik det faktisk lavet et par gange fik bare filet længere ned på de to fingre jeg brugte til linser og blev rimelig hurtig til at lære at tage tøj skrive på computere og de der alm ting som man bare gør..

 

jeg er også ekstrem neglebidder har helt nedbidte negle så er ikke vandt til negle som støder på noget det gjrode det nok også sværre for mig :mrgreen:

 

Jeg beder hende om ikke at lave dem alt for lange :-) Men jeg ender nok med ikke at have det hele tiden, for det er nok ikke så praktisk i længden.. Hehe :-) Men prøves det skal det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...